Brynäs IF - Skellefteå AIK KVARTSFINAL😃
« Föregående · 1671618 · Nästa » Till forumet
Sv: Brynäs IF - Skellefteå AIK KVARTSFINAL😃
Powerfade: Ja det hade ju onekligen känts bättre om det hade stått 4-1 nu. Halva matchen kvar.
Sv: Brynäs IF - Skellefteå AIK KVARTSFINAL😃
bifhjärta: Mmhade varit ruggigt skönt om vi kunde få in 3-1
+ 1
Sv: Brynäs IF - Skellefteå AIK KVARTSFINAL😃
Lindström: tvillingarna dominerar. Tänk er Ollas som tredje länk där. Liiite mer målfarlig än Manny
+ 2
Sv: Brynäs IF - Skellefteå AIK KVARTSFINAL😃
Missat någon enstaka match denna säsong, men tycker detta är vår bästa match hittills denna säsong såhär långt.
+ 3
Sv: Brynäs IF - Skellefteå AIK KVARTSFINAL😃
bifhjärta: man måste hitta en snnan lösning än Djoos på blå. 0 mål från blå under 2456443 pp ÄR INTE godkänt
+ 4
Sv: Brynäs IF - Skellefteå AIK KVARTSFINAL😃
bifhjärta: risken finns att SAIK slumpar in en puck när vi inte sätter våra chanser. Fan vad bra vi spelar!!
+ 3
Sv: Brynäs IF - Skellefteå AIK KVARTSFINAL😃
bifhjärta: tungt... Fan att vi inte kunde få in 3-1 nu PP Saik...
Sv: Brynäs IF - Skellefteå AIK KVARTSFINAL😃
Zappaholic:
Oddset på att Brynäs håller tätt detta PP läre ju vara astronomiskt.
Oddset på att Brynäs håller tätt detta PP läre ju vara astronomiskt.
Sv: Brynäs IF - Skellefteå AIK KVARTSFINAL😃
bifhjärta: kunde man gett sig fan på...kom igen nu för fan
Sv: Brynäs IF - Skellefteå AIK KVARTSFINAL😃
Qvarre: jaha så tappade vi ledningen igen på grund av dålig diciplin och ineffektivitet
+ 2
Sv: Brynäs IF - Skellefteå AIK KVARTSFINAL😃
Lindström: såklart... Fan hade inte varit orättvist med 4-1 egentligen...
+ 3
Sv: Brynäs IF - Skellefteå AIK KVARTSFINAL😃
Dags att plocka bort Djoos ur PPet inte OK att kladda bort 10 min.
+ 2
Sv: Brynäs IF - Skellefteå AIK KVARTSFINAL😃
Bratwursten:
Det hade helt klart speglat matchen bättre än 2-2.
Det hade helt klart speglat matchen bättre än 2-2.
Sv: Brynäs IF - Skellefteå AIK KVARTSFINAL😃
Powerfade: ett dåligt byte straffar sig..JOBBIGT när vi är bättre laget
Sv: Brynäs IF - Skellefteå AIK KVARTSFINAL😃
bifhjärta: Kanske den bästa perioden vi gjort under hela säsongen rent spelmässigt, själva fan att vi inte kan få bättre utdelning på alla lägena vi haft..
Redigerad kommentar
+ 4
Sv: Brynäs IF - Skellefteå AIK KVARTSFINAL😃
rafalski: Grymt effektiva i PP, mer än vad man kan säga om oss.
Sv: Brynäs IF - Skellefteå AIK KVARTSFINAL😃
Tyvärr så vinner man jävligt sällan några segrar mot SAIK om man har en box på 50%.
Det är helt ofattbart att de kan vara så jävla usla med en man kort.
Hoppas Brynäs orkar på samma sätt en period till.
Det är helt ofattbart att de kan vara så jävla usla med en man kort.
Hoppas Brynäs orkar på samma sätt en period till.
+ 1
Sv: Brynäs IF - Skellefteå AIK KVARTSFINAL😃
Självklart kommer vi torska ikväll, vi spelar en bit över vår förmåga och ändå förlorar vi perioden med 0-1.
+ 4
Sv: Brynäs IF - Skellefteå AIK KVARTSFINAL😃
En pp back som spelat hela säsongen och inte gjort ett mål..... Avgå alla. Tänk om man haft gun de kvar
+ 4
Sv: Brynäs IF - Skellefteå AIK KVARTSFINAL😃
rafalski: Isåfall den tyngsta förlusten på lääänge..vi spelar så bra
Sv: Brynäs IF - Skellefteå AIK KVARTSFINAL😃
Grym period av er hade inte klagat om vi haft nåt mer pp men men..
+ 1
Sv: Brynäs IF - Skellefteå AIK KVARTSFINAL😃
3-1 eller 4-1 hade varit det logiska. Men klyschan är sann.. "gäller att sätta chanserna".
Jaja,vi har fortfarande ett bra läge iaf. Bra match hitills av oss.
+ 2
Sv: Brynäs IF - Skellefteå AIK KVARTSFINAL😃
smallround: "Ett kungarike för en pp back....."
Salmela är väl fortfarande kvar i Sverige...kanske? ;)
Sv: Brynäs IF - Skellefteå AIK KVARTSFINAL😃
Blomster har varit sämst på cmore länge men nu börjar rönnqvist komma ikapp
+ 1
Sv: Brynäs IF - Skellefteå AIK KVARTSFINAL😃
Sheena Punkrocker: nja salmela vette tusan tror vi kan få en bättre för de pengarnaa
Sv: Brynäs IF - Skellefteå AIK KVARTSFINAL😃
Wallson ser lite chockad/förvånad ut i ögonen, detta spel från Brynäs var nog inget de räknat med!
+ 3
Sv: Brynäs IF - Skellefteå AIK KVARTSFINAL😃
smallround: Tycker Rönnqvist varit vettig idag? Ingen är värre än Arto
Sv: Brynäs IF - Skellefteå AIK KVARTSFINAL😃
Bästa perioden dom spelat på 2 år men vi torskar den 0-1...
+ 2
Sv: Brynäs IF - Skellefteå AIK KVARTSFINAL😃
Forsberg 1978: Är det verkligen sinnessjukt? Är du Brynäsare?
Sv: Brynäs IF - Skellefteå AIK KVARTSFINAL😃
Brynäsgubbe: Va????? Vi skulle ju leda med ett par tre mål? Vad är du brynäsare, vad fan snackar du om?
Sv: Brynäs IF - Skellefteå AIK KVARTSFINAL😃
smallround: Brynäs ser trötta ut tyvärr.. Kom igen nu..
Redigerad kommentar
Sv: Brynäs IF - Skellefteå AIK KVARTSFINAL😃
Forsberg 1978: Menar att det är lite typiskt Brynäs och att du borde vara van.
Sv: Brynäs IF - Skellefteå AIK KVARTSFINAL😃
Brynäsgubbe: VAFAN börjar dom blunda för utvisningar igen??
+ 1
« Föregående · 1671618 · Nästa »