Brynäs IF - Skellefteå AIK 21/10
« Föregående · 1293236 Till forumet
Sv: Brynäs IF - Skellefteå AIK 21/10
mk: Dom får gärna sätta ner fötterna, men inte ta till kommunistfasoner. Åsiktsfrihet kallas det. Tycker jag att t.e.x Lauritz är en obegåvad hockeyspelare så har jag full rätt att säga det. Tycker jag däremot att han är en F***A är det en annan sak.
Sv: Brynäs IF - Skellefteå AIK 21/10
Macahan:
Hoppas att det inte är något allt för allvarligt för vi behöver verkligen Lasse.
Hoppas att det inte är något allt för allvarligt för vi behöver verkligen Lasse.
Sv: Brynäs IF - Skellefteå AIK 21/10
Hahl Bundy är en av få timråiter som är välkommen härinne.
Tycker jag.
Sen är det bra att Moderatorerna sätter ned foten.
Nån j***a ordning måste det vara härinne!!
Tycker jag.
Sen är det bra att Moderatorerna sätter ned foten.
Nån j***a ordning måste det vara härinne!!
Sv: Brynäs IF - Skellefteå AIK 21/10
Hahl Bundy: Märkligt att ni hänger så mycket här inne. Händer det inget spännande i eran eget forum? Timrå kan vara elitseriens tråkigaste lag för övrigt..
Redigerad kommentar
Sv: Brynäs IF - Skellefteå AIK 21/10
arnio: Ha ha jaa den var rolig, om man läser härinne så ser man ju vilka som verkligen har problem.
Du vet väl att lösa skott går om? Iallafall i kvartersserien.
Ni får väl tillämpa dom reglerna ni oxå.
Du vet väl att lösa skott går om? Iallafall i kvartersserien.
Ni får väl tillämpa dom reglerna ni oxå.
Sv: Brynäs IF - Skellefteå AIK 21/10
Hahl Bundy: "arnio: Med lösammunition som vanligt då eller?"
Som Timråit skulle jag vara mer orolig, ni har ju helt slutat att ta poäng och även att producera framåt.
Som Timråit skulle jag vara mer orolig, ni har ju helt slutat att ta poäng och även att producera framåt.
Sv: Brynäs IF - Skellefteå AIK 21/10
Qvarre: Stod i expressen att han fick en smäll mot bröstet. Kanske en muskel i bröstet som fick en smäll.
Sv: Brynäs IF - Skellefteå AIK 21/10
Qvarre: Han har lite svårt att skjuta direkt och är för rädd vid sargen i övrigt vet jag inte..
Sv: Brynäs IF - Skellefteå AIK 21/10
Bissett19:
Någon som har info ang Lasses skada?
Någon som har info ang Lasses skada?
Redigerad kommentar
« Föregående · 1293236