1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 778918 inlägg · 7967 ämnen

Brynäs IF-Skellefteå AIK torsdagen den 24/11-11


Sv: Brynäs IF-Skellefteå AIK torsdagen den 24/11-11

70 Rodrigues:

Finns flera anledningar, det är lite för enkelt att bara titta på statistiken. Och vi är inte sämst, det är Modo.


Sv: Brynäs IF-Skellefteå AIK torsdagen den 24/11-11
Lindström:

Granis skulle fan inte träffa ladugårdsvägg inifrån just nu.
Calle är inte bra ikväll,hans plus/minus oroar.

Sv: Brynäs IF-Skellefteå AIK torsdagen den 24/11-11
tompap71: Ja Fyfan vi skulle haft några mål till nu får man sitta och gnaga på tånaglarna och där kom BP också

Sv: Brynäs IF-Skellefteå AIK torsdagen den 24/11-11
tompap71: När ändrades den statistiken? Oroväckande är att vi har tappat så mycket i just 3:e perioderna, vad tror du att det beror på då??

Redigerad kommentar


Sv: Brynäs IF-Skellefteå AIK torsdagen den 24/11-11
Martin Johansson skjuter ofta väldigt tidigt när han kommer i kontringar, oftast skulle han kunna ta några skär till och på så sätt få bättre läge.

Sv: Brynäs IF-Skellefteå AIK torsdagen den 24/11-11

70 Rodrigues:

Enligt hockeyligan har det varit så hela tiden, någon annan statistik har inte jag sett.

Jag påstår att vi inte har tappat så mycket i tredjeperioderna utan att vi har tappat matcherna redan före tredje och inte lyckats vända på det i slutrundan. Faktum är att det är bara tre tredjeperioder där vi förlorat som också lett till förlust i matchen.


Sv: Brynäs IF-Skellefteå AIK torsdagen den 24/11-11
MarcusElving: Ekholm missar friläge, bara att vänta in kvitteringen då...

Sv: Brynäs IF-Skellefteå AIK torsdagen den 24/11-11
tompap71: Ok, när jag kollade hockeyligan för ett tag sedan så var Brynäs sämst, kan ju iofs varit tryckfelsnisse som varit framme o det nu är ändrat, vi har dock problem att göra mål i sista perrarna och vända och ändra matchbilden, men det lär väl komma en vändning någon gång får man ju hoppas??

Redigerad kommentar


Sv: Brynäs IF-Skellefteå AIK torsdagen den 24/11-11
Nu är det ett bra läge att spräcka PP-torkan. 3-1 skulle sitta perfekt nu!

Redigerad kommentar


Sv: Brynäs IF-Skellefteå AIK torsdagen den 24/11-11
MarcusElving: Visa upp ett fint pp nu då!

Sv: Brynäs IF-Skellefteå AIK torsdagen den 24/11-11
foppa78: Näe, vi slår icing istället...

Sv: Brynäs IF-Skellefteå AIK torsdagen den 24/11-11

70 Rodrigues:

Måste ha missat det jag då.

Det jag skulle vilja se är att Brynäs blir bättre på att döda matcher, sedan vilken period det sker i är oviktigt.


Sv: Brynäs IF-Skellefteå AIK torsdagen den 24/11-11
För att ta till ett Christian Söderström-citat, kriminellt dåligt!

Sv: Brynäs IF-Skellefteå AIK torsdagen den 24/11-11
foppa78: Nä detta är helt jävla katastrof

Sv: Brynäs IF-Skellefteå AIK torsdagen den 24/11-11
MarcusElving:
Vi är seriens förnärvarande klart sämsta PP läg. Hur fan gick det till? SAIK har skapat klart farligare lägen BP än Brynäs i PP.

Sv: Brynäs IF-Skellefteå AIK torsdagen den 24/11-11
MarcusElving: Nu börjar det blir riktigt jobbigt, vi behöver de här 3 poängen, att det ska vara så jävla svårt att avgöra???

Sv: Brynäs IF-Skellefteå AIK torsdagen den 24/11-11

MarcusElving:

Det krånglas till för mycket i PP, in i zon med pucken, ett par snabba resoluta pass och skott. Inget jävla duttande och leta fina passningsvägar.


Sv: Brynäs IF-Skellefteå AIK torsdagen den 24/11-11

tompap71: Backskott och folk framför mål!!

NU FÅR NI FAN STÄNKA IN DEN!


Sv: Brynäs IF-Skellefteå AIK torsdagen den 24/11-11
tompap71: PP igen då nu osar det för Honken igen då

Sv: Brynäs IF-Skellefteå AIK torsdagen den 24/11-11

Herregud vad Granström sumpar chanser!

Och sen ribban, den vill sig ICKE!


Sv: Brynäs IF-Skellefteå AIK torsdagen den 24/11-11
MarcusElving: Ett stolpskott iaf :-(

Sv: Brynäs IF-Skellefteå AIK torsdagen den 24/11-11
foppa78: Ska vi gissa på SAIK mot Honken perioden ut nu då, eller tills det blir mål förstås.

Sv: Brynäs IF-Skellefteå AIK torsdagen den 24/11-11
MarcusElving: Ja detta håller inte jag har inte en nagel kvar

Sv: Brynäs IF-Skellefteå AIK torsdagen den 24/11-11
MarcusElving: Nu ser det precis ut som mot AIK, Skellefteå dominerar fullständigt, o vi har inget att komma med, grym hönsgård i försvaret. Hur fan är det möjligt att vi kan dippa så fruktansvärt??

Sv: Brynäs IF-Skellefteå AIK torsdagen den 24/11-11
2 mål på 40 skott känns sådär måste jag säga...

Sv: Brynäs IF-Skellefteå AIK torsdagen den 24/11-11
70 Rodrigues: Bara Brynäs som klarar det!

Sv: Brynäs IF-Skellefteå AIK torsdagen den 24/11-11
MarcusElving: Jaha BP då fan!

Sv: Brynäs IF-Skellefteå AIK torsdagen den 24/11-11

Brynäs lägger bara ut pucken när man erövrar den, det är det tecknet man inte vill ha men som man alltid får i såna här situationer.

Nu Boxplay också, det kommer sig av att Brynäs inte är villiga att spela hockey.

2-2?


Sv: Brynäs IF-Skellefteå AIK torsdagen den 24/11-11
MarcusElving: Det är på pga det tidigare klockrena PP spelet som vi har lyckats göra så många mål, 23 st i PP och endast 43 mål i spel 5-5 eller BP, ett snitt på ungefär 2 mål per match, alldeles för dåligt. Nu BP tillråga på allt :-(

Sv: Brynäs IF-Skellefteå AIK torsdagen den 24/11-11
foppa78: Korkskallar!!

Sv: Brynäs IF-Skellefteå AIK torsdagen den 24/11-11

Jobbiga slutminuter nu, nu vill jag se alla offra en tand!

Växjö är på väg ikapp, se på fan.


Sv: Brynäs IF-Skellefteå AIK torsdagen den 24/11-11
sylf: 5-4 FBK-Växjö nu

Sv: Brynäs IF-Skellefteå AIK torsdagen den 24/11-11
sylf: In med 3:an i öppen kasse nu då!!!

Sv: Brynäs IF-Skellefteå AIK torsdagen den 24/11-11
MarcusElving: Sätt den i öppen kasse nu då

Sv: Brynäs IF-Skellefteå AIK torsdagen den 24/11-11
sylf: Fattar inte att man backar hem så jävligt i sista perioden gång på gång då de är så dåliga i egen zon. Inte undra på att vi är sämst av alla i 3 e.
Det höll i dag, fan så skönt.

Redigerad kommentar



Sv: Brynäs IF-Skellefteå AIK torsdagen den 24/11-11
Qvarre: JaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaAAa

Sv: Brynäs IF-Skellefteå AIK torsdagen den 24/11-11
Fy fan vad skönt, men att det ska vara så svårt att göra mål?? Nu Criminal Minds :-)

Sv: Brynäs IF-Skellefteå AIK torsdagen den 24/11-11
MarcusElving: 3 pinnar, skönt!!!

Sv: Brynäs IF-Skellefteå AIK torsdagen den 24/11-11
MarcusElving: Träna avslut och försvarsspel är vad som behövs! Gött med 3p

Sv: Brynäs IF-Skellefteå AIK torsdagen den 24/11-11
3 viktiga poäng, härligt!! :)

Sv: Brynäs IF-Skellefteå AIK torsdagen den 24/11-11

41-29 i skott, kändes inte som vi sköt så mycket tycker jag.

Honken var kung ikväll - 97%



Sv: Brynäs IF-Skellefteå AIK torsdagen den 24/11-11
MarcusElving:
Håller med, Honken är kunglig i kväll.
Blir en skön fredag.

Sv: Brynäs IF-Skellefteå AIK torsdagen den 24/11-11
Skulle faktiskt vara kul om Växjö kvitterar, skulle älska att se Czarneckis min!

Sv: Brynäs IF-Skellefteå AIK torsdagen den 24/11-11
MarcusElving:

Fy fan vad gött!
Och vi vann en tredjeperiod,tjohoo.

Världens bästa PP har blivit världens sämsta på en vecka.
Nu jävlar ska vi ta knäppa FBK på Lördag.

Sv: Brynäs IF-Skellefteå AIK torsdagen den 24/11-11
FBK gör mål i öppen kasse.

Sv: Brynäs IF-Skellefteå AIK torsdagen den 24/11-11
MarcusElving: Iggulden missade helt öppen kasse från 1 meter innan, förjävligt!

Sv: Brynäs IF-Skellefteå AIK torsdagen den 24/11-11
sylf: Ja jag såg det, bittert för honom.

Sv: Brynäs IF-Skellefteå AIK torsdagen den 24/11-11
Bissett_19:
Skönt med bortamatch igen. Vore skönt att köra upp CZs knutna näve i hans egen stolgång.

« · 1431220 · »

Att tänka på innan du skriver inlägg:
- Vänligen notera och respektera Hockeysnacks regler.
- Moderatorerna kommer att vara extra uppmärksamma på regelbrott som personangrepp, olämpligt språkbruk (t.ex könsord) och hot.
- Personangrepp gäller inte bara andra forumanvändare utan även spelare, ledare, domare etc.
- Om en skribent skriver ett inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att få en varning.

- Om en skribent skriver flera inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att bli avstängd från att skriva i Brynäsboken under en viss tidsperiod.

- Om en avstängd användare återkommer under nytt användarnamn kommer det resultera i en permanent avstängning av det nya kontot.
- Om en skribent skriver fler än 5 inlägg under samma dag kan denne stängas av för spam om inläggsmönstret är av spamkaraktär.

- Motståndarfans som kommer in och hetsar under match kommer tilldelas matchstraff på en dags avstängning.

- Klagomål och ifrågasättanden om modereringen i gästböckerna skall inte förekomma på Hockeysnack och raderas omedelbart av tillgänglig moderator. Att bryta mot denna regel kan innebära avstängning från gästboken. 

- Moderatorerna ger alltid skribenterna chansen att editera inlägg i 5 minuter.

Sv: A proposito de nada
Bengt Ramen: Fan jag skulle ju inte skriva mer, men jag ber om ursäkt om du tog det på allra sämsta (AI sätt), Min avsikt var inte att vara jävlig mot någon. Det var ärliga frågor utifrån din attityd gentemot spelreklam. Jag blev ... | Läs mer
  • 0x40-hv71logosvg.png Senast: Förlust mot HV71
    Monitor ERP Arena, 3-4 (0-1,1-2,2-0,0-1)