Brynäs IF - Skellefteå AIK 21/10
Huua om Sandin eller Larsson hade dragit på sig T R E skit utvisnigar i rad, då hade dom lirat för Mora eller Sundsvall nu.
Men tydligt (änuu tydligare) att det är viktigast med vad som står på ryggen och hur stort lönekuveret är.
Sen PPet, jösses när ska NC plocka bort dom som inte tillför något där? Vi har bra skyttar i våra backar nyttja dom på blå sen resten in PÅ mål.
Enkelt A B C för att få igång det.
Men icke bra dutt dutt å gärna 3 man bakom förlängda mållinjen, att Lauritzen ska lyckas skjuta in ett mål i den vinkeln är lika troligt som att Bjurling står +50 matcher i Tre Kronor..
Sen Rödins patenterade blind pass in mot mål från hörnen, hur många kontringar har vi åkt på tack vara det?
Håller med, introt förra säsongen och inledningen av denna sög ju rejält, hörde ju inget vad spelarna sa för nå, dock var introlåten bra förra säsongen.
Och detta intro var väl inget vidare heller som kom i samband med nya jumbotronen.
Sen misslyckas dom alltid med pyrotekniken, antingen för sent eller ingenting alls...
Tänk första året då Brynäs spelade i Läkerolen - då hade dom ett relativt bra intro - men sen har det sjunkit år för år!
Vet nån om det blir ännu ett nytt intro när iceprojection kommer eller kommer dom köra på nuvarande?
Greiss är riktigt bra, trodde länge att han skulle få slåss om första spaden med Nitty iår. Fan nu spelar det ingen roll hur jävla jävligt vi spelade idag och det spelar ingen roll hur många gånger carlsson stötte bort sig, hur ointresserad Dale var på att hålla puckarna i anfalls zon i PP eller hur allmänt lama vi är framåt. Det känns riktigt bra att vara brynäsare just nu. Hejdå Kvalserien!
Men för att argumentera emot de så är han faktiskt bara 24 år och vill förmodligen visa sig från sin bästa sida för att så fort som möjligt ta sig tillbaka till NHL.?
Gurra88: "Får bara hoppas att han inte kommer hit och är besviken över att vara här."
Där skrev du något viktigt! Det finns ju en, gud förbjude, risk att han är missnöjd med att inte tagit en plats i San José som det var tänkt från början och att han kommer hit med taskig attityd.
Men jag tror faktiskt inte det, han kommer säkert heltaggad och vill visa vad han går för!
Bissett19: Förhoppninsvis lär sig Sundlöv något av detta, man ska inte chansa på målvaktsposten. Nu blev han tvungen att akut täppa till läckan, nästa gång finns det kanske ingen vettig lösning...
Nästa säsong vill jag se en etablerad målis i omgång 1.
Ja, Ekholm är verkligen helt grym. Sundlöv for president and NC for 1st lady!!
Du missade inget,Rödin och Laurtitzen hamnade under betygsskalan.Det mest spännande ikväll är värvningen/lånet av Greissen...
Inga roliga stats i OS direkt, men vad kan man begära när man spelar för Tyskland...
Redigerad kommentar
"Vi gör många mål men släpper också in massor!"
Precis,vi gör mest och släpper in mest.Mer underhållande än så kan det inte vara?;)
Jag håller med Elving angående Hockeykväll,utöka sändningstiden eller lägg ner.
Det känns som ett 100-meterslopp,där Wikegård ska höras och synas mer än matchbilderna.
Anders Berg:Var matchen på Texttv spännande idag?
70 Rodrigues: Alla matcher ska ha lika mycket programtid, annars är det lika bra att lägga ner tycker jag..
Brynäs får alltid synas högst 2 min i hockeykväll, det visar upp målen snabbt sen är det klart.
Kan det bli mer underhållande?
CZ coachar återigen lysande.
Gretzky serverar ett gäng mackor som ingen kan förvalta.
Dackell ovärderlig men slarvade som sagt lite idag.
Svedberg lysande därbak. Vem är den där Markan som alla talar om?
TILLÄGG - Toralf från Hudikteatern var på plats i Läkerolen idag :D Så skön!
Kan vara så...de får själva hämta kakan längst ner i fickan ;)
Ja, NC köper en guldnougat till den som har brunast näsa varje vecka