Brynäs IF-Luleå HF Torsdagen den 6/10-11
Det blir alltid matchstraff vid såna här skador, vare sig tacklingen är ojuste eller inte. Domarna jobbar så!
Säger inget slutgiltigt om denna tackling än, vill se den några gånger till.
Bra gjort av Vikho!
Ut med Honken och tryck in fanskapet nu då!
Erat: Japp! Brynäs är fullständigt underkända, en av de sämsta matcherna jag har sett på länge.
Nu är vi nere i skiten i tabellen igen, vad annars? Hur dum var man som trodde annat?
Lauritzen till Moras J20 nästa tack din puckkåta fjant.
Boork pratar tydligen om 10 matcher på Bertilsson.. Haha, herregud!
Redigerad kommentar
Dessutom som extra bonus, hur kul vore vinster utan förluster?
Det är bara att slicka bort armsvetten och ladda för nästa match.
1 Frölunda 9 5 2 0 2 20-11 17
2 Skellefte 8 5 1 0 2 22-15 17
3 Luleå 9 5 2 0 2 18-16 17
4 HV71 9 4 3 2 0 32-21 16
5 Linköping 9 4 4 1 0 22-22 14
6 Djurgårde 9 4 4 1 0 23-27 14
7 Brynäs 8 4 3 0 1 18-16 13
8 Växjö 9 3 4 2 0 20-20 13
--------------------------------------
9 AIK 9 2 4 2 1 24-24 11
10 Modo 9 3 5 1 0 20-25 11
--------------------------------------
11 Timrå 9 2 6 1 0 20-31 8
12 Färjestad 9 0 3 2 4 16-27 8
Surt ändå, vi skapar tillräckligt för att kunna vända matchen men ibland vill pucken bara inte in.
Blir säkert en lång avstängning på Bertilsson också, som lök på laxen.
Kanske kan få Sundlöv att börja jobba på en ny back.
Inget ont som inte har nåt gott med sig... :-)
Nu har Renberg krävt lång avstängning på Bertilsson, han sitter och överdriver grovt i studion. Bara för att det är vi och att mediaprofilerna börjar gapa så blir det väl 10 matcher.. Obegripligt i såna fall om vi kollar på andra liknande situationer som varit..
Redigerad kommentar
En sån som Lasse kan ju få några matcher i J20 så kanske kanske han vågar tackla och skjuta oxå som en 1á back ska klara av att göra.
Haha, touché!!
Inte lätt när tankarna är nån annanstans..... :-)