Brynäs IF-Luleå HF Torsdagen den 6/10-11
« Föregående · 1410322 Till forumet
Sv: Brynäs IF-Luleå HF Torsdagen den 6/10-11
Brynäs är lika tafatta som senast hittills.. Ingen fart, inget driv mot mål.. ingenting egentligen.
Brynäs faller in i Luleås såsiga spel.
Bra byte där i alla fall av Widing och grabbarna. Sätt en i PP nu!
Sv: Brynäs IF-Luleå HF Torsdagen den 6/10-11
MarcusElving:
äntligen lite press så PP nu mål förhoppningsvis :)
äntligen lite press så PP nu mål förhoppningsvis :)
Sv: Brynäs IF-Luleå HF Torsdagen den 6/10-11
sylf: Nej, vi har mycket puck men skapar nästan ingenting. Luleå kontrar vasst gång på gång.
Sv: Brynäs IF-Luleå HF Torsdagen den 6/10-11
sylf: Tycker Brynäs börjar tömma en del på sin skridskoåkning och sitt hårda arbete. Då ser vi genast resultatet!!
Sv: Brynäs IF-Luleå HF Torsdagen den 6/10-11
Roger Ramkvist: jaha....inte vad man tänkt sig suuuckkk
Sv: Brynäs IF-Luleå HF Torsdagen den 6/10-11
MarcusElving: Får hoppas att Brynäs tar chansen då, tyvärr så har det ju varit så att Brynäs vid flera tillfällen fullständigt fallerat när dom har kommit till dukat bord och av någon konstig anledning så blir ersättarna för dom skadade/sjuka spelarna i motståndarlaget rena superproffsen och växer ut till stjärnor för just den kvällen när dom möter oss. vi får hoppas att det tillhör historien??
Sv: Brynäs IF-Luleå HF Torsdagen den 6/10-11
Första målet blir oerhört viktigt, med tanke på lules gnetspel....
Sv: Brynäs IF-Luleå HF Torsdagen den 6/10-11
Jag kräver inget skönspel ikväll. Tre poäng räcker gott och väl!
+ 3
Sv: Brynäs IF-Luleå HF Torsdagen den 6/10-11
Luleå vet man vad dom går för så hoppas att brynäs går All-in i denna match som man gjort mot AIK och Djurgården! Växjö var bara ren underskattning!
Hoppas dock att sista kedjan kan hitta en bra kemi förra matchen tycker jag att Hansen saknades otroligt mycket. Rodhin, Johansson och Ollas kämpade allaihopa bra! men inte som en enhetlig kedja. Men kanske kommer idag=)
Hoppas dock att sista kedjan kan hitta en bra kemi förra matchen tycker jag att Hansen saknades otroligt mycket. Rodhin, Johansson och Ollas kämpade allaihopa bra! men inte som en enhetlig kedja. Men kanske kommer idag=)
Sv: Brynäs IF-Luleå HF Torsdagen den 6/10-11
Luleå saknar Cam Abbott, Robin Jonsson, Kim Karlsson, Niclas Wallin och Niklas Olausson.
Några riktigt tunga avbräck!
Länkar:
Stålnacke
Stålnacke
+ 1
Sv: Brynäs IF-Luleå HF Torsdagen den 6/10-11
Kvällens lag:
Målvakt
Johan Holmqvist (Oscar Dansk)
Kedjeformationer:
Mats Lavander – Calle Järnkrok – Jakob Silfverberg
Sebastian Lauritzen – Jonas Nordquist – Daniel Widing
Andreas Dackell – Jonathan Granström – Johan Larsson
Joachim Rohdin - Martin Johansson – Jesper Ollas
13: e forward: Sebastian Wännström
Backpar:
Niclas Andersén – Lasse Jonsson
Simon Bertilsson – Ryan Gunderson
Jörgen Sundqvist – Simon Löf
Sjunde back: Jonathan Carlsson
Målvakt
Johan Holmqvist (Oscar Dansk)
Kedjeformationer:
Mats Lavander – Calle Järnkrok – Jakob Silfverberg
Sebastian Lauritzen – Jonas Nordquist – Daniel Widing
Andreas Dackell – Jonathan Granström – Johan Larsson
Joachim Rohdin - Martin Johansson – Jesper Ollas
13: e forward: Sebastian Wännström
Backpar:
Niclas Andersén – Lasse Jonsson
Simon Bertilsson – Ryan Gunderson
Jörgen Sundqvist – Simon Löf
Sjunde back: Jonathan Carlsson
Sv: Brynäs IF-Luleå HF Torsdagen den 6/10-11
Mitt tips 6-2
målskyttar
Lavander
Silfverberg 2
Järnkrok
Jonsson
Granström
målskyttar
Lavander
Silfverberg 2
Järnkrok
Jonsson
Granström
+ 1
Brynäs IF-Luleå HF Torsdagen den 6/10-11
Honken står mot Luleå imorgon, Svedberg är sjuk. Dansk går in som backup!!
Redigerad kommentar
« Föregående · 1410322
PP å Lauritzen blir så till sig at han slår knut på sig själv när han ska skjuta..