1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 778917 inlägg · 7967 ämnen

Brynäs IF-Malmö Redhawks den 17/9-15, PREMIÄR!!!!!!!!


Sv: Brynäs IF-Malmö Redhawks den 17/9-15, PREMIÄR!!!!!!!!
Men usch, redan tre insläppta.

Sv: Brynäs IF-Malmö Redhawks den 17/9-15, PREMIÄR!!!!!!!!
Forsberg 1978: Tror det godkänns

Sv: Brynäs IF-Malmö Redhawks den 17/9-15, PREMIÄR!!!!!!!!
Rossa: ..ändå 3p just nu. Det är väl viktigt?

Sv: Brynäs IF-Malmö Redhawks den 17/9-15, PREMIÄR!!!!!!!!
Fan hur fan kan vi ha släppt in 3 mål! Åt helvetes dåligt!!!

Sv: Brynäs IF-Malmö Redhawks den 17/9-15, PREMIÄR!!!!!!!!
Kul domare som säger "EJ...hög klubba"...

Sv: Brynäs IF-Malmö Redhawks den 17/9-15, PREMIÄR!!!!!!!!
rafalski: Sopor? Domarna menar du?

Sv: Brynäs IF-Malmö Redhawks den 17/9-15, PREMIÄR!!!!!!!!
Bellman 6,0: Utvisningen på Alcén är parodi...

Sv: Brynäs IF-Malmö Redhawks den 17/9-15, PREMIÄR!!!!!!!!
Zappaholic:
Har jag missat något gällande någon regeländring?
För mig var det ju solklar hög klubba så någon regeländring måste ha skett, eller?

Sv: Brynäs IF-Malmö Redhawks den 17/9-15, PREMIÄR!!!!!!!!
bradberry: Men sluta ta utvisningar nu. Vi släpper ju in Malmö i matchen...

Sv: Brynäs IF-Malmö Redhawks den 17/9-15, PREMIÄR!!!!!!!!
Spelet i egen zon är inte bra...

Sv: Brynäs IF-Malmö Redhawks den 17/9-15, PREMIÄR!!!!!!!!
Domarna är likadana som vanligt...frustrationen över dom åsnorna till domare är tillbaka. Det enda jag inte har saknat över sommaren..frustrationen...

Sv: Brynäs IF-Malmö Redhawks den 17/9-15, PREMIÄR!!!!!!!!
Zappaholic: Nej, Brynäs defensiv. Så ihåligt får det inte vara. Vi kommer inte mäkta med 5-6 mål framåt i varje match. När är glas-Berra tillbaka?

Sv: Brynäs IF-Malmö Redhawks den 17/9-15, PREMIÄR!!!!!!!!
Steenm: fy fan va kul med hockey igen, underbart!!

Sv: Brynäs IF-Malmö Redhawks den 17/9-15, PREMIÄR!!!!!!!!
rafalski: En styrning är inte så mycket att göra åt. Gränsfall på hög kluba dessutom. Andra målet får Starky ta på sig. Släppa returer rakt ut sådär...

Sv: Brynäs IF-Malmö Redhawks den 17/9-15, PREMIÄR!!!!!!!!
Varken Starky eller försvarsspelet gör en jättebekväm just nu. Ser gärna sexan innan paus...

Sv: Brynäs IF-Malmö Redhawks den 17/9-15, PREMIÄR!!!!!!!!
Är det nån som har koll när Vrana blir spelklar?


Sv: Brynäs IF-Malmö Redhawks den 17/9-15, PREMIÄR!!!!!!!!
Steenm: Var tog våran offensiv vägen?

Sv: Brynäs IF-Malmö Redhawks den 17/9-15, PREMIÄR!!!!!!!!

Brynäsgubbe: fan inte många passningar med rätt adress


Sv: Brynäs IF-Malmö Redhawks den 17/9-15, PREMIÄR!!!!!!!!
Brynäsgubbe: Hur ser Zanetti ut? Bröderna W?

Sv: Brynäs IF-Malmö Redhawks den 17/9-15, PREMIÄR!!!!!!!!
Steenm:
Bra av Bulan med time där.

Redigerad kommentar


Sv: Brynäs IF-Malmö Redhawks den 17/9-15, PREMIÄR!!!!!!!!
Qvarre: Håller med. Det blev lite yra skallar där. Ta om, gör rätt.

Sv: Brynäs IF-Malmö Redhawks den 17/9-15, PREMIÄR!!!!!!!!
Ingen bra period i matchen.

Tycker oxå Starkbaum ser tveksam ut...

Sv: Brynäs IF-Malmö Redhawks den 17/9-15, PREMIÄR!!!!!!!!
Jag tycker Starken ser skakig ut.

Sv: Brynäs IF-Malmö Redhawks den 17/9-15, PREMIÄR!!!!!!!!
Qvarre: Ta och tryck in sexan nu och stäng matchhelvetet. Gärna Salmela från blå!

Sv: Brynäs IF-Malmö Redhawks den 17/9-15, PREMIÄR!!!!!!!!
Andra halvan var verkligen inte bra.

Sv: Brynäs IF-Malmö Redhawks den 17/9-15, PREMIÄR!!!!!!!!
Brynäsgubbe: Håller med. Känns märkligt att inte Sandström står.

Sv: Brynäs IF-Malmö Redhawks den 17/9-15, PREMIÄR!!!!!!!!
Brynäsgubbe: Nä dags för Bulan att sätta ner foten i pausen nu! Detta spel uppskattas ej!!😡

Sv: Brynäs IF-Malmö Redhawks den 17/9-15, PREMIÄR!!!!!!!!
Brynäsgubbe: Starky är allt utom bra idag. Sedan ser defensiven skrämmande dålig ut. Oroväckande dåligt.

Sv: Brynäs IF-Malmö Redhawks den 17/9-15, PREMIÄR!!!!!!!!
Äntligen pause. ingen bra period. Kilas & Bertilsson behövs.

Sv: Brynäs IF-Malmö Redhawks den 17/9-15, PREMIÄR!!!!!!!!
Skönt med ledning men håller om att det ser riktigt rörigt ut defensivt. Vad har hänt med fina formen på 2:a femman? Helt osynliga.

Sv: Brynäs IF-Malmö Redhawks den 17/9-15, PREMIÄR!!!!!!!!
bifhjärta:Zanetti är bra för han spelar enkelt. Westerholmarna är okej men Mannberg är bland dom bättre idag. Jag saknar dock Vrana, helt osynlig i 5 mot 5 än så länge. Lite för många likheter med förra säsongen tycker jag, man spelar frejdigt men det leder till rörig defensiv. Sista 10 i andra började man dessutom spela fast sig i egen zon vilket var lite av ett adelsmärke förra året.

Sv: Brynäs IF-Malmö Redhawks den 17/9-15, PREMIÄR!!!!!!!!
Är det något jag missat, det var väl hög klubba på Malmös reducering, eller?

Sv: Brynäs IF-Malmö Redhawks den 17/9-15, PREMIÄR!!!!!!!!
Starky-kritikern här igen då. Jobbigt när vi måste göra 5-6 mål för att vinna matcher. Tycker fortfarande han släpper för enkla returer och sprider osäkerhet.

Annars känns det här laget mycket lovande.

Sv: Brynäs IF-Malmö Redhawks den 17/9-15, PREMIÄR!!!!!!!!
Qvarre: Nej. Tycker den är under ribban när han träffar pucken.

Sv: Brynäs IF-Malmö Redhawks den 17/9-15, PREMIÄR!!!!!!!!
Är det något jag missat, det var väl hög klubba på Malmös reducering, eller?


Sv: Brynäs IF-Malmö Redhawks den 17/9-15, PREMIÄR!!!!!!!!
Bellman 6,0:
Tack, då är allt som ska.


Sv: Brynäs IF-Malmö Redhawks den 17/9-15, PREMIÄR!!!!!!!!
Väldigt skönt och viktigt mål!

Sv: Brynäs IF-Malmö Redhawks den 17/9-15, PREMIÄR!!!!!!!!
Qvarre: Nörstebö skjuter väl hårdare i år?

Sv: Brynäs IF-Malmö Redhawks den 17/9-15, PREMIÄR!!!!!!!!
Matthias Brend... Nörstebö.

Sv: Brynäs IF-Malmö Redhawks den 17/9-15, PREMIÄR!!!!!!!!
Brynäsgubbe: Sex må!! Jag är mållös men det är sannerligen inte Brynäs!!!

Sv: Brynäs IF-Malmö Redhawks den 17/9-15, PREMIÄR!!!!!!!!
Snyggt PP! Norsken effektivare ett byte än Djoos på en säsong.

Sv: Brynäs IF-Malmö Redhawks den 17/9-15, PREMIÄR!!!!!!!!
6 olika målskyttar!

Sv: Brynäs IF-Malmö Redhawks den 17/9-15, PREMIÄR!!!!!!!!
bifhjärta: Salmela har sex skott på mål varav ett i. Oerhört viktigt att ha en sån back i laget.

Sv: Brynäs IF-Malmö Redhawks den 17/9-15, PREMIÄR!!!!!!!!
Mycke bättre i tredje, tredje kedjan har en jävla fart

Sv: Brynäs IF-Malmö Redhawks den 17/9-15, PREMIÄR!!!!!!!!
Bellman 6,0:
Tack, då är allt som ska.


Sv: Brynäs IF-Malmö Redhawks den 17/9-15, PREMIÄR!!!!!!!!
5900 på läktarna ikväll.

« · 1698211 · »

Att tänka på innan du skriver inlägg:
- Vänligen notera och respektera Hockeysnacks regler.
- Moderatorerna kommer att vara extra uppmärksamma på regelbrott som personangrepp, olämpligt språkbruk (t.ex könsord) och hot.
- Personangrepp gäller inte bara andra forumanvändare utan även spelare, ledare, domare etc.
- Om en skribent skriver ett inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att få en varning.

- Om en skribent skriver flera inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att bli avstängd från att skriva i Brynäsboken under en viss tidsperiod.

- Om en avstängd användare återkommer under nytt användarnamn kommer det resultera i en permanent avstängning av det nya kontot.
- Om en skribent skriver fler än 5 inlägg under samma dag kan denne stängas av för spam om inläggsmönstret är av spamkaraktär.

- Motståndarfans som kommer in och hetsar under match kommer tilldelas matchstraff på en dags avstängning.

- Klagomål och ifrågasättanden om modereringen i gästböckerna skall inte förekomma på Hockeysnack och raderas omedelbart av tillgänglig moderator. Att bryta mot denna regel kan innebära avstängning från gästboken. 

- Moderatorerna ger alltid skribenterna chansen att editera inlägg i 5 minuter.

Sv: A proposito de nada
Bengt Ramen: Fan jag skulle ju inte skriva mer, men jag ber om ursäkt om du tog det på allra sämsta (AI sätt), Min avsikt var inte att vara jävlig mot någon. Det var ärliga frågor utifrån din attityd gentemot spelreklam. Jag blev ... | Läs mer
  • 0x40-hv71logosvg.png Senast: Förlust mot HV71
    Monitor ERP Arena, 3-4 (0-1,1-2,2-0,0-1)