Brynäs IF - Malmö Redhawks 9/1-16
« Föregående · 1718998 · Nästa » Till forumet
Sv: Brynäs IF - Malmö Redhawks 9/1-16
{7877}: Detta ser grymt bra ut, jag har redan räknat in en enkel trea
Sv: Brynäs IF - Malmö Redhawks 9/1-16
Huge: Ja visst är det konstigt, speciellt när man lirar Wii med grabben. Nu sover han, så nu kör vi igen😂😂😂
+ 1
Sv: Brynäs IF - Malmö Redhawks 9/1-16
Varför ska man ladda så att klubban går av....Gunde hade lyft in den lite snyggt därifrån i krysset
Sv: Brynäs IF - Malmö Redhawks 9/1-16
eltifoso: Jag har inte sett till pengarna, förmodligen så räcker inte barnbidraget till.
+ 1
Sv: Brynäs IF - Malmö Redhawks 9/1-16
{7877}: Nä.
Men dom vaknar nog om Malmö reducerar. DET kan vi lita på....😀
Men dom vaknar nog om Malmö reducerar. DET kan vi lita på....😀
Sv: Brynäs IF - Malmö Redhawks 9/1-16
Huge: Det är inte klokt...Man kan inte lita på folk nu för tiden
Sv: Brynäs IF - Malmö Redhawks 9/1-16
{7225}: Ser ut som förväntat hos er och ni tycks gå mot tre enkla pinnar
Har du fått dina välförtjänta 500kr ännu av spolingen som slog vad med dig?
Har du fått dina välförtjänta 500kr ännu av spolingen som slog vad med dig?
+ 5
Sv: Brynäs IF - Malmö Redhawks 9/1-16
{7877}: Har du märkt vad tyst det blev på alla gamnackade medgångare som gav upp så fort Malmö tog ledningen? 😂😂😂😂
+ 1
Sv: Brynäs IF - Malmö Redhawks 9/1-16
{5583}: Ser ändå ut som en stabil ledning.. Tycker du verkar lite gnällig ..
Sv: Brynäs IF - Malmö Redhawks 9/1-16
Helt annan tyngd i förstakedjan när Lindblom är tillbaka. När kommer Ollas tillbaka?
+ 3
Sv: Brynäs IF - Malmö Redhawks 9/1-16
Tycker Linblom ser mycket piggare ut än vad som är brukligt när man vänder åter från JVM!
+ 1
Sv: Brynäs IF - Malmö Redhawks 9/1-16
Det är ju tur att Malmö får ont i närkamperna med de egna spelarna i alla fall
Sv: Brynäs IF - Malmö Redhawks 9/1-16
{7853}: Jag sa för säkert 2 månader sen hur jäkla kass han är, jag fattar inte hur Bulan inte ser samma sak.
Fyfan. Vi blir säkert nollade idag med. Tillräckligt med ångest trots att man inte ser matchen.
Fyfan. Vi blir säkert nollade idag med. Tillräckligt med ångest trots att man inte ser matchen.
+ 1
Sv: Brynäs IF - Malmö Redhawks 9/1-16
Stabilt.. Inga mål framåt som vanligt men i nästa period då jävlar. Full dansk vid intervjun känns också bra.
Sälj Johnson, behöver inte ersättas. Vi har redan fyllt kvoten med överbetalda forwards sim inte levererar.
Sälj Johnson, behöver inte ersättas. Vi har redan fyllt kvoten med överbetalda forwards sim inte levererar.
+ 1
Sv: Brynäs IF - Malmö Redhawks 9/1-16
pekka85: Yes det stora problemet är att vi har inte en enda forward som producerar längre
+ 2
Sv: Brynäs IF - Malmö Redhawks 9/1-16
{5583}: Sjuka Dif-vibbar av denna period. Känns som vi har bra koll men kan inte göra mål! 1 mot hv, 1 mot Dif och noll mot Saik!? Vi skiter ju inte ut mål direkt nuförtiden:(
+ 1
Sv: Brynäs IF - Malmö Redhawks 9/1-16
rafalski: Hur många mål har vi gjort senaste 10 matcherna? Kan inte vara många.. Såg att vi hade 6% i PP senaste 9. Sanslöst vilken svacka vi är i!
+ 1
Sv: Brynäs IF - Malmö Redhawks 9/1-16
Fruktansvärt! Varje "dragning" nr 20 gör så tappar han pucken, är så frustrerande att se han spela, jävla glanslirare! DET HÄNDER INGENTING NÄR HAN ÄR PÅ ISEN. 14 och 44 visar hjärta och jävlaranamma iallafall!
+ 5
Sv: Brynäs IF - Malmö Redhawks 9/1-16
Kanske dags att ta bort Pudas från PP till och börja med. Blomqvist på skott
+ 1
Sv: Brynäs IF - Malmö Redhawks 9/1-16
{5583}: Bottenlöst odugligt. Nu ser det ut precis som alla hade förväntat sig. T o m Rhödin är nere i bottenträsket
+ 2
Sv: Brynäs IF - Malmö Redhawks 9/1-16
Vore kul med ett mål, kommer knappt ihåg hur det kändes....
+ 1
« Föregående · 1718998 · Nästa »