1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 778930 inlägg · 7967 ämnen

Brynäs IF - Örebro 2021-03-16



Sv: Brynäs IF - Örebro 2021-03-16
{8846}: plocka bort bulan nu när man leder. Han är en belastning defensivt

Sv: Brynäs IF - Örebro 2021-03-16
Kom igen nu då för fan Fröööööölunda!!!

Sv: Brynäs IF - Örebro 2021-03-16
Tycker Hedberg gör en av sina bättre matcher i Brynäströjan.

Sv: Brynäs IF - Örebro 2021-03-16
Palvenator!

Sv: Brynäs IF - Örebro 2021-03-16
Silfverkroken: JAAAAAAAAA

Sv: Brynäs IF - Örebro 2021-03-16
Blå grottan: Skriv livstidskontrakt på karln!

Sv: Brynäs IF - Örebro 2021-03-16
P.A.L.V.E

Sv: Brynäs IF - Örebro 2021-03-16
PAAAAAAAAAAAAALVEEEE

Sv: Brynäs IF - Örebro 2021-03-16
JanT: Succévärvning

Sv: Brynäs IF - Örebro 2021-03-16
Danne66: Olle Palme!!!!!

Sv: Brynäs IF - Örebro 2021-03-16
Palve din jävel!

Sv: Brynäs IF - Örebro 2021-03-16
Danne66: Palve är för go!

Sv: Brynäs IF - Örebro 2021-03-16
Danne66: 2-0 matchandet tar som väntat ut sin rätt nu

Sv: Brynäs IF - Örebro 2021-03-16
Paaaaaaaaalveee!!!!

Sv: Brynäs IF - Örebro 2021-03-16
Enaranger: Fan vinner vi INGA tekningar längre??

Sv: Brynäs IF - Örebro 2021-03-16
Det brukar väl bli mål då motståndarna filmar till sig en utvisning. Så jag gissar på 1-1 tidigt i tredje perioden.

Sv: Brynäs IF - Örebro 2021-03-16
Oskarshamn har tagit tre poäng i över 80% av de gånger de haft ledningen efter två perioder. Frölunda har vänt till seger en gång av tio, då de legat under efter två perioder. Så det ser ut som ytterligare tre poäng till Oskarshamn.

Inte konstigt att det såg så mycket bättre ut hemma mot Frölunda. För Örebro är ett så mycket bättre lag än Frölunda, även fastän de spelar tredje matchen på fyra dagar.

Förstår inte hur Frölunda kan vara så dåliga med det lag de har. Oskarshamn har två spelare avstängda också. Men Frölunda lyckas inte ens göra ett enda mål på dem.

Sv: Brynäs IF - Örebro 2021-03-16
Auchinleck: Håller med, de orkar inte sista. Det täta matcherna tar ut sin rätt nu för dem

Sv: Brynäs IF - Örebro 2021-03-16
Jämn period. Ett fall framåt... Hoppas de tröttnar...

Oskarshamn verkar inte få nån svacka. Vi kommer inte bjudas på någonting i slutskedet av serien. Det kommer bli kamp in i kaklet om vi ska ha nån chans...

Sv: Brynäs IF - Örebro 2021-03-16
bradberry:
Örebro ser mjuka ut. Inga Boforsare där inte...

Sv: Brynäs IF - Örebro 2021-03-16
Tycker det är vår period. Ölund skapar ett grymt läge, chanser från Gunler, Harper, Billins, Desch.

Sv: Brynäs IF - Örebro 2021-03-16
Alltså nivån på domarna denna säsong är ju magiskt usel. Ska alltid ”hitta” utvisningar för att kompensera.

Vet inte hur många usla beslut som gått emot, men gissar på 2st per match typ.

Sv: Brynäs IF - Örebro 2021-03-16
Positivt: Ledning och inget insläppt mål på 5 perioder.
Negativt: Allt annat. 12 skott på mål.

Sv: Brynäs IF - Örebro 2021-03-16
Finns det något Sören Persson älskar mer än kompensationsutvisningar?

Sv: Brynäs IF - Örebro 2021-03-16
Domarjäveln tar den när Örebrobänken skriker, så jävla dåligt!!!

Sv: Brynäs IF - Örebro 2021-03-16
Tigerhjärta: håller mä vilken fårskalle

Sv: Brynäs IF - Örebro 2021-03-16
Nu ska domarna jämna ut utvisningarna

Sv: Brynäs IF - Örebro 2021-03-16
Glocalnet

Sv: Brynäs IF - Örebro 2021-03-16
Undra om Ebert gått scenskola?

Sv: Brynäs IF - Örebro 2021-03-16
Så jävla dåliga domare....

Sv: Brynäs IF - Örebro 2021-03-16
Zebrorna vill ha 1-1 ivf...

Sv: Brynäs IF - Örebro 2021-03-16
Lunkz: Vilken dykning

Sv: Brynäs IF - Örebro 2021-03-16
Klappkassa i PP , det vinner man inga matcher på och framför allt att slippa kval.

Sv: Brynäs IF - Örebro 2021-03-16
Lindström: Bra ställe att ta en utv

Sv: Brynäs IF - Örebro 2021-03-16
Blir fan sämre 5-4

Sv: Brynäs IF - Örebro 2021-03-16
Livrädd nu med PP.. 1-1 och man kan stänga av...

Sv: Brynäs IF - Örebro 2021-03-16
Med tanke på deras matchande de senaste dagarna kanske tiden kan tala för oss....? Snälla....

Sv: Brynäs IF - Örebro 2021-03-16
{8846}: Jaaaaa nu kom igen Joel!

Sv: Brynäs IF - Örebro 2021-03-16
Alfred : Tycker Örebro ser slitna ut, kanske märks matcherna lördag & söndag av
Bra chans för er i kväll

Sv: Brynäs IF - Örebro 2021-03-16
Jobbocop: Ser sakta men säkert? bättre ut..

Sv: Brynäs IF - Örebro 2021-03-16
Underbart Scott! Viktigt så in i he....e

Sv: Brynäs IF - Örebro 2021-03-16
Rättvist 😂 så jävla viktigt

Sv: Brynäs IF - Örebro 2021-03-16
Alfred : Tack för 1-0 Scott!

Sv: Brynäs IF - Örebro 2021-03-16
Se där ja 1-0....

Sv: Brynäs IF - Örebro 2021-03-16
Zappaholic: JAAAAAAAAA


Sv: Brynäs IF - Örebro 2021-03-16
Lindström: Snyggt 1-0 precis

Sv: Brynäs IF - Örebro 2021-03-16
Kan dem inte offside??

Sv: Brynäs IF - Örebro 2021-03-16
Sallinens tekningar.. 🙈

« · 2167217 · »

Att tänka på innan du skriver inlägg:
- Vänligen notera och respektera Hockeysnacks regler.
- Moderatorerna kommer att vara extra uppmärksamma på regelbrott som personangrepp, olämpligt språkbruk (t.ex könsord) och hot.
- Personangrepp gäller inte bara andra forumanvändare utan även spelare, ledare, domare etc.
- Om en skribent skriver ett inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att få en varning.

- Om en skribent skriver flera inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att bli avstängd från att skriva i Brynäsboken under en viss tidsperiod.

- Om en avstängd användare återkommer under nytt användarnamn kommer det resultera i en permanent avstängning av det nya kontot.
- Om en skribent skriver fler än 5 inlägg under samma dag kan denne stängas av för spam om inläggsmönstret är av spamkaraktär.

- Motståndarfans som kommer in och hetsar under match kommer tilldelas matchstraff på en dags avstängning.

- Klagomål och ifrågasättanden om modereringen i gästböckerna skall inte förekomma på Hockeysnack och raderas omedelbart av tillgänglig moderator. Att bryta mot denna regel kan innebära avstängning från gästboken. 

- Moderatorerna ger alltid skribenterna chansen att editera inlägg i 5 minuter.

Sv: A proposito de nada
Bengt Ramen: Fan jag skulle ju inte skriva mer, men jag ber om ursäkt om du tog det på allra sämsta (AI sätt), Min avsikt var inte att vara jävlig mot någon. Det var ärliga frågor utifrån din attityd gentemot spelreklam. Jag blev ... | Läs mer
  • 0x40-hv71logosvg.png Senast: Förlust mot HV71
    Monitor ERP Arena, 3-4 (0-1,1-2,2-0,0-1)