Brynäs IF-MoDo Hockey 1/2-11
Ja, rättvis kvittering får man ju säga.
Vi måste spela hockey om vi ska vinna matchen, kämpa nu!
Match mot Modo samt att vi vann förra matchen, känns som en omöjlig uppgift om vi ska se till historiken denna säsong.
MEN, matchen avgörs här och nu på isen! Upp och ta tag i taktpinnen för helvete, det är hemmaplan.
Redigerad kommentar
Det är Brynäs 2010/2011,man vet inte var man har Brynäs.Idag är det en sån dag där inte många har stämplat in,det syns.
Det känns som om vi är totalt utspelade hela tiden, på ett sätt som jag inte upplever mot något annat lag.
Det ser helt enkelt ut som att vi inte hinner med i Modos tempo för fem öre.
Nej, känns som att vi måste hålla undan i den här perioden, prata ihop oss och försöka komma ut som ett nytt lag i andra.
Jag fattar inte vad problemet är med just Modo, det måste sitta i skallen på spelarna.
Redigerad kommentar
hahii: Ja, vi kan ju allihopa vara överens om att det måste bli bättre väldigt omgående, annars kommer Modo att vinna det här komfortabelt.
Modo spelar med extremt tryck på Brynäs, de checkar fast oss och tar tillbaka pucken så fort de tappar den.
Modern hockey!
Inte så svårt att ha när Brynäs bara står och tittar på.
Riktigt pinsamt just nu,och ett under att det är oavgjort.
Qvarre: Nej, det är helt hopplöst. Det är precis som att det är pojkar mot män. Brynäs bara står och stirrar, tillåter Modo att trycka fast dem och ta tillbaka pucken.
NOLL inställning från Brynäs! Beklagligt att se!
SKÄMMES TA MIG FAN! Czarnecki får ta och skaka liv i laget nu, annars är detta snart avgjort!
Optimism!
Såg du förrästen SSK-Modo eller Modo-Färjestad? Modo är vana att rivstarta och torska sen har de ett såll i målet så det kan räcka med 15 skott för Brynäs
Redigerad kommentar