Brynäs IF-Luleå HF Torsdagen den 6/10-11
70 Rodrigues Kommentera Idag kl. 18:06
Som sagt :-(
Ni ser ju, det är världsrekord i icing och offside avblåsningar. Det är en jävla dyngmatch!
Synd att det är vi som ligger under, den här matchen verkar puttra förbi bara.
Redigerad kommentar
Ingen iBif som gör skitjobbet ikväll.
Bäst hittills är Rhodin.
Redigerad kommentar
Redigerad kommentar
Det här kan vara den sämsta elitseriematchen på flera år!
Brynäs har skjutit många skott, men hur många var egentligen målchanser?
Brynäs offensiv är inte vad den var de inledande matcherna, ALLA underpresterar grovt!
Varför kliva in och störa er när ni har så trevligt?
Redigerad kommentar
Precis som vi under Czarnecki, inget eget spel. Bara defensivt och bjuder inte alls upp. De bara kontrar!
Synd att inte Brynäs kan utnyttja deras passivitet."
Ja, nu får vi smaka lite på den medicin vi själva bestått våra motståndare med dom senaste åren.
Såg ändå klart bättre ut i andra.
Dom är svårspelade och nu gäller det att ha tålamod och fortsätta som i andra.
0-2 och det blir tufft, därför är en kvittering ett måste.
Inte ens det har du lärt dig i skolan...
En period kvar, ett mål, kom igen nu!
Dacekll bör seriöst bänkas!
0-1, 0-1, 0-1 .... Ska vi lyckas göra ett mål?
Båda lagen åker runt om såsar omkring bara. Oskärpta, energilösa och VÄRDELÖSA!
Sämsta hockeymatchen jag har sett på mycket länge!