Brynäs IF - Skellefteå AIK KVARTSFINAL😃
Tänker på Ollas...
Djoos - Nörstebö
Andersén - Slovak
Kilas - Eklund
Deutsch - Lööke
Är inte detta bättre??
Djoos - Nörstebö
Deutsch - Slovak
Andersén - Eklund
Lööke- Kilas
Gå ner på istid på C då Lördag är viktig, Deutsch har varit grym samtidigt som det är bättre och sprida vårt skillset genom att sära på C och Slovak..Speciellt då Kilas/Eklund är opålitliga.
Men vafan vet jag=
bifhjärta: Kilas och Eklund borde inte spela ihop. De har sett mer darriga ut än Deutsch och Nörstebö.
Nervöst, men ändå inte. Vi inleder slutspelet med den värsta bortamatch man kan ha – så en förlust ligger inte långt borta. Men vore en dröm att, liksom mot FBK, få en drömstart med seger på bortais. Vi verkar ju ha skrämt iväg det där spöket vid det här laget.
KÄMPA BRYNÄS!
KÄMPA!
Wallson: "Jaha, är vi favoriter helt plötsligt?".
Drygt beteende.
Steenm: Jag är nöjd om vi ger Skellefteå en rejäl match. Ingen nöjdhet eller dylikt. Fokus,aggressivitet och vilja.
Davey_22: Jag är aldrig "nöjd" såvida vi inte vinner – det är slutspel vi snackar om. Sedan kan vi förlora med stil, vilket är bättre än att bli totalt förnedrade.
Men nöjd med 0–1 i matcher? Nej. :)
Såg nån vad som hände med Lindblom?
Steenm: Tycker det är mer rimligt att fokusera på egen prestation istället för resultat inför denna uppgiften. Sen har jag alltid en inneboende röst som säger mig att vi kan vinna. Oavsett motstånd.
Synd att Slovak bjuckar på första.
Davey_22: Med det tycker du alltså att det är viktigare att vi spelar bra men förlorar, framför att vi vinner trots skitspel?
Många härinne har den inställningen att man "är nöjd" såvida vi inte skämmer ut oss och gör en fin krigarinsats.
Att många efter grundserien andades ut och menade att det nu kan gå lite hur som helst, att slutspelet var "en bonus", är ett ganska rejält tecken på losermentalitet för mig. Visst, vi var nära att få kvala, men nu undvek vi det. Vi tog oss förbi Färjestad. Vi ska spela SM-final, hur jävla orealistiskt det än verkar. Man måste satsa på det alla dagar i veckan, och inte vara så jävla "nöjd" med en kvartsfinal.
Jag bryr mig inte nämnvärt över om vi kommer trea eller sjua i tabellen – i ett slutspel så står alla lag på noll igen. Det är dessutom långt ifrån samma BIF som inledde serien i höstas.
Steenm: Du vet vad fan jag menar. Vad tror du jag skulle välja?
Ett sätt att hantera sin egen eventuella besvikelse är försöka ha nedtonade och sansade förväntningar.
Ingen är "nöjd" med en förlust.
Du ska se att Brynäs åker på en tveksam utvisning snart.
Snacka om att tolka dig som Fan tolkar bibeln...
Hybriskungen och sönderlästa förstakedjsn slår till. JAAAAAA
Redigerad kommentar
Tycker fö SAIK ser bleka ut så här långt.
Huge: Ja,tyckte det var en ganska kraftig förvanskning :)
Super-Rödda skiter i spearingen och kvitterar. Starkt.
En jäkla skillnad mot er som spelat match när det lökat och väntat
Detta bör ni ta
Men en liten petning från Mannberg hade man förstås stenkoll på...