Brynäs IF-MoDo Hockey 1/2-11
« Föregående · 1343962 · Nästa » Till forumet
Sv: Brynäs IF-MoDo Hockey 1/2-11
70 Rodrigues: Ovanligt att BIF vrider om en match så här efter en hopplös första halva. Det är vi inte bortskämda med.
Sv: Brynäs IF-MoDo Hockey 1/2-11
90Steen_: Härligt att vi plötsligt har en vinnarmålis. Svedberg har ju till och med jag sågat med fotknölarna, förlåt
Sv: Brynäs IF-MoDo Hockey 1/2-11
arnio: Håller med till 100%, Svedberg har klivit fram nåt enormt när han fick förtroende!
Sv: Brynäs IF-MoDo Hockey 1/2-11
arnio: Svedberg har ju varit grym de senaste typ 5-6 matcherna. Nu har vi sett prov på att han ta mig fan kan vara en toppmålis i ES! =)
Kul!
Sv: Brynäs IF-MoDo Hockey 1/2-11
Bissett19: Nu har vi tagit över fullständigt, MoDo uppträder änglsigt och utan stake, ungefär som Brynäs har gjort tidigare i matchen.
Sv: Brynäs IF-MoDo Hockey 1/2-11
70 Rodrigues: Modo försöker sig på en Luling "att dra över målisen"
Sv: Brynäs IF-MoDo Hockey 1/2-11
70 Rodrigues:
Jaså?
Jag tycker Modo parkerat i våran zon,de senaste minutrarna.
4-5 sd.
Jaså?
Jag tycker Modo parkerat i våran zon,de senaste minutrarna.
4-5 sd.
Sv: Brynäs IF-MoDo Hockey 1/2-11
MarcusElving: Svedberg äe definitivt årets skräll i Brynäs. Han är väl bara 21 år dessutom så det finns potential. Men han drar förstås till nhl
Sv: Brynäs IF-MoDo Hockey 1/2-11
70 Rodrigues: Ibland räcker det med att spela hockey i en period, det får vi tacka gudarna för. (Om vi vinner)
Passa på att bättra på målskillnaden nu ;)
Sv: Brynäs IF-MoDo Hockey 1/2-11
Från kris&kaos mellan stolparna till en av ES bästa målvakter. Underbart!
Sv: Brynäs IF-MoDo Hockey 1/2-11
Kahnberg är HET! 6 skott på mål ikväll, varav 1 i mål.
Det är klart som korvspad att den killen inte ska sitta på bänken!!
Sv: Brynäs IF-MoDo Hockey 1/2-11
Qvarre: Bara en tidsfråga innan vi är förbi Luleå nu tror jag, det ser lovande ut.
Sv: Brynäs IF-MoDo Hockey 1/2-11
arnio: Förlust i de två kommande matcherna mot Frölunda och Djurgården så är det kris igen.
Tänk om vi kunde vinna alla matcher den här veckan, vilken DRÖM!!
Sv: Brynäs IF-MoDo Hockey 1/2-11
Asså vilken omgång detta kan bli!
Timrå: 0 poäng
AIK: 0 poäng
Luleå: 0 poäng
Frölunda: 0 poäng
Modo: 0 poäng
Brynäs: 3 poäng!!!
Men har inte tagit ut detta ännu - notera ordet "KAN" ;)
Timrå: 0 poäng
AIK: 0 poäng
Luleå: 0 poäng
Frölunda: 0 poäng
Modo: 0 poäng
Brynäs: 3 poäng!!!
Men har inte tagit ut detta ännu - notera ordet "KAN" ;)
Sv: Brynäs IF-MoDo Hockey 1/2-11
MarcusElving:
En match i taget Marcus,denna match är INTE inte hamn ännu..
En match i taget Marcus,denna match är INTE inte hamn ännu..
Sv: Brynäs IF-MoDo Hockey 1/2-11
70 Rodrigues:
Fyra pinnar upp och en match mindre har vi just nu till Lule,det kan gå...
Fyra pinnar upp och en match mindre har vi just nu till Lule,det kan gå...
Sv: Brynäs IF-MoDo Hockey 1/2-11
foppa78: nu är till och med jag nervös. Ett Modomål på slutet och det blir kalabalik..Håll i nu
Sv: Brynäs IF-MoDo Hockey 1/2-11
70 Rodrigues: arnio: Du måste verkligen röka skitbra ganja :-)
Hahahahaha + på den
Hahahahaha + på den
Sv: Brynäs IF-MoDo Hockey 1/2-11
arnio: Ja det är tur man inte är på akuten nu för då hade dom aldrig släppt hem en!
Sv: Brynäs IF-MoDo Hockey 1/2-11
Bissett19: Fyra pinnar upp och en match mindre har vi just nu till Lule,det kan gå...
En match mindre?
En match mindre?
Sv: Brynäs IF-MoDo Hockey 1/2-11
arnio: Lule håller som väntat på att ta trappan ned i tabellen. Måste va´ ganska deprimerande sympatisera med det laget och den klubben. Jag tog dem i alla fall inte på minsta allvar när de ledde serien större delen av hösten. De är ett av lagen som inget har att hämta i slutspelet.
Sv: Brynäs IF-MoDo Hockey 1/2-11
Avgjort!! Jag älskar er grabbar, god natt. Glöm inte hockeymagasinet på TV4+ så ni får höra Boorken berömma Brynäs..
Sv: Brynäs IF-MoDo Hockey 1/2-11
Qvarre: kvittas?
MODO har ju tagit ut målisen också.
Jävla Dacke att sabba mitt tips ;-)
MODO har ju tagit ut målisen också.
Jävla Dacke att sabba mitt tips ;-)
Sv: Brynäs IF-MoDo Hockey 1/2-11
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Sv: Brynäs IF-MoDo Hockey 1/2-11
Qvarre: Så sjukt skönt. Det trodde man inte efter första. Underbart Brynäs!
« Föregående · 1343962 · Nästa »