Brynäs IF - Luleå HF 8/10-15
« Föregående · 1702963 · Nästa » Till forumet
Sv: Brynäs IF - Luleå HF 8/10-15
Seriöst, jag undrar över hur många detaljer Barrling haft fel på idag. Oproffsigt att vara så dåligt påläst.
+ 1
Sv: Brynäs IF - Luleå HF 8/10-15
Forsberg 1978:
Surt med kvitteringen från Luleå men det jag stör mest på so far är de katastrofala domarna i 3e.
Ska det vara så jävla svårt att hålla en jämn nivå?
Surt med kvitteringen från Luleå men det jag stör mest på so far är de katastrofala domarna i 3e.
Ska det vara så jävla svårt att hålla en jämn nivå?
+ 1
Sv: Brynäs IF - Luleå HF 8/10-15
Dalrt: Efter 0-2 tycker jag en pinne är ok, nu tar vi bonuspoängen så är allt frid och fröjd.
+ 1
Sv: Brynäs IF - Luleå HF 8/10-15
Skönt att vi fortsätter ta poäng. Tog ett tag för oss att komma upp i tempo och intensitet idag,med det i åtanke har vi lite flyt idag. Förlängning känns kanske lite rättvist.
Extrapinne,tack.
Extrapinne,tack.
+ 1
Sv: Brynäs IF - Luleå HF 8/10-15
Efter att ha fått 3-2 känns detta som en förlust redan nu. Så jävla onödigt att ge bort det där på ett så korkat sätt.
+ 1
Sv: Brynäs IF - Luleå HF 8/10-15
bradberry: Domarn friar ett solklart yxhugg på Brodecki hur gick detta!
+ 3
Sv: Brynäs IF - Luleå HF 8/10-15
bradberry: Vadå värda? Jag förstår inte. Inga lag är värda poäng mot oss. Oavsett vad.
+ 3
Sv: Brynäs IF - Luleå HF 8/10-15
Steenm: Du kan väl inte påstå Brynäs varit bättre???? Tycker Luleå gjort en bra bortamatch. Värda poäng...
+ 1
Sv: Brynäs IF - Luleå HF 8/10-15
Det må ha varit flipperspel men ett helt onödigt sådan som Brynäs lätt hade kunnat undvika genom att spela enkelt och lägga ner pucken högre i banan.
Sv: Brynäs IF - Luleå HF 8/10-15
eltifoso: starkt att vända men det är 3e matchen i rad som vi tappar ledningen i 3e perioden!
Sv: Brynäs IF - Luleå HF 8/10-15
Flipperspel från båda lagen i mittzon och sen ett slumpmål... trist.
+ 1
Sv: Brynäs IF - Luleå HF 8/10-15
Pudas....
Måla han orange så kan dom ivf ha nytta av han på träningen som rundningskona..
Måla han orange så kan dom ivf ha nytta av han på träningen som rundningskona..
Sv: Brynäs IF - Luleå HF 8/10-15
Varför i helvete ska de kladda med pucken på det sättet och kasta bort poängen? Fyfan så jävla onödigt och tråkigt.
Sv: Brynäs IF - Luleå HF 8/10-15
pjåtor: 3-2 nu
Det närmar sig den där komfortabla segern jag siade om
Toppen mot botten denna kväll
Det närmar sig den där komfortabla segern jag siade om
Toppen mot botten denna kväll
Sv: Brynäs IF - Luleå HF 8/10-15
bifhjärta: Folk spar sig till lördag. Ett bra resultat idag ger 6 000 på lördag...
Sv: Brynäs IF - Luleå HF 8/10-15
bradberry: Dålig action både här och i Gavlerinken. nån måste ju få upp trycket;-)..Men ja, såg det för sent;)
Sv: Brynäs IF - Luleå HF 8/10-15
eltifoso: Jag säger och kommer alltid säga VFHC alt. västra frölunda oavsett vad alla dessa moderniteter som modem, mobiler, appar, radioreklam och internethelvete säger åt mig att göra.
Sv: Brynäs IF - Luleå HF 8/10-15
Steenm: 4276 tror jag! Haha är ju sorgligt! Blir inga slagkraftiga lag i framtiden om det fortsätter så här.....
Sv: Brynäs IF - Luleå HF 8/10-15
Man kan ju inte va på topp varje match, men Rödin har varit lite slapp ikväll, slarvar lite tycker jag
+ 2
Sv: Brynäs IF - Luleå HF 8/10-15
Pettisbif: Förlorar man i kväll så sumpar man möjligheten att få upp emot 7000 på lördag. Helvete
« Föregående · 1702963 · Nästa »