Brynäs IF - Örebro 2021-03-16
« Föregående · 2167237 · Nästa » Till forumet
Sv: Brynäs IF - Örebro 2021-03-16
Huge: Kämns spontant som två väntade och sköna resultat för er.
+ 1
Sv: Brynäs IF - Örebro 2021-03-16
JAAAAAA!! Så jävla skönt!! Och Oskarshamn förlorar. Ikväll sover vi gott!
+ 12
Sv: Brynäs IF - Örebro 2021-03-16
Fantastiskt bra jobbat Brynäs!
Äntligen lite medstuds med övriga resultat.
Äntligen lite medstuds med övriga resultat.
+ 6
Sv: Brynäs IF - Örebro 2021-03-16
Sjuk avslutning på den här kvällen... När man sitter och väntar på domedagstutan så går allt plötsligt vår väg. Skål!!!😃
+ 11
Sv: Brynäs IF - Örebro 2021-03-16
tog ner 2012 tröjan inför matchen och satt med den, den får vara redo för de resterande matcherna också
+ 15
Sv: Brynäs IF - Örebro 2021-03-16
Usch, vilken rysare det blev. Rättvis seger, inte orättvis iaf. Härligt att Frölunda kämpade ner OIK. Den får vi vara tacksamma för.
+ 5
Sv: Brynäs IF - Örebro 2021-03-16
mattias - 74: Nu får ni banne mig se till att göra jobbet mot Oskarshamn på torsdag ;)
+ 1
Sv: Brynäs IF - Örebro 2021-03-16
Vågade inte kolla sista perioden. Mår ju illa av det här.
Tack som fan Brynäs. Och Frölunda.
Tack som fan Brynäs. Och Frölunda.
+ 8
Sv: Brynäs IF - Örebro 2021-03-16
Får ge en liten extra hatt av för Mannbergs skottäckning när Ebert går in och laddar på. Offrar foten för klubbmärket.
+ 9
Sv: Brynäs IF - Örebro 2021-03-16
Såja. Att dem inte kunnat tagit fram den här kämpaglöden liiiiiite tidigare
Sv: Brynäs IF - Örebro 2021-03-16
Brynäsgubbe: gjorde omvänt. Kollade bara sista! Det är 1a målet som gäller
Sv: Brynäs IF - Örebro 2021-03-16
mattias - 74: nu ligger ni 4:a efter poängsnittet, så tvåla ditt Oskarshamn på torsdag, läget är för prekärt för att inte våga säga det men på Torsdag hejar man på Leksand också
+ 4
Sv: Brynäs IF - Örebro 2021-03-16
Dallemas: matchen mot djurgården blir en liten nyckelmatch tror jag. Kan man stjäla en vinst borta så blir dels djurgården indragna i bottenstriden men jag tror även att HV71 känner att dom är för många poäng bakom och i tanken är avhängda inför lördagens match.
+ 6
Sv: Brynäs IF - Örebro 2021-03-16
Efter Lif matchen får Oskars möta SAIK borta. Räknar med att SAIK vinner.
Sv: Brynäs IF - Örebro 2021-03-16
Hoppet börjar att tändas... Jag såg inte matchen och undrar vem som vaktade kassen.
Sv: Brynäs IF - Örebro 2021-03-16
Ååååååå Herregud så jävla skönt 💛❤️🖤. Grattis till alla i laget vilken härlig seger. Grymt jobbat
+ 2
Sv: Brynäs IF - Örebro 2021-03-16
Ove Myling: Hv kommer att markera för en eventuell kvalmotståndare. Var så säker. Så Brynäs måste spela som i de 2 sista matcherna.
+ 2
Sv: Brynäs IF - Örebro 2021-03-16
Treklövern1912: vilken jävla kväll!!! Detta känns nästan som ett SM-Guld!!!
+ 14
Sv: Brynäs IF - Örebro 2021-03-16
{8399}: Matchen mot Oskars framöver kommer troligen kännas som en final också
Betydelsemässigt, tror inte avstånden mellan era lag kommer vara större än att resultatet i den matcher avgör
Betydelsemässigt, tror inte avstånden mellan era lag kommer vara större än att resultatet i den matcher avgör
Sv: Brynäs IF - Örebro 2021-03-16
En spelare som ofta är i skymundan men som bara växer och växer är Hedberg. Otroligt valpig och tafatt i början av säsongen, vågar numera hålla i puck och spelar rejält i egen zon!
+ 22
Sv: Brynäs IF - Örebro 2021-03-16
Brynäsgubbe: när man inte kollar så har man normal andning. När man kollar glömmer man bort att andas när pucken är i egen zon. snart hjärndöd pga av syrebrist i skallen
De måste upp till samma arbetsinsats som förra matchen.
De måste upp till samma arbetsinsats som förra matchen.
+ 7
Sv: Brynäs IF - Örebro 2021-03-16
eltifoso: Kollar man spelschemat har vi:
Djurgården (B)
HV71 (H)
Färjestad (H)
Oskarshamn (B)
Samt Växjö hemma någonstans där emellan.
Oskarshamn har:
Leksand (B)
Skellefteå (B)
Malmö (B)
HV71 (H)
Brynäs (H)
På papperet ser ju vårt schema betydligt bekvämare ut åtminstone. Är det för mycket att hoppas på att det redan är avgjort innan vi ska mötas? Hm, förmodligen...
Djurgården (B)
HV71 (H)
Färjestad (H)
Oskarshamn (B)
Samt Växjö hemma någonstans där emellan.
Oskarshamn har:
Leksand (B)
Skellefteå (B)
Malmö (B)
HV71 (H)
Brynäs (H)
På papperet ser ju vårt schema betydligt bekvämare ut åtminstone. Är det för mycket att hoppas på att det redan är avgjort innan vi ska mötas? Hm, förmodligen...
+ 4
Sv: Brynäs IF - Örebro 2021-03-16
Tigerhjärta: Nu är jag tillbaka, så JÄKLA glad över vinsten idag! Kärlek till hela Brynäs och alla er här på forumet
+ 7
Sv: Brynäs IF - Örebro 2021-03-16
Fan, lite jobbigt att få tillbaka hoppet, det var lite bekvämt att låtsas att man gett upp.
Om alla ger 100 % i alla lägen kan vi kanske undvika kval.
Om alla ger 100 % i alla lägen kan vi kanske undvika kval.
+ 4
« Föregående · 2167237 · Nästa »