Brynäs IF-MoDo Hockey den 1/10-14
Redigerad kommentar
Nere under nedersta strecket igen nu då. Frågan är om Brynäs blir kvar där?
Sunkens agerande vid Modos kvittering är under all kritik, kollar puck hela vägen och glider in på sin backpartners markering och lämnar Skröder helt öppen.
Där blir man besviken.
Underhållnings värdet är så dom 3500 stackrarna på plats ska ha skadestånd + pengarna tillbakas.
Det börjar bli en riktigt dålig ovana.
Redigerad kommentar
Känns som vi slarvar bort ledningen. Ganska orejält spel,halvdant utlägg i BP som Modo trycker in på lite flipper. Sen lite onödiga utvisningar på Sunken och Brodin (tackligen är lite för sen faktiskt) och avslutnings vis ett juniormisstag i defensiven.
Samt oförmågan att göra mål i 5-3. Modo ju inte tvingats till bra spel för att komma ikapp. Det är jävligt irriterande.
Kämpa hem 3 poäng nu för fan,Brynäs.
Måste vara nått i Gefle-vattnet som ger tappade ledningar...
Redigerad kommentar