Brynäs IF - Skellefteå AIK KVARTSFINAL😃
« Föregående · 1671704 · Nästa » Till forumet
Sv: Brynäs IF - Skellefteå AIK KVARTSFINAL😃
rafalski: Helt sjukt dopingtesta hela saik + mät allt i utrustningsväg!!! Detta finns ju för fan inte!!!
Sv: Brynäs IF - Skellefteå AIK KVARTSFINAL😃
Tommy:
Ass till Rödin där.
Tråkigt att förlora när man är det bättre laget.
Ass till Rödin där.
Tråkigt att förlora när man är det bättre laget.
+ 1
Sv: Brynäs IF - Skellefteå AIK KVARTSFINAL😃
Fyfan.
Eklund kan dra till Dif NU.
Kilas kladda vidare i Tierp.
Eklund kan dra till Dif NU.
Kilas kladda vidare i Tierp.
+ 4
Sv: Brynäs IF - Skellefteå AIK KVARTSFINAL😃
Bratwursten: fan vad besviken man kan bli över nåt man inte trodde på från början
Sv: Brynäs IF - Skellefteå AIK KVARTSFINAL😃
Zappaholic:
Ha, ha, ha, ha.
Kan bara skratta åt skiten.
Fan vad dåligt..
Ha, ha, ha, ha.
Kan bara skratta åt skiten.
Fan vad dåligt..
+ 2
Sv: Brynäs IF - Skellefteå AIK KVARTSFINAL😃
Zappaholic: Tyvärr så är det ju bara i en period. Nu gör Skellefteå lite som dom vill.
Sv: Brynäs IF - Skellefteå AIK KVARTSFINAL😃
Bratwursten:Vilket spel laget visade upp i andra perioden. Ser med tillförsikt fram mot nästa säsong.
+ 2
Sv: Brynäs IF - Skellefteå AIK KVARTSFINAL😃
Brynäsgubbe:Om vi faller så faller vi med flaggan i topp.
+ 4
Sv: Brynäs IF - Skellefteå AIK KVARTSFINAL😃
Helt plötsligt är det tillåtet att haka med klubban vid handskarna....
+ 1
Sv: Brynäs IF - Skellefteå AIK KVARTSFINAL😃
bifhjärta: Faktiskt inte. Är stolt att vi tagit oss hit och spelar ganska jämnt efter en skitsäsong.
+ 2
Sv: Brynäs IF - Skellefteå AIK KVARTSFINAL😃
Forsberg 1978: KOM IGEN OCH TA DEN HÄR MATCHJÄVELN NU!!!
+ 2
Sv: Brynäs IF - Skellefteå AIK KVARTSFINAL😃
Serien känns lite som den mot FBK förra året. Jämnt i spel men FBK drog det längsta strået i för många matcher till slut.
Sv: Brynäs IF - Skellefteå AIK KVARTSFINAL😃
Forsberg 1978:
Det är ju ingen tvekan om vilket lag som gynnas av att domarna har detta att dömma i sista perioden.
Det skulle räcka att enbart linjedomarna.
Det är ju ingen tvekan om vilket lag som gynnas av att domarna har detta att dömma i sista perioden.
Det skulle räcka att enbart linjedomarna.
Sv: Brynäs IF - Skellefteå AIK KVARTSFINAL😃
Brynäsgubbe: VAFAN börjar dom blunda för utvisningar igen??
+ 1
Sv: Brynäs IF - Skellefteå AIK KVARTSFINAL😃
Forsberg 1978: Menar att det är lite typiskt Brynäs och att du borde vara van.
Sv: Brynäs IF - Skellefteå AIK KVARTSFINAL😃
smallround: Brynäs ser trötta ut tyvärr.. Kom igen nu..
Redigerad kommentar
Sv: Brynäs IF - Skellefteå AIK KVARTSFINAL😃
Brynäsgubbe: Va????? Vi skulle ju leda med ett par tre mål? Vad är du brynäsare, vad fan snackar du om?
Sv: Brynäs IF - Skellefteå AIK KVARTSFINAL😃
Forsberg 1978: Är det verkligen sinnessjukt? Är du Brynäsare?
Sv: Brynäs IF - Skellefteå AIK KVARTSFINAL😃
Bästa perioden dom spelat på 2 år men vi torskar den 0-1...
+ 2
Sv: Brynäs IF - Skellefteå AIK KVARTSFINAL😃
smallround: Tycker Rönnqvist varit vettig idag? Ingen är värre än Arto
Sv: Brynäs IF - Skellefteå AIK KVARTSFINAL😃
Wallson ser lite chockad/förvånad ut i ögonen, detta spel från Brynäs var nog inget de räknat med!
+ 3
Sv: Brynäs IF - Skellefteå AIK KVARTSFINAL😃
Sheena Punkrocker: nja salmela vette tusan tror vi kan få en bättre för de pengarnaa
Sv: Brynäs IF - Skellefteå AIK KVARTSFINAL😃
Blomster har varit sämst på cmore länge men nu börjar rönnqvist komma ikapp
+ 1
Sv: Brynäs IF - Skellefteå AIK KVARTSFINAL😃
smallround: "Ett kungarike för en pp back....."
Salmela är väl fortfarande kvar i Sverige...kanske? ;)
Sv: Brynäs IF - Skellefteå AIK KVARTSFINAL😃
3-1 eller 4-1 hade varit det logiska. Men klyschan är sann.. "gäller att sätta chanserna".
Jaja,vi har fortfarande ett bra läge iaf. Bra match hitills av oss.
+ 2
Sv: Brynäs IF - Skellefteå AIK KVARTSFINAL😃
Grym period av er hade inte klagat om vi haft nåt mer pp men men..
+ 1
Sv: Brynäs IF - Skellefteå AIK KVARTSFINAL😃
rafalski: Isåfall den tyngsta förlusten på lääänge..vi spelar så bra
Sv: Brynäs IF - Skellefteå AIK KVARTSFINAL😃
En pp back som spelat hela säsongen och inte gjort ett mål..... Avgå alla. Tänk om man haft gun de kvar
+ 4
Sv: Brynäs IF - Skellefteå AIK KVARTSFINAL😃
Självklart kommer vi torska ikväll, vi spelar en bit över vår förmåga och ändå förlorar vi perioden med 0-1.
+ 4
Sv: Brynäs IF - Skellefteå AIK KVARTSFINAL😃
Tyvärr så vinner man jävligt sällan några segrar mot SAIK om man har en box på 50%.
Det är helt ofattbart att de kan vara så jävla usla med en man kort.
Hoppas Brynäs orkar på samma sätt en period till.
Det är helt ofattbart att de kan vara så jävla usla med en man kort.
Hoppas Brynäs orkar på samma sätt en period till.
+ 1
Sv: Brynäs IF - Skellefteå AIK KVARTSFINAL😃
rafalski: Grymt effektiva i PP, mer än vad man kan säga om oss.
Sv: Brynäs IF - Skellefteå AIK KVARTSFINAL😃
bifhjärta: Kanske den bästa perioden vi gjort under hela säsongen rent spelmässigt, själva fan att vi inte kan få bättre utdelning på alla lägena vi haft..
Redigerad kommentar
+ 4
« Föregående · 1671704 · Nästa »