Brynäs IF - MoDo | 28/9
« Föregående · 756623 · Nästa » Till forumet
Sv: Brynäs IF - MoDo | 28/9
65selander: Förra säsongen vi vi en kanonstart tack vare vasst PP, så det känns helt okej, och där var det avgjort :-)))))
Sv: Brynäs IF - MoDo | 28/9
90Steen_: Dom skall sätta pucken i PP. Vi har inte råd att missa så många PP i matcherna.
Fast minst 1p är ju iaf 1p
Sv: Brynäs IF - MoDo | 28/9
65selander: Arrangören tvingas visst räkna publiken när de går ifrån för att kunna fastställa publiksiffran denna gång. Vaktmästaren föröker komma på hur man vänder på vändkorset. Det kan bli en lång kväll.
Sv: Brynäs IF - MoDo | 28/9
rafalski: Rädd att klockan ringer snart eller så blir det 3-5 spel snart
« Föregående · 756623 · Nästa »