1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 778930 inlägg · 7967 ämnen

BRYNÄS IF SM-GULD 2012!


Sv: BRYNÄS IF SM-GULD 2012!

Huge:Landslagsback? hahaha, så nu är han landslagsmässig bara för att han blev uttagen i någon av Kalle Anka turneringarna? Hade han varit uttagen och högaktuell för VM så vore det skillnad. Men han är inte där än på långa vägar.

Sedan har Sundlöv haft väldigt lång tidpå sig att ersätta dessa backar. Det har uppenbart funnits alternativ på marknden men istället så satt Sundlöv på kammaren och letade kryphål i ett avtal han själv sagt ja till..


Sv: BRYNÄS IF SM-GULD 2012!

Huge:Ja, de kanske inte är bättre och är således överbetalda å det grövsta..

Fast det kanske är GP's snilledrag att låta centrarnastirra puck eller hjälpa backarna nere i sarghörnen?


Sv: BRYNÄS IF SM-GULD 2012!
Slajsarn: Klaga inte på GP..Han har ju verkligen styrt upp försvaret. Lägg därtill att han var stort bidragande till succévärvningen av Rahm.

Sv: BRYNÄS IF SM-GULD 2012!

Slajsarn: Jag skrev (landslags)back, just för att markera att han ännu inte är en etablerad sådan men trots allt höll hög klass vid det tillfället och så gjorde fram till skadan.
Det viktigaste var min poäng: han var och är vår viktigaste back, förutom Gunderson.

"Det har uppenbart funnits alternativ på marknden "

Att andra lag hittat backar betyder nödvändigtvis inte att dom velat komma hit, passat in i vårt behov av spelartyp osv.
Finns många anledningar till varför inte samtliga lediga backar i världen står på kö för att komma till just Brynäs.
Trot eller ej....


Sv: BRYNÄS IF SM-GULD 2012!
Huge:Ja, och lika många anledningar till att ratade backar från vår serie kommer in i laget och tillför jack shit.

Sv: BRYNÄS IF SM-GULD 2012!

Slajsarn: Tur vi har dig som exakt vet vad grundproblemet är. Jag antar att du jobbar med ledarskap inom idrotten och inte sitter hemma och pillar navelludd som oss andra.

Jag vet i alla fall vad jag inte klarar...till skillnad från dig som tydligen tycker du är alldeles förtraffligt duktig på att veta EXAKT vad som är fel i Brynäs.

Redigerad kommentar


Sv: BRYNÄS IF SM-GULD 2012!
Zappaholic:Inte just nu men jag har gjort det förrunder några år.

Sv: BRYNÄS IF SM-GULD 2012!

Zappaholic:Sen skriver jag inte EXAKT som du lyckats tolka det som..Hur du nu fick ihop den slutsatsen.

Jag skrev GRUNDEN


Sv: BRYNÄS IF SM-GULD 2012!
Huge: Ja du ska veta att spelarna tycker att isen är kas på LA!

Sv: BRYNÄS IF SM-GULD 2012!
Slajsarn: Självklart är det en abnorm övertro på materialet som ligger till grund för misslyckandet. Man har trott att Berglind, Löf är backar man kan försvara guldet med. Man har trott att 5-6 forwards varit ES material. Man har trott att Styrman och övrig andra sortering ska lyfta laget, Man trodde L.J skulle kliva in och vara lika bra som Ekholm. Man trodde Rahm var en elitseriemålvakt trots att han jobbat som takläggare i 2,5 år. Övertro är bara förnamnet!

« · 1559377

Att tänka på innan du skriver inlägg:
- Vänligen notera och respektera Hockeysnacks regler.
- Moderatorerna kommer att vara extra uppmärksamma på regelbrott som personangrepp, olämpligt språkbruk (t.ex könsord) och hot.
- Personangrepp gäller inte bara andra forumanvändare utan även spelare, ledare, domare etc.
- Om en skribent skriver ett inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att få en varning.

- Om en skribent skriver flera inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att bli avstängd från att skriva i Brynäsboken under en viss tidsperiod.

- Om en avstängd användare återkommer under nytt användarnamn kommer det resultera i en permanent avstängning av det nya kontot.
- Om en skribent skriver fler än 5 inlägg under samma dag kan denne stängas av för spam om inläggsmönstret är av spamkaraktär.

- Motståndarfans som kommer in och hetsar under match kommer tilldelas matchstraff på en dags avstängning.

- Klagomål och ifrågasättanden om modereringen i gästböckerna skall inte förekomma på Hockeysnack och raderas omedelbart av tillgänglig moderator. Att bryta mot denna regel kan innebära avstängning från gästboken. 

- Moderatorerna ger alltid skribenterna chansen att editera inlägg i 5 minuter.

Sv: A proposito de nada
Bengt Ramen: Fan jag skulle ju inte skriva mer, men jag ber om ursäkt om du tog det på allra sämsta (AI sätt), Min avsikt var inte att vara jävlig mot någon. Det var ärliga frågor utifrån din attityd gentemot spelreklam. Jag blev ... | Läs mer
  • 0x40-hv71logosvg.png Senast: Förlust mot HV71
    Monitor ERP Arena, 3-4 (0-1,1-2,2-0,0-1)