1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 778950 inlägg · 7967 ämnen

Brynäs IF - Örebro 2021-03-16



Sv: Brynäs IF - Örebro 2021-03-16
Ove Myling: Skitmål så klart.

Sv: Brynäs IF - Örebro 2021-03-16
HELVETEEEEEEEEE!

Sv: Brynäs IF - Örebro 2021-03-16
Ove Myling: Tycker de är på Erssons klubba där vid målet...

Sv: Brynäs IF - Örebro 2021-03-16
Fan, vi sniffade ju på 3-0 flera gånger, sen en jävla turstuds för dom. De berömda marginalerna. Kötta på.

Sv: Brynäs IF - Örebro 2021-03-16
Äckligt flytmål på ett kasst PP. Är väl dubbel touch på Brynäsare? Hoppas vi kan hålla nerverna i styr nu.

Sv: Brynäs IF - Örebro 2021-03-16
Måste ställa frågan om #21.... Sliten...?

Sv: Brynäs IF - Örebro 2021-03-16
bradberry: kom igen Joel!!

Sv: Brynäs IF - Örebro 2021-03-16
bradberry: Nä han är proppmätt....


Sv: Brynäs IF - Örebro 2021-03-16
Davey85: 1-1 i Göteborg!!

Sv: Brynäs IF - Örebro 2021-03-16
Huge: Yeeeees, viktigt viktigt.

Sv: Brynäs IF - Örebro 2021-03-16
Huge: 2-1!!! 😀😀


Sv: Brynäs IF - Örebro 2021-03-16
Huge: UNDERBAAAAAAAAAART

Sv: Brynäs IF - Örebro 2021-03-16
Håll detta, BIF och FBK 😁

Sv: Brynäs IF - Örebro 2021-03-16
Charliejfz: 3-1 bägge

Sv: Brynäs IF - Örebro 2021-03-16
Forsberg 1978: 3-1 Joel 😂😂

Sv: Brynäs IF - Örebro 2021-03-16
Huge: Kämns spontant som två väntade och sköna resultat för er.

Sv: Brynäs IF - Örebro 2021-03-16
Nu blundar jag...
Tjohooooooooooo!!!
Adam P!!!!!👊👊👊😀😀😀👍

Sv: Brynäs IF - Örebro 2021-03-16
Enaranger: JAAAAAAAAAA!!!!!!

Sv: Brynäs IF - Örebro 2021-03-16
{8975}: SÅJAAAAAA

Sv: Brynäs IF - Örebro 2021-03-16
Forsberg 1978: 3-1 i båda. Vi äter in lite i målskillnaden

Sv: Brynäs IF - Örebro 2021-03-16
JAAAAAAAAAAAAAAAAA

Sv: Brynäs IF - Örebro 2021-03-16
Grattis! Kör på nu så ni går om Oik!

Sv: Brynäs IF - Örebro 2021-03-16
JAAAAAA!! Så jävla skönt!! Och Oskarshamn förlorar. Ikväll sover vi gott!

Sv: Brynäs IF - Örebro 2021-03-16
Tack som fan!
Liket lever :-)

Sv: Brynäs IF - Örebro 2021-03-16
Fantastiskt bra jobbat Brynäs!
Äntligen lite medstuds med övriga resultat.

Sv: Brynäs IF - Örebro 2021-03-16
Sjuk avslutning på den här kvällen... När man sitter och väntar på domedagstutan så går allt plötsligt vår väg. Skål!!!😃

Sv: Brynäs IF - Örebro 2021-03-16
Jaaaaaaaaaa! Tack tack tack :) Faan vad bra

Sv: Brynäs IF - Örebro 2021-03-16
{8846}: Oooof vad lättad jag är nu 😁

Sv: Brynäs IF - Örebro 2021-03-16
{8846}: Nu får LHC börja svettas igen.

Sv: Brynäs IF - Örebro 2021-03-16
Grattis alla Brynäsare. Starkt jobbat.

Sv: Brynäs IF - Örebro 2021-03-16
tog ner 2012 tröjan inför matchen och satt med den, den får vara redo för de resterande matcherna också

Sv: Brynäs IF - Örebro 2021-03-16
Va fan hände...!!!

Sv: Brynäs IF - Örebro 2021-03-16
Fett grattis!

Sv: Brynäs IF - Örebro 2021-03-16
Charles:

Grattis Brynäs 😃

Sv: Brynäs IF - Örebro 2021-03-16
Usch, vilken rysare det blev. Rättvis seger, inte orättvis iaf. Härligt att Frölunda kämpade ner OIK. Den får vi vara tacksamma för.

Sv: Brynäs IF - Örebro 2021-03-16
mattias - 74: Nu får ni banne mig se till att göra jobbet mot Oskarshamn på torsdag ;)

Sv: Brynäs IF - Örebro 2021-03-16
Vågade inte kolla sista perioden. Mår ju illa av det här.

Tack som fan Brynäs. Och Frölunda.

Sv: Brynäs IF - Örebro 2021-03-16
Thias30: Frölunda blev desperata! Tur jag glömde betta 5k ;)

Mike.F

Sv: Brynäs IF - Örebro 2021-03-16
Får ge en liten extra hatt av för Mannbergs skottäckning när Ebert går in och laddar på. Offrar foten för klubbmärket.

Sv: Brynäs IF - Örebro 2021-03-16
Såja. Att dem inte kunnat tagit fram den här kämpaglöden liiiiiite tidigare

Sv: Brynäs IF - Örebro 2021-03-16
Fyra poäng bakom LHC, två matcher mindre spelade...🤷‍♂️

Sv: Brynäs IF - Örebro 2021-03-16
Brynäsgubbe: gjorde omvänt. Kollade bara sista! Det är 1a målet som gäller

Sv: Brynäs IF - Örebro 2021-03-16
{7981}: Tiden går mycket snabbare när man inte kollar. 😁

Sv: Brynäs IF - Örebro 2021-03-16
mattias - 74: nu ligger ni 4:a efter poängsnittet, så tvåla ditt Oskarshamn på torsdag, läget är för prekärt för att inte våga säga det men på Torsdag hejar man på Leksand också

Sv: Brynäs IF - Örebro 2021-03-16
Brynäsgubbe: oj va skööönt! Nära infarkt i kväll.

Sv: Brynäs IF - Örebro 2021-03-16
Dallemas: matchen mot djurgården blir en liten nyckelmatch tror jag. Kan man stjäla en vinst borta så blir dels djurgården indragna i bottenstriden men jag tror även att HV71 känner att dom är för många poäng bakom och i tanken är avhängda inför lördagens match.

Sv: Brynäs IF - Örebro 2021-03-16
Efter Lif matchen får Oskars möta SAIK borta. Räknar med att SAIK vinner.

« · 2167217 · »

Att tänka på innan du skriver inlägg:
- Vänligen notera och respektera Hockeysnacks regler.
- Moderatorerna kommer att vara extra uppmärksamma på regelbrott som personangrepp, olämpligt språkbruk (t.ex könsord) och hot.
- Personangrepp gäller inte bara andra forumanvändare utan även spelare, ledare, domare etc.
- Om en skribent skriver ett inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att få en varning.

- Om en skribent skriver flera inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att bli avstängd från att skriva i Brynäsboken under en viss tidsperiod.

- Om en avstängd användare återkommer under nytt användarnamn kommer det resultera i en permanent avstängning av det nya kontot.
- Om en skribent skriver fler än 5 inlägg under samma dag kan denne stängas av för spam om inläggsmönstret är av spamkaraktär.

- Motståndarfans som kommer in och hetsar under match kommer tilldelas matchstraff på en dags avstängning.

- Klagomål och ifrågasättanden om modereringen i gästböckerna skall inte förekomma på Hockeysnack och raderas omedelbart av tillgänglig moderator. Att bryta mot denna regel kan innebära avstängning från gästboken. 

- Moderatorerna ger alltid skribenterna chansen att editera inlägg i 5 minuter.

Sv: A proposito de nada
Bengt Ramen: Fan jag skulle ju inte skriva mer, men jag ber om ursäkt om du tog det på allra sämsta (AI sätt), Min avsikt var inte att vara jävlig mot någon. Det var ärliga frågor utifrån din attityd gentemot spelreklam. Jag blev ... | Läs mer
  • 0x40-hv71logosvg.png Senast: Förlust mot HV71
    Monitor ERP Arena, 3-4 (0-1,1-2,2-0,0-1)