Brynäs IF - Skellefteå AIK KVARTSFINAL😃
« Föregående · 1672693 · Nästa » Till forumet
Sv: Brynäs IF - Skellefteå AIK KVARTSFINAL😃
Forsberg 1978: det vore fördjävligt om SAIK vann i dag då kommer det stå 3-0 till SAIK i historieböckerna. Hur matcherna sett ut kommer inte stå i böckerna. Fan va stolt jag är av laget. Nästa sässe kommer bli intressant.
Sv: Brynäs IF - Skellefteå AIK KVARTSFINAL😃
KulaShaker: Måste ge beröm till vårat försvarsspel idag. Lugnt och metodiskt.
Edit: Överlag ska tilläggas
Redigerad kommentar
Sv: Brynäs IF - Skellefteå AIK KVARTSFINAL😃
Den sidledspassen gick inte av för hackor! Ge dom pucken direkt istället
Sv: Brynäs IF - Skellefteå AIK KVARTSFINAL😃
BRYNÄS4EVER NR1: Kom tillbaka från skituset och ja saik har gjort mål naturligtvis!!! Fan
Sv: Brynäs IF - Skellefteå AIK KVARTSFINAL😃
BRYNÄS4EVER NR1:
Jävla lag och skita i fansens hälsa....nu är fan inte hjärtattacken långt borta...
Jävla lag och skita i fansens hälsa....nu är fan inte hjärtattacken långt borta...
+ 1
Sv: Brynäs IF - Skellefteå AIK KVARTSFINAL😃
Huge: Är så djävla orättvist detta. . Grisflyt har dom djävlarna. Och oskärpa hos oss satans helvete.
+ 2
Sv: Brynäs IF - Skellefteå AIK KVARTSFINAL😃
Bifbiffen: Sånt losertugg får du fan hålla för dig själv.
+ 1
Sv: Brynäs IF - Skellefteå AIK KVARTSFINAL😃
Bifbiffen: Jag är inte ett dugg nervös för vi har sett det här så.många.gånger. Allt annat är en bonus. Faktum är att kvartsfinal och att vi står upp rätt bra mot SAIK är en bonus. :)
Sv: Brynäs IF - Skellefteå AIK KVARTSFINAL😃
Zappaholic: Styrning via Honkens mask, stolpe och in.
Tänk om vi haft en bråkdel av deras grisflyt med marginalerna...
Tänk om vi haft en bråkdel av deras grisflyt med marginalerna...
+ 3
Sv: Brynäs IF - Skellefteå AIK KVARTSFINAL😃
Vafan gör Eklund?
Å framför allt vadfn för han inne i BP?
Å framför allt vadfn för han inne i BP?
+ 2
Sv: Brynäs IF - Skellefteå AIK KVARTSFINAL😃
Dallemas: faaan ska SAIK sno tredje matchen i rad. Finns inga hockey gudar.
+ 3
Sv: Brynäs IF - Skellefteå AIK KVARTSFINAL😃
Vårt BP i år är inget annat än k-a-t-a-s-t-r-o-f. Det som måste filas på mest av allt inför nästa säsong.
Sv: Brynäs IF - Skellefteå AIK KVARTSFINAL😃
Fan! Jävla skitutvisning som ryssjäveln filmade till sig.
+ 1
Sv: Brynäs IF - Skellefteå AIK KVARTSFINAL😃
Steenm: Det gäller att ta vara på lägena. Brynäs hade chansen att avgöra i PP men såsar bort det.
+ 2
Sv: Brynäs IF - Skellefteå AIK KVARTSFINAL😃
Inte mycket att göra på det målet känns det som. Äcklena gör det bra..
Sv: Brynäs IF - Skellefteå AIK KVARTSFINAL😃
Jag vågar ärligt inte titta så jag pausar och går och bygger en björn!
Sv: Brynäs IF - Skellefteå AIK KVARTSFINAL😃
Rossa:
Jaha ja....nu vet vi ju alla vad som händer :(
FAAAAN
Jaha ja....nu vet vi ju alla vad som händer :(
FAAAAN
+ 1
Sv: Brynäs IF - Skellefteå AIK KVARTSFINAL😃
Vilken skillnad på hockeylag vi är sen Bulan tog över
+ 1
Sv: Brynäs IF - Skellefteå AIK KVARTSFINAL😃
Bratwursten: Diggar Nordan i detta slutspel! Mer sånt!
Nej nej nej BP!
Redigerad kommentar
+ 2
Sv: Brynäs IF - Skellefteå AIK KVARTSFINAL😃
Zappaholic: Synd att inte PP fungerar, hade behövts
Redigerad kommentar
Sv: Brynäs IF - Skellefteå AIK KVARTSFINAL😃
bifhjärta:
Pleeeease, pretty please...with sugar on top!!
Pleeeease, pretty please...with sugar on top!!
+ 2
Sv: Brynäs IF - Skellefteå AIK KVARTSFINAL😃
Steenm: Sätt trean i pp nu...hjälp oss, store hockeygud!!
+ 2
« Föregående · 1672693 · Nästa »