Brynäs IF-MoDo Hockey 1/2-11
« Föregående · 1343962 · Nästa » Till forumet
Sv: Brynäs IF-MoDo Hockey 1/2-11
70 Rodrigues: Ovanligt att BIF vrider om en match så här efter en hopplös första halva. Det är vi inte bortskämda med.
Sv: Brynäs IF-MoDo Hockey 1/2-11
Lesky: Inte ovanligt att Modo briljerar i början för att sedan klappa igenom. Så skööönt
Sv: Brynäs IF-MoDo Hockey 1/2-11
Begåvat! Dackell gör ett jäääättebyte i vanlig ordning, trött och tappar puck. Har dom spelat non-stop senaste tiden?
Sv: Brynäs IF-MoDo Hockey 1/2-11
70 Rodrigues: Skönt att 2 av dom man sågat idag har gjort mål!!!
Ska såga några flera tror ja!!!
Ska såga några flera tror ja!!!
Sv: Brynäs IF-MoDo Hockey 1/2-11
70 Rodrigues: Så lade Brynäs i de växlar som saknades i första och andra.
Sv: Brynäs IF-MoDo Hockey 1/2-11
65selander: Äntligen Ekholm, äntligen Kahnberg å äntligen Rödin!
Å Lars Jonsson, så skönt!
Å Lars Jonsson, så skönt!
Sv: Brynäs IF-MoDo Hockey 1/2-11
70 Rodrigues: modo har skjutit 4 skott sen förstaperioden och Brynäs 15
Sv: Brynäs IF-MoDo Hockey 1/2-11
sylf: Men å andra sidan så lär det väl bli en massa komputv om man känner Persson rätt :-(
Sv: Brynäs IF-MoDo Hockey 1/2-11
Bissett19: Undra om Rödin skulle träffa ett tomt fotbollsmål från 3meter?!
Ahh NC har låtit spelarna vilat i 40 min för att köra på i 150 sista 20minutrarna!!
Ahh NC har låtit spelarna vilat i 40 min för att köra på i 150 sista 20minutrarna!!
Sv: Brynäs IF-MoDo Hockey 1/2-11
Period 3 och Brynäs i ledning - det brukar sluta med förlust va?
+ 1
Sv: Brynäs IF-MoDo Hockey 1/2-11
Jag tror jag vet hur resten av perioden kommer te sig..
..även om det blev två bra lägen just.
Kom igen nu, in med 4:an!!
..även om det blev två bra lägen just.
Kom igen nu, in med 4:an!!
Sv: Brynäs IF-MoDo Hockey 1/2-11
Bissett19: Stolpen sa gubben, antar att han har rätt.
FAN, missat friläge!
FAN, missat friläge!
Sv: Brynäs IF-MoDo Hockey 1/2-11
Clarence: Måste ju svara Modo trollen som förvirrar sig hit. Rättvisa :-)
Sv: Brynäs IF-MoDo Hockey 1/2-11
sylf: Så där ja, så skönt att Brynäs har tur för en gångs skull för det är sannerligen inte rättvist någonstans :-)
Sv: Brynäs IF-MoDo Hockey 1/2-11
Qvarre: "Då är det Offcide. " Nä, då är det offside menar du. Men det var det ju inte. Sluta tjata domsluten som går emot till leda. I lördags var i så fall domarna med Brynäs mot HV.
Sv: Brynäs IF-MoDo Hockey 1/2-11
Poffa: Spelaren stör målvakten och spelaren har tydligt ena skridskon inne i målgården då pucken går in. Då är det Offcide. Skit samma det är 2-2 nu och vi lär inte bli överens om detta du o jag.
« Föregående · 1343962 · Nästa »