Brynäs IF-Luleå HF Torsdagen den 6/10-11
sylf: Ja, det fina PP't vi hade i de inledande matcherna var nog en tillfällighet. Det har varit otroligt kasst de senaste matcherna.
Dackell är en av de sämsta i PP de senaste matcherna, han dödar PP't åt motståndarlaget för tusan!
Lite orolig är man, börjar Brynäs dö av lite nu?
Det har inte sett bra ut på senaste tiden, spelade man på ren entusiasm i början? Jag känner inte igen laget riktigt... Det är inte mycket som stämmer.
Silver, Järnkrok & Dacke fyller dom NÅN funktion dena matchen så långt?
Det här är den tråkigaste perioden jag har sett på väldigt länge, totalt intetsägande.
Brynäs spelar extremt tafatt och energilöst, samt tar dumma utvisningar. Precis som förra matchen.
Bättring i andra tack!!
Det är nu Tommy ska visa vad han går för, han måste väcka laget. Han var fruktansvärt passiv i förra matchen, upp till bevis nu!
Redigerad kommentar
Hoppats på Brynäs har man gjort i över ett decennium nu. Allt man fått och får ut som kontenta är sveda och värk...
Sen återstår ju när Micke "Det vore dumt att inte vänta och avvakta" Sundlöv ska agera!
Luleå framstår mer och mer som ett riktigt jävla tråkgäng!
Precis som vi under Czarnecki, inget eget spel. Bara defensivt och bjuder inte alls upp. De bara kontrar!
Synd att inte Brynäs kan utnyttja deras passivitet.
foppa78: Johan Larsson, där ska det bara smaska till i nätet!!
70 Rodrigues: framför allt avslutar Brynäsarna som arslen, hela tiden!
Känns som det kommer sluta 0-1, Brynäs skapar få chanser och de man skapar där bränner man avsluten istället. Luleå å sin sida har knappt nåt spel, de väntar på Brynäsmisstag.
Pucken ur anfallszon och Dacke gliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiidande mot båset.
S U C K ! ! ! !
hahii: Ja, extremt! Jag känner igen spelet, precis på samma sätt vann vi matcher under Czarneckis tid.
Förstår att alla hatade oss och kallade oss tråkgäng, det är frustrerande att möta.
Redigerad kommentar
70 Rodrigues: Vi har haft 2 riktiga målchanser på en halv match om jag räknat rätt. Det mot ett lag som bara slår ifrån sig pucken i stort sett, imponerande!
Det händer ingenting, förutom att tiden går då...
Luleå stöter bara fram då Brynäs gör misstag. Vi skulle kunna åka sönder dem, om vi hade rört på benen och spelat med mer energi.
Vi faller ner i deras tempo och då händer det......ingenting!
Är ju Old timers som lirar!!!
PP å Lauritzen blir så till sig at han slår knut på sig själv när han ska skjuta..