1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 778925 inlägg · 7967 ämnen

Brynäs IF - MoDo | 28/9


Sv: Brynäs IF - MoDo | 28/9
65selander: 6600 drygt, känns som en bättre publiksiffra

Sv: Brynäs IF - MoDo | 28/9
Jaha:S nu var det 6,600 istället haha ;P

Sv: Brynäs IF - MoDo | 28/9
lillovechkin: Fan vad bra publiksiffra:p haha

Sv: Brynäs IF - MoDo | 28/9
brynasaren: 6601 på plats,fan va dom yrar!

Sv: Brynäs IF - MoDo | 28/9
sylf: Spela som Hanson bröderna! i filmen "slagskottet"

Sv: Brynäs IF - MoDo | 28/9
65selander: Hur många har ni haft på matcherna innan?

Sv: Brynäs IF - MoDo | 28/9

sylf: Använd klubban ;-)

5637st i LA


Sv: Brynäs IF - MoDo | 28/9
de va ba 5,600 :S :P aja

Sv: Brynäs IF - MoDo | 28/9
sylf: Fan va dålig publiksiffra!

Sv: Brynäs IF - MoDo | 28/9
5637 pers på plats.Dåligt!

Sv: Brynäs IF - MoDo | 28/9
65selander: Hur ska dom kunna göra det när dom väger 50 kilo mindre?

Sv: Brynäs IF - MoDo | 28/9
Komigen nu 10 kvar, detta tar ni!

Sv: Brynäs IF - MoDo | 28/9
90Steen_: Tryck bort motståndarna från målet.

Sv: Brynäs IF - MoDo | 28/9
snälla:(

Sv: Brynäs IF - MoDo | 28/9
rafalski: En lobb!!

Sv: Brynäs IF - MoDo | 28/9
rafalski: Fan!...men vi är på hugget nu så tryck in en till nu!

Sv: Brynäs IF - MoDo | 28/9
65selander: Aj aj aj.

Sv: Brynäs IF - MoDo | 28/9
SKIT!!!!!!!!!!!!

Sv: Brynäs IF - MoDo | 28/9
sylf: BP, in med Molin och avgör det här nu.

Sv: Brynäs IF - MoDo | 28/9
brynasaren: Dax för Ove igen nu i BP

Sv: Brynäs IF - MoDo | 28/9
Bissett19: Håll tätt nu!

Sv: Brynäs IF - MoDo | 28/9
65selander: Ja det var på tiden av Bäckis,såg hans juniormisstag på Canal plus när han tappade pucken på blå.

Sv: Brynäs IF - MoDo | 28/9
rafalski: 6,5 tror ja dom sa i början ..

Sv: Brynäs IF - MoDo | 28/9
rafalski: 6500-7000 tror webradion

Sv: Brynäs IF - MoDo | 28/9
Gusten: Han skall ligga på +. In med en puckusling till. Sprätt den i högra krysse.

Sv: Brynäs IF - MoDo | 28/9
PP MÅL MED:D Fan va härligt asså!

Sv: Brynäs IF - MoDo | 28/9
Gusten: Nån som hört någon publiksiffra ?

Sv: Brynäs IF - MoDo | 28/9
YES Bäckis revanscherar sig!!!

Sv: Brynäs IF - MoDo | 28/9
Gusten: Jaaaaa!

Sv: Brynäs IF - MoDo | 28/9
brynasaren: Bäckis, nu rullar det på bra.

Sv: Brynäs IF - MoDo | 28/9
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA :D:D:D:D:D vilken vänding!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Sv: Brynäs IF - MoDo | 28/9
Gusten: Bäckis 1-1

Sv: Brynäs IF - MoDo | 28/9
Gusten: HÄRLICH!!!!!

Sv: Brynäs IF - MoDo | 28/9
rafalski: Nu får dom FAN skärpa sig i PP

Sv: Brynäs IF - MoDo | 28/9
brynasaren: Jag tror han tangerar det idag.

Sv: Brynäs IF - MoDo | 28/9
90Steen_: Tungt Brynästryck, hoppas på utdelning i PP nu.

Sv: Brynäs IF - MoDo | 28/9
DMartinssonBSKV: Okej

Sv: Brynäs IF - MoDo | 28/9
Kom målet i BP?? Nu PP iaf ;)!

Sv: Brynäs IF - MoDo | 28/9
Gusten: Typiskt Modospel, icing.

Sv: Brynäs IF - MoDo | 28/9
brynasaren: Det tro jag inte, har för mig att han gör det i slutet av serien om han nu spelar alla matcher

Sv: Brynäs IF - MoDo | 28/9
Faan va skönt ^^

Sv: Brynäs IF - MoDo | 28/9
wap.hockeysnack.com
Nu får vi börja ladda för slakten av Tallefjantarna,den här är körd!

Sv: Brynäs IF - MoDo | 28/9
rafalski: Tangerar han inte flest antal matcher i Brynäs i dag?

Sv: Brynäs IF - MoDo | 28/9
Härligt:D forsätt kriga

Sv: Brynäs IF - MoDo | 28/9
Gusten: Som sagt, typiskt Brynäsmål.

Sv: Brynäs IF - MoDo | 28/9
UPP MED 21:an I TAKET!!!!

Sv: Brynäs IF - MoDo | 28/9
Då blev det et typiskt Brynäs mål då

Sv: Brynäs IF - MoDo | 28/9
sylf: Ove ove ove molin!

Sv: Brynäs IF - MoDo | 28/9
sylf: MODO dödaren slår till

Sv: Brynäs IF - MoDo | 28/9
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

« · 756532 · »

Att tänka på innan du skriver inlägg:
- Vänligen notera och respektera Hockeysnacks regler.
- Moderatorerna kommer att vara extra uppmärksamma på regelbrott som personangrepp, olämpligt språkbruk (t.ex könsord) och hot.
- Personangrepp gäller inte bara andra forumanvändare utan även spelare, ledare, domare etc.
- Om en skribent skriver ett inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att få en varning.

- Om en skribent skriver flera inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att bli avstängd från att skriva i Brynäsboken under en viss tidsperiod.

- Om en avstängd användare återkommer under nytt användarnamn kommer det resultera i en permanent avstängning av det nya kontot.
- Om en skribent skriver fler än 5 inlägg under samma dag kan denne stängas av för spam om inläggsmönstret är av spamkaraktär.

- Motståndarfans som kommer in och hetsar under match kommer tilldelas matchstraff på en dags avstängning.

- Klagomål och ifrågasättanden om modereringen i gästböckerna skall inte förekomma på Hockeysnack och raderas omedelbart av tillgänglig moderator. Att bryta mot denna regel kan innebära avstängning från gästboken. 

- Moderatorerna ger alltid skribenterna chansen att editera inlägg i 5 minuter.

Sv: A proposito de nada
Bengt Ramen: Fan jag skulle ju inte skriva mer, men jag ber om ursäkt om du tog det på allra sämsta (AI sätt), Min avsikt var inte att vara jävlig mot någon. Det var ärliga frågor utifrån din attityd gentemot spelreklam. Jag blev ... | Läs mer
  • 0x40-hv71logosvg.png Senast: Förlust mot HV71
    Monitor ERP Arena, 3-4 (0-1,1-2,2-0,0-1)