Brynäs IF-MoDo Hockey den 1/10-14
Det skulle onekligen vara skönt och välbehövligt med säsongens andra fullpoängare men det blir inte lätt.
70 Rodrigues:
OJ DÅ! Segertips...!
Händer inte ofta på en säsong... ;) Iaf mer sällan än de faktiskt vinner va...?
70 Rodrigues:
Och ifjol fixade Brynäs 55/45 i grundserien...kämpa på m tippandet...! ;)
Rödin scott ollas
Brodin enterfeldt sweatt
Brodecki nordquist lindblom/lööke
Blomqvist westerholm olden
Mmm...du kanske e på nått där...
Vad tror ni Gävlebor, har ni lackat ur på Brynäs/Kommun?
Dvs hålla div. 1 klass.
Tvillingarna är där dom trivs; I hörnen.
Allt är sig likt..
Om det går långsammare så kommer spelarna att frysa fast i isen.
Lindström: Håller med. Allt är sig likt...även dina kommentarer.
Copy Paste varje omgång...
Djoos ser fö. ut som han är kvar på planet.
Se där ja! Två mål inom samma minut. Lite 60- 70-talstakter...
Min gamla tränare från juniorlagen i fotboll sa alltidi halvtidsvilan om vi gjort en dålig första halvlek:
"Nu får ni fan gå ut och visa att ni inte är så dåliga som ni är"
TJ kanske har rytit ifrån lika pedagogiskt...
Zappaholic: Skickar sambon på det, Brynäs gör mål och jag få ensamtid.. Win-Win.
Jobbigt med dubbla BP men jag tycker att vårt BP ser mycket bra ut. När pucken är ute på kanterna eller uppe på blå så stöter vi och stör. När pucken närmar sig Starky "grötar" vi ihop oss och gör det svårt för motståndarna.
Skönt med 2-0 efter första känns riktigt bra måste jag säga.
Det som är oroväckande är att vi drar på oss lite väl många utvisningar vilket inte är bra även om Brynäs verkar riktigt starka i Box play så här långt in på säsongen.
Tips: 5-2