Brynäs IF - Skellefteå AIK KVARTSFINAL😃
« Föregående · 1671493 · Nästa » Till forumet
Sv: Brynäs IF - Skellefteå AIK KVARTSFINAL😃
70 Rodrigues: Wallson tycker det är onödigt att det blir debatt i tidningar och att folk tycker till om Petterströms grej. Vem tror han att han är? En stasi-chef?
Börjar tröttna rejält på den karln...
Börjar tröttna rejält på den karln...
+ 16
Sv: Brynäs IF - Skellefteå AIK KVARTSFINAL😃
Zappaholic: Håller med hela jävla Saik står mig upp i halsen!
Nä Saik har blivit en varböld för mig jag gillar dom inte!
+ 6
Sv: Brynäs IF - Skellefteå AIK KVARTSFINAL😃
Zappaholic: Alla inom hockeyn borde vara glada över att folk engagerar sig, tycker till och även att deras sport uppmärksammas i media. Det överlägset mest onödiga med detta var väl att Petterström överhuvudtaget gjorde det. Jag tycker för övrigt att domaren som stod precis bredvid utan att agera också borde bli avstängd.
+ 8
Sv: Brynäs IF - Skellefteå AIK KVARTSFINAL😃
Peja: Ja, det borde finnas en sådan typ av granskning också. Vilket förtroende har han om han ska fortsätta döma denna matchserie?
+ 1
Sv: Brynäs IF - Skellefteå AIK KVARTSFINAL😃
Vuollerim: Det faktum att domaren släpper en sån grej visar inte bara på att han saknar spelförståelse. Han visar även att han är feg som inte vågar ta den 5+game som ett sånt tilltag ska rendera i.
Det kan ha varit helt avgörande för matchen, ja hela matchserien.
Beklämmande dåligt.
Det kan ha varit helt avgörande för matchen, ja hela matchserien.
Beklämmande dåligt.
+ 5
Sv: Brynäs IF - Skellefteå AIK KVARTSFINAL😃
The gallion: Stevie Wonder och Ray Charles förmodligen.
+ 1
Sv: Brynäs IF - Skellefteå AIK KVARTSFINAL😃
Powerfade: Håller med. Vanligtvis försvarar jag ofta domarna när de gör misstag. Det går snabbt, spelare kan vara ivägen och så vidare. Men i det här fallet är det uppenbarligen en domare som ser exakt vad som händer och därefter gör ett aktivt val att inte agera. Han väljer att begå ett grovt tjänstefel. Sånt måste få konsekvenser om hockeyn ska behålla sin trovärdighet. Den enda logiska förklaringen är att han inte vågade blåsa och det håller helt enkelt inte på den här nivån.
+ 3
Sv: Brynäs IF - Skellefteå AIK KVARTSFINAL😃
70 Rodrigues: Jag läste någonstans att tre domarpar dömer kvartarna och att det är ett rullande schema. Vet inte om det stämmer.
Sv: Brynäs IF - Skellefteå AIK KVARTSFINAL😃
Nyhet: domarna är från Älvsbyn och Boden, båda ställena ligger i höjd med Skellefteå. Inte så konstigt då va? :/
+ 1
Sv: Brynäs IF - Skellefteå AIK KVARTSFINAL😃
Men idag dömer ju Sören kroken Persson och Tobias Björk (samma som förra gången)
+ 1
Sv: Brynäs IF - Skellefteå AIK KVARTSFINAL😃
Det var väl ändå Öhlund som gav fan i att blåsa i förra matchen. Boden och Piteå de flesta där tycker inte om Skellefte :)
+ 1
Sv: Brynäs IF - Skellefteå AIK KVARTSFINAL😃
smallround: Skellefteå förtjänar motgång, hoppas det kommer ikväll.
+ 1
Sv: Brynäs IF - Skellefteå AIK KVARTSFINAL😃
Carl Lejonkräk: www.aftonbladet.se/sportbladet/hockey/article20464904.ab
Intressant läsning
+ 1
Sv: Brynäs IF - Skellefteå AIK KVARTSFINAL😃
Hur gick Nörstebö förbi Slovak i PP?
S måste vara skadad o ha svårt att skjuta...
S måste vara skadad o ha svårt att skjuta...
Sv: Brynäs IF - Skellefteå AIK KVARTSFINAL😃
Chris11: Där ser man, var övertygad om att samma domare skulle döma hela serien.
Sv: Brynäs IF - Skellefteå AIK KVARTSFINAL😃
På plats nu, vad säger ni ska jag lysa med laserpekare i ögonen på Svensson?
+ 4
Sv: Brynäs IF - Skellefteå AIK KVARTSFINAL😃
Chris11: Nej, det är bättre att du får brynäsarna att placera sig framför målet med kroppen i ögonen på Svensson. Han ska inte se ett skott ikväll :)
+ 2
Sv: Brynäs IF - Skellefteå AIK KVARTSFINAL😃
Petter tyckte vi gjorde en bra match sist, det gjorde vi och jag tror grabbarna är fulla med självförtroende nu!
Sv: Brynäs IF - Skellefteå AIK KVARTSFINAL😃
Studion snackar om Pesonen och Calof..och vilken "fabrik" dom har..Tillåt mig småle..=)
Sv: Brynäs IF - Skellefteå AIK KVARTSFINAL😃
Måste säga hur bra SAIK löser allt på isen. Sjukt snabba i passningsspelet.
Sv: Brynäs IF - Skellefteå AIK KVARTSFINAL😃
Surt att släppa ett mål när SAIK borde ha varit en man utvisad.
+ 1
Sv: Brynäs IF - Skellefteå AIK KVARTSFINAL😃
70 Rodrigues: inte överraskande att det är Eklund och Kilas som är inne när det ringer i arslet
+ 1
Sv: Brynäs IF - Skellefteå AIK KVARTSFINAL😃
Powerfade: Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! Slutspelskungen!!! UUtnyttja misstag!! BRAAA
Sv: Brynäs IF - Skellefteå AIK KVARTSFINAL😃
2467874311 passningar 0 skott i PPe, gör om gör rätt..
+ 1
« Föregående · 1671493 · Nästa »