Brynäs IF - Skellefteå AIK KVARTSFINAL😃
Redigerad kommentar
Jajjen: Extra surt att torska just eftersom du säger, vi gör ju en bra match. Men sen har vi de här luckorna i laget. Säkerhetsrisker. Redan i Play In såg vi att Kilas-Eklund hade massiva problem och gjorde oprovocerade misstag.
Jättenöjd med Westerholms som nog ska kunna göra mycket bra för oss nästa säsong.
Hoppas nu BZ inser att Kilas-Eklund bör få lämna.
Jajjen: Gick in med inställningen när vi klarade kontraktet att alla segrar i fortsättningen är bara bonus, det viktigaste var att vi grejjade kontraktet.
Men man kan liksom inte hjälpa att få upp förhoppningarna när Brynäs spelar så bra hockey som dom gör just nu, och det får man ju såklart äta upp.. Rullgardin ner.
Men tack Brynäs för en väldigt väl genomförd match.
Nu vil jag inte se Eklund på isen nästa match, varenda situation bedömmer han fel.
Sen hur man kan ge Djoos chansen i pp gång efter gång är ofattbart, bättre köra en forward där om man saknar alternativ på backen. Blomqvist är kass framåt men kanske kan passa att stå på blå och skjuta sina rappa skott.
Knappast rättvist men målen som räknas.
Mkt bra match mellan två bra lag där vi borde ha avgjort i andra. Därefter växer dom och det står och väger i sista, men en gnutta passivt spel när vi släpper blå, sjunker ner för djupt och Pesonen avgör på ett skott som inte såg helt otagbart ut.
Och SAIK 2 förlorar bandyfinalen.
Inte regionens kväll, kan man lugnt säga...
Hur har det sett ut?
Ingen Huge version. Heller inte en Lindström:)
För övrigt. Djoos, Eklund, Kilström. Tack och lycka till i annan förening.
Eklund och Kilström... oj,oj,oj. Backar rakt ner i knät på Starky. Det är direkt ynkligt hur vi släpper in tredje målet.
Spela Deutsch och Carlsson i fortsättningen. De här backarna visar att de inte håller.
Ass till Rödin där.
Tråkigt att förlora när man är det bättre laget.
Eklund kan dra till Dif NU.
Kilas kladda vidare i Tierp.
Ha, ha, ha, ha.
Kan bara skratta åt skiten.
Fan vad dåligt..