Brynäs IF - Skellefteå AIK 21/10
« Föregående · 1293815 · Nästa » Till forumet
Sv: Brynäs IF - Skellefteå AIK 21/10
Är våran förstecenter som är finansierad av sponsorer och fans ens med på isen.. Jag har inte hört hans namn en enda gång faktiskt.
Redigerad kommentar
Sv: Brynäs IF - Skellefteå AIK 21/10
Lindström: Cz är nöjd, tycker vi spelat skitbra i 2 perioder.
Undrar varför det sitter 3000 där?
Undrar varför det sitter 3000 där?
Sv: Brynäs IF - Skellefteå AIK 21/10
sylf: Risken att han blir bänkad är ju lika troligt som att inte #16 lirar PP nå mera....
Sv: Brynäs IF - Skellefteå AIK 21/10
Passningsspelet är ju under all kritik. Bara en massa kladdande och tappade puckar. Svedberg sprider returer omkring sig likt en vattenspridare.
Skärpning i 3:e så kan det bli poäng då SAIK inte ser så mycket bättre ut.
Skärpning i 3:e så kan det bli poäng då SAIK inte ser så mycket bättre ut.
Sv: Brynäs IF - Skellefteå AIK 21/10
Bissett19: Ja, det är nästan så jag håller med. Sen han signade för Canucks så har allt bara fallit pladask!
Knoppen är skitirriterande!
Knoppen är skitirriterande!
Sv: Brynäs IF - Skellefteå AIK 21/10
mikeymike: Att se Hansen å Dacke i spel 4-4 var bland det värsta jag sett. Stiligt när backarna är dom som är först in i zon gång efter annan och står framför målet för att gå på egen reur.
Geniet i båset försöker att i spel 4-4 dra ner på tempot...
Geniet i båset försöker att i spel 4-4 dra ner på tempot...
Sv: Brynäs IF - Skellefteå AIK 21/10
Lite bättre andraperiod,men ser seeegt ut.
Sen är jag förbannad på Jockes knopp på sin klubba varje skott som går mot honom ser det ut som pucken är i mål;)
Fick just ett SMS från LA:"Skicka Rödin till Mora"
Sen är jag förbannad på Jockes knopp på sin klubba varje skott som går mot honom ser det ut som pucken är i mål;)
Fick just ett SMS från LA:"Skicka Rödin till Mora"
Sv: Brynäs IF - Skellefteå AIK 21/10
Nu vill jag inte vara grinig men kan vi inte byta tillbaka till rätt tråd?
Sv: Brynäs IF - Skellefteå AIK 21/10
Bissett19:Snart 3 och 1/2 period utan mål, nu är det riktigt dåligt, hur lyckas dom??
Sv: Brynäs IF - Skellefteå AIK 21/10
Bissett19: Okej! Kommentatorn på radion verkar lite snurrig. Han tycker även att "domaren kan ta utvisningar på lite annat än hakningar i matchen så det slipper bli så mycket irritation mellan spelarna"
VA? Jag fattar ingenting..
Sv: Brynäs IF - Skellefteå AIK 21/10
70 Rodrigues:
Det är väl Eero och Rödin som ser hyfsat pigga ut,annars ser otroligt oinspirerat ut.
Det är väl Eero och Rödin som ser hyfsat pigga ut,annars ser otroligt oinspirerat ut.
Sv: Brynäs IF - Skellefteå AIK 21/10
MarcusElving: nej tycker jag inte vi har haft en del långa anfall men skjutit en del utanför och inte fått till skotten.
Sv: Brynäs IF - Skellefteå AIK 21/10
65selander: Tyckte nästan Dacke såg lite nöjd ut när han fick vila 2 minuter i utvisningsbåset..
Sv: Brynäs IF - Skellefteå AIK 21/10
Brynäs sköt otroliga 4 skott på mål denna period, på hemmaplan. Det kanske inte speglar matchbilden?
Sv: Brynäs IF - Skellefteå AIK 21/10
MarcusElving:
Det måste vara en överkörd kommentator,det är en jämn period.
Men vilken tråkhockey,gäääääsp.
Det måste vara en överkörd kommentator,det är en jämn period.
Men vilken tråkhockey,gäääääsp.
Sv: Brynäs IF - Skellefteå AIK 21/10
65selander: Om det där är utv får dom blåsa hela tiden, sjukt dåligt!
Sv: Brynäs IF - Skellefteå AIK 21/10
MarcusElving: Överkörda vet jag inte men SAIK är d bättre laget, helt klart.
Sv: Brynäs IF - Skellefteå AIK 21/10
MarcusElving: Sengångaren Sid Dackell orkar inte ikapp runt målet och hakar.
Sv: Brynäs IF - Skellefteå AIK 21/10
MarcusElving: Ja, och nu ska vi se om dom tränat BP, svaret blir nog detsamma!
Sv: Brynäs IF - Skellefteå AIK 21/10
70 Rodrigues: Jag ser inte matchen men det lät inte särskilt farligt på radion :/ PP't alltså
Redigerad kommentar
Sv: Brynäs IF - Skellefteå AIK 21/10
sylf:Vi har absolut ingenting att sätta emot fysiskt, ser ju nästan löjligt ut när SAIK gör som dom vill längs sargerna!!
Sv: Brynäs IF - Skellefteå AIK 21/10
MarcusElving: Jag skulle bli mer förvånad om det var mer än 4000 faktiskt.
Sv: Brynäs IF - Skellefteå AIK 21/10
Kommentatorn på radiosporten:
"Det är glest på läktarna, jag skulle bli förvånad om det är mer än 4000 här ikväll"
Sv: Brynäs IF - Skellefteå AIK 21/10
Rensfeldt med på bänken idag.det innebär att vi har 8 st killar födda på 90-talet i dagens laguppställning..
Sv: Brynäs IF - Skellefteå AIK 21/10
Kom igen gubbar! Nu kör vi över skällääftää så mår vi bra igen!
Mitt tips: 2-5 (hoppas verkligen jag har fel här)
Målskyttar BIF: Felpass-skridsko-självmål på första & ett enkelt insläpp av fd brynäsarn tillika målvakt Jocke Eriksson för att han känner så många i laget!
Mitt tips: 2-5 (hoppas verkligen jag har fel här)
Målskyttar BIF: Felpass-skridsko-självmål på första & ett enkelt insläpp av fd brynäsarn tillika målvakt Jocke Eriksson för att han känner så många i laget!
Sv: Brynäs IF - Skellefteå AIK 21/10
Svartgulröd: 4-11 idag..
Efter 4 så kommer Bjurling in efter ytterligare 5 så kommer Svedberg in igen.
Målskyttar;
Lauritzen 3
Dacke 1
På plats: 3758 pers
Korvar sålda: 73 st
Efter 4 så kommer Bjurling in efter ytterligare 5 så kommer Svedberg in igen.
Målskyttar;
Lauritzen 3
Dacke 1
På plats: 3758 pers
Korvar sålda: 73 st
Sv: Brynäs IF - Skellefteå AIK 21/10
Gurra88: Vem i Brynäs producerar mer än Lauritzen sett till speltid? Ta gärna med +/- i dina beräkningar också.
Redigerad kommentar
« Föregående · 1293815 · Nästa »
Hörde jag 3700 på plats?