Brynäs IF - MoDo | 28/9
« Föregående · 756197 · Nästa » Till forumet
Sv: Brynäs IF - MoDo | 28/9
brynasaren: Håller med dig där, på honom verkar det som om man måste vara på varje hemmamatch, men vissa har int råd helt enkelt:P
Sv: Brynäs IF - MoDo | 28/9
DMartinssonBSKV: Det är bra att du gör flaggor, inget snack om saken!
Men varför klaga på alla som inte ser alla matcher?
Men varför klaga på alla som inte ser alla matcher?
Sv: Brynäs IF - MoDo | 28/9
Kom igen nu, skulle va härligt med kvittering innan paus!! Härligt Malmström!! ;)
Sv: Brynäs IF - MoDo | 28/9
Gusten: Ja det är det enda jag kan, usch så dåligt av mig. Får väl ge fan i att lägga ner flera hundra timmar varje säsong och tusen tals pengar på flaggor.
Sv: Brynäs IF - MoDo | 28/9
Gusten: Håller med där, varför bry sig om varför andra inte är på alla matcher.
Sv: Brynäs IF - MoDo | 28/9
DMartinssonBSKV: Kan du göra nånting annat än att sy flaggor och klaga på folk??
Krizan har kopplat greppet över Kristan så här långt, kom igen nu Sunken stänk in en i PP nu du är vår enda naturliga målskytt ;)
Krizan har kopplat greppet över Kristan så här långt, kom igen nu Sunken stänk in en i PP nu du är vår enda naturliga målskytt ;)
Sv: Brynäs IF - MoDo | 28/9
DMartinssonBSKV: Jag skojade bara men det kanske du inte fattade, jag det kanske vi gör.
Sv: Brynäs IF - MoDo | 28/9
brynasaren: Ja det är ju riktigt dåligt av mig, har ju bara 60mil upp, ja jag skäms.
Men om du mår bättre på lördag så syns vi väl på BT´s buss som går till timrå?
Men om du mår bättre på lördag så syns vi väl på BT´s buss som går till timrå?
Sv: Brynäs IF - MoDo | 28/9
Gusten: Pamper, det är blöjor va. Va fan hjälper blöjor när man spyr hela tiden ? :P
Sv: Brynäs IF - MoDo | 28/9
Gusten: Ha ha,det var nog mormor som var byxis vid utfrågningen(som inte var nån utfrågning)
Sv: Brynäs IF - MoDo | 28/9
Mickis: Fan nu skulle man stått på ståplats egentligen men tyär så är man magsjuk. Där sprack målet om att se alla hemmamatcher.
Sv: Brynäs IF - MoDo | 28/9
Fanzin: Tror det blir nästan 7000 ikväll, hämtade min biljett runt 17 tiden, och det var ganska mycket folk redan då.
Sv: Brynäs IF - MoDo | 28/9
90Steen_: Som jag har uppfattat det så har MoDo inte spelat bra men ändå fått resultaten med sig. Tycker det talar för oss. Vi har ju trots allt spelat rätt så bra, främst mot HV71 där vi gjorde en riktigt bra match. Jag tror på ännu en seger men idag blir det lite jämnare och Kristan får tyvärr släppa in sitt första mål i Läkerol Arena.
Sv: Brynäs IF - MoDo | 28/9
Bissett19: Man ser ju klar fördel för MoDo, men det ska vi ändra på ikväll ;)
Sv: Brynäs IF - MoDo | 28/9
Senaste 5 matcherna mot MoDo har slutat enligt fölljande:
2006-03-04 MODO-Brynäs 5-3
2006-02-04 Brynäs-MODO 1-2
2006-01-09 MODO-Brynäs 1-2
2005-11-26 MODO-Brynäs 4-0
2005-11-19 Brynäs-MODO 1-1
2006-03-04 MODO-Brynäs 5-3
2006-02-04 Brynäs-MODO 1-2
2006-01-09 MODO-Brynäs 1-2
2005-11-26 MODO-Brynäs 4-0
2005-11-19 Brynäs-MODO 1-1
Sv: Brynäs IF - MoDo | 28/9
Ikväll vill jag se mer MALMSTRÖM! Hoppas på en bra match från Brynäs, och inledningen i Läkerol Arena bådar ju väldigt gott! :) Tror på 2 - 2 efter full tid, men visst, vi kan vinna med både 3 - 2 och 4 - 2, det beror ju också på hur bra MoDo är ikväll. Men så som dom har spelat hittils, så blir det tufft ända in i slutet!
GO GO GO BRYNÄS GO GO! ;)
GO GO GO BRYNÄS GO GO! ;)
Sv: Brynäs IF - MoDo | 28/9
Dax för den tredje matchen på tre dagar, mental note till nästa gång är att man kanske inte ska planera in sånt här när man jobbar dag...
Vågar man hoppas på 6500 ikväll? Har sänkt min krav och tycker att allt över 6000 är godkänt.
Alla förutsättningar finns för en bra match ikväll, nånting säger mig att det blir målsnålt...
Ejendals har bättre utrymme framför stolarna men jisses vad Läkerol Arena annars är en mycket bätttre arena! Satt på etage 2 i tisdags och jag tyckte att det funkade bra att komma ut efter matchen blev aldrig nån stockning vid rulltrapporna.
Vågar man hoppas på 6500 ikväll? Har sänkt min krav och tycker att allt över 6000 är godkänt.
Alla förutsättningar finns för en bra match ikväll, nånting säger mig att det blir målsnålt...
Ejendals har bättre utrymme framför stolarna men jisses vad Läkerol Arena annars är en mycket bätttre arena! Satt på etage 2 i tisdags och jag tyckte att det funkade bra att komma ut efter matchen blev aldrig nån stockning vid rulltrapporna.
Sv: Brynäs IF - MoDo | 28/9
Nu är det dags att sova. Natti alla kära hockeysnackare...
Låt oss hoppas på tre poäng! YIHA!
Låt oss hoppas på tre poäng! YIHA!
Sv: Brynäs IF - MoDo | 28/9
Inte lågngt kvar till match nu, hoppas verkligen på tre poäng och ännu en nolla vore inte fel... Let's go KRISTAN! Let's GO!
Sv: Brynäs IF - MoDo | 28/9
20 Lindgren:
Nej, det är riktigt, vi i Brynäs Stockholm har förutom premiärmatchen valt att lägga våra resor till lördagar - mystiskt men sant. Misstänker att BSKV haft samma urval.
Däremot planerar Brynäs Stockholm att arrangera resor till alla Brynäs hemmamatcher när vi går till slutspel. Brynäs Stockholm växer för varje år och den här säsongen började bättre än någonsin med en helt fullproppad buss - i framtiden är det inte omöjligt att vi kan köra resor även på många av veckomatcherna.
Nej, det är riktigt, vi i Brynäs Stockholm har förutom premiärmatchen valt att lägga våra resor till lördagar - mystiskt men sant. Misstänker att BSKV haft samma urval.
Däremot planerar Brynäs Stockholm att arrangera resor till alla Brynäs hemmamatcher när vi går till slutspel. Brynäs Stockholm växer för varje år och den här säsongen började bättre än någonsin med en helt fullproppad buss - i framtiden är det inte omöjligt att vi kan köra resor även på många av veckomatcherna.
Sv: Brynäs IF - MoDo | 28/9
20 Lindgren: Haha, jag menade så klart alla brynäsare men jag besvarade det översta medelandet och glömde radera ditt namn innan.
Sv: Brynäs IF - MoDo | 28/9
brynasaren: Kul att brynasaren tilltalar mig i ni-form 40 år efter du-reformen!
Med tanke på att gårdagens officiella publiktal landade 1500 högre än det såg ut att vara inne arenan är förhoppningen mycket stor att vi ska kunna redovisa 7000 upptagna platser imorgon.
Med tanke på att gårdagens officiella publiktal landade 1500 högre än det såg ut att vara inne arenan är förhoppningen mycket stor att vi ska kunna redovisa 7000 upptagna platser imorgon.
Sv: Brynäs IF - MoDo | 28/9
GävleLasse: Så blir det alltså när man leker rommen av sig redan på sommarhockeyn!
Varken BSKV eller BS har någon organiserad resa imorrn.
Varken BSKV eller BS har någon organiserad resa imorrn.
Sv: Brynäs IF - MoDo | 28/9
20 Lindgren: den ska jag ju inte med på så jag kan sitta med gott samvete.
Sv: Brynäs IF - MoDo | 28/9
GävleLasse: Jodå, det blir många. Jag kommer. Du behöver inte blygt hålla dig kvar på sittfläsk. Kom till klacken och testa skrik&sångkunskapen inför timråresan!
« Föregående · 756197 · Nästa »