Brynäs IF-Luleå HF Torsdagen den 6/10-11
« Föregående · 1410648 · Nästa » Till forumet
Sv: Brynäs IF-Luleå HF Torsdagen den 6/10-11
hahii: Jag vill se smällen några gånger till innan jag bestämmer mig för vad jag tycker, men första intrycket var - Grym tackling som fick en olycklig utgång.
Sv: Brynäs IF-Luleå HF Torsdagen den 6/10-11
sylf: svenska domare... Seriöst, vad är det för fel på dom? Sen att domarn som står vid brynäs zon tar utvisningen är ganska kul också. När han endast ser ryggen på bertilsson. Nivån är lååååg
Sv: Brynäs IF-Luleå HF Torsdagen den 6/10-11
Hoppas verkligen att han klarar sig bra, ser inte roligt ut det här.
Sv: Brynäs IF-Luleå HF Torsdagen den 6/10-11
70 Rodrigues: Det är inte omöjligt, men om vi ska kolla rent regelboksmässigt? Han måste se upp, Luleåspelaren!
Det blev en allvarlig skada så Bertil kommer ju få matchstraff och avstängning, så är det alltid i sverige.
Sv: Brynäs IF-Luleå HF Torsdagen den 6/10-11
hahii: jag kan inte se nåt fel alls i den??! Inga armar uppe, ingen interference, varför åker han ut?
Sv: Brynäs IF-Luleå HF Torsdagen den 6/10-11
MarcusElving: Han får skylla sig själv!! Upp med huvudet för fan!
Sv: Brynäs IF-Luleå HF Torsdagen den 6/10-11
MarcusElving: Inget fel överhuvudtaget! En härlig open icehit där lule spelare inte har huvudet uppe. Precis som Kornwall i Detroit kör. Det var ju inte armbåge eller något.
Sv: Brynäs IF-Luleå HF Torsdagen den 6/10-11
MarcusElving: Hade en Brynäsare åkt på samma tackling så hade det varit annat ljud i skällan.
+ 1
Sv: Brynäs IF-Luleå HF Torsdagen den 6/10-11
Han sträcker sig efter pucken, är delaktig i spelet kring pucken. Bertilsson kliver upp och sätter in en jävla propp med armen längst sidan.
Luleåspelaren är inte beredd alls och åker på en jävla smäll.
Inte kul att se en skada såklart, hemskt. Men tacklingen?
Redigerad kommentar
Sv: Brynäs IF-Luleå HF Torsdagen den 6/10-11
foppa78: Det var ju jäkla fin tackling, inget fel med den!
Sv: Brynäs IF-Luleå HF Torsdagen den 6/10-11
hahii: Ja, och ska vi tro på en 5:a för den fina tacklingen?
Sv: Brynäs IF-Luleå HF Torsdagen den 6/10-11
Tack Bertilsson din jävla dåre, va fan sysslar karln med, jävla nolla!!
Sv: Brynäs IF-Luleå HF Torsdagen den 6/10-11
0-1 efter 18 sekunder.. Efter det har det inte hänt någonting alls nästan!
Sv: Brynäs IF-Luleå HF Torsdagen den 6/10-11
Nu kan vi knappast klaga på att vi inte fick chansen. Faktum är att vi suger!
Sv: Brynäs IF-Luleå HF Torsdagen den 6/10-11
Nu har dom försökt att dribbla sig in i zon massor med ggr och misslyckats nästan lika många ggr, det finns andra sätt att ta in pucken i zon, jävla lallare!!
Sv: Brynäs IF-Luleå HF Torsdagen den 6/10-11
hahii: Så nära en ändå så långt bort!
BÄNKA DACKE! Han är ju helt under isen
Sv: Brynäs IF-Luleå HF Torsdagen den 6/10-11
sylf: Dacke puckkåtast i detta PP vad han är sorlig idag.
Sv: Brynäs IF-Luleå HF Torsdagen den 6/10-11
StoltBrynäsare: Detta kanske är sista chansen...förra var näst sista chansen! :-)
Sv: Brynäs IF-Luleå HF Torsdagen den 6/10-11
och så får vi nytt PP. Men vi vet väl hur det lär gestalta sig.
Sv: Brynäs IF-Luleå HF Torsdagen den 6/10-11
MarcusElving: Vi kom ju för fan knappt in i zon. LJ kan gå o duscha, fy fan vilken sopa o han ska vara våran 1:e back, sorgligt!!!
+ 1
Sv: Brynäs IF-Luleå HF Torsdagen den 6/10-11
70 Rodrigues: Lauritzen beter sig som en J18 spelare, puckkåt så man mår illa.
Sv: Brynäs IF-Luleå HF Torsdagen den 6/10-11
MarcusElving: Grymt PP, Lauritz ger bort puck i parti och minut!
Sv: Brynäs IF-Luleå HF Torsdagen den 6/10-11
sylf: Hahahah ja! Det händer ingenting, otroligt frustrerande.
Sv: Brynäs IF-Luleå HF Torsdagen den 6/10-11
Se på fan, TJ har vaskat om i formationerna, halleluja!!!
Sv: Brynäs IF-Luleå HF Torsdagen den 6/10-11
70 Rodrigues: Svårt att se att det är ett lag som jagar kvittering....
« Föregående · 1410648 · Nästa »
Haha, touché!!
Inte lätt när tankarna är nån annanstans..... :-)