Brynäs IF-Södertälje SK 1/3-11
« Föregående · 1355437 · Nästa » Till forumet
Sv: Brynäs IF-Södertälje SK 1/3-11
Det är spännande minuter nu tills man får höra vad som sades på presskonferensen..
Sv: Brynäs IF-Södertälje SK 1/3-11
Johnny Bravo: Slå ut skadehistoriken på en femårsperiod så känner jag att BIF varit hårdare drabbad än ditt lag.
Sv: Brynäs IF-Södertälje SK 1/3-11
Anders Blank: Jaså, det var en solklar bentackling?
Jag har inte sett matchbilderna men om så var fallet så ska SSK-spelaren självklart ha matchstraff och kanske avstängning.
Bentacklingar är ju som bekant skitfarliga. Basse missar kanske en hel del matcher pga detta. Kanske hela slutspelet rent av?
Redigerad kommentar
Sv: Brynäs IF-Södertälje SK 1/3-11
Bissett19: lugn gosse. tyckte mig ändå se lauritsen stötta lite på benet när han gick ut i gången;) han är tillbaka till slutspelet. Dackell kommer nog inte tillbaka dock. fast å andra sidan.. är det bara en spricka så kanske han kan ha nån grej för handen som foppa hade?? det är ju trots allt slutspel det handlar om ;) men vad hände med Järnkrok? han lirade väl i första perioden sen såg man honom inte??
Sv: Brynäs IF-Södertälje SK 1/3-11
Clarence: Min herre, behagar skämta.
Du glömmer visst bort ett lag som är värre skadebenägna än ni.
Du glömmer visst bort ett lag som är värre skadebenägna än ni.
Sv: Brynäs IF-Södertälje SK 1/3-11
henke1: Ja, hoppas verkligen DIFiplinnämnden tar sig en titt på Erikssons bentackling! Hur solklar som helst! Är ju beklämande att åtminstone en av huvuddomarna ser den där... Utan måste till en konferens för att sen ta en helt horribel tripping utv. 5 min match penalty var ett minimum...
Sen att Poppe står å grinar i TV är för mig helt obegripligt efter en sån där grej. Dom fick ju en 5 mot 3 dom också men där var dom ganska så ineffektiva!...
För mig gör det absolut inget om SSK är ett av två kvallag!
Sen att Poppe står å grinar i TV är för mig helt obegripligt efter en sån där grej. Dom fick ju en 5 mot 3 dom också men där var dom ganska så ineffektiva!...
För mig gör det absolut inget om SSK är ett av två kvallag!
Sv: Brynäs IF-Södertälje SK 1/3-11
MarcusElving: "Det här var sannerligen 2 jävligt dyrköpta poäng..."
Ja, jag vet att jag klankar mycket på laget och föreningen, men då och då undrar man också vad Brynäs gjort för ont att med jämna mellanrum "förtjäna" dessa olycksaliga, osannolika skador i mass. I många avseenden känns det som det vilar en förbannelse över den här föreningen...
Ja, jag vet att jag klankar mycket på laget och föreningen, men då och då undrar man också vad Brynäs gjort för ont att med jämna mellanrum "förtjäna" dessa olycksaliga, osannolika skador i mass. I många avseenden känns det som det vilar en förbannelse över den här föreningen...
Sv: Brynäs IF-Södertälje SK 1/3-11
65selander: Inte för oss. Vi spelar för överlevnad pga alla skador!
Sv: Brynäs IF-Södertälje SK 1/3-11
sylf: Dackell fortsätter en säsong till, det är jag övertygad om.
Och det behöver vi om våra unga killa blir kvar.
En spricka eller i värsta fall benbrott stoppar nog inte Dacke så lätt.
Kan aldrig tänka mig att han vill avsluta karriären med en sketen skada.
Och det behöver vi om våra unga killa blir kvar.
En spricka eller i värsta fall benbrott stoppar nog inte Dacke så lätt.
Kan aldrig tänka mig att han vill avsluta karriären med en sketen skada.
Sv: Brynäs IF-Södertälje SK 1/3-11
Lunkan:
Jocke Eriksson sabbade slutspelet för Lauritzen
Martin Chabada sabbade slutspelet/karriären för Dackell.
Jocke Eriksson sabbade slutspelet för Lauritzen
Martin Chabada sabbade slutspelet/karriären för Dackell.
Sv: Brynäs IF-Södertälje SK 1/3-11
65selander: Ni gnäller nu när slutspelet är klart för lite skador?
Vi har ju haft HELA säsongen så här.
Willkommen!
Vi har ju haft HELA säsongen så här.
Willkommen!
+ 1
Sv: Brynäs IF-Södertälje SK 1/3-11
sylf: Pajasen Popovic grinar efter matchen.
Gnäller på att domarna konfererade vid knätacklingen, precis som om det var första gången assisterande domarna kliver in och påpekar nåt som huvuddomaren ev inte har sett.
Hoppas vid Gud att kringelkärringarna åker ner i KS, där dom hör hemma.
Gnäller på att domarna konfererade vid knätacklingen, precis som om det var första gången assisterande domarna kliver in och påpekar nåt som huvuddomaren ev inte har sett.
Hoppas vid Gud att kringelkärringarna åker ner i KS, där dom hör hemma.
+ 1
Sv: Brynäs IF-Södertälje SK 1/3-11
sylf: Undrar om man törs läsa Dagbladet imorgon med tanke på skadorna.
Sv: Brynäs IF-Södertälje SK 1/3-11
lugn, tror nog att Gretzky och LJ kommer tillbaka till slutspelet. Men däremot har Dackell nog gjort sin sista match som hockeyspelare.
Sv: Brynäs IF-Södertälje SK 1/3-11
65selander: Tycker Poppen ska vara enbart nöjd att han Joakim Eriksson får spela mer hockey den här säsongen. Så han ska enbart hålla snattran!
Sv: Brynäs IF-Södertälje SK 1/3-11
65selander: Satan va pissed off han var. Jag kan förstå honom, fast ändå inte........
Domsluten dom får emot sig är ju inget att säga om.
Domsluten dom får emot sig är ju inget att säga om.
Sv: Brynäs IF-Södertälje SK 1/3-11
65selander:
Haha,guldlocken Månsson försöker nåt extra;)
Nu blir det tjurigt av Poppe.
Haha,guldlocken Månsson försöker nåt extra;)
Nu blir det tjurigt av Poppe.
Sv: Brynäs IF-Södertälje SK 1/3-11
MarcusElving: Fy f-n för skadorna men Silfverberg vet hur man gör iaf.
Sv: Brynäs IF-Södertälje SK 1/3-11
Huge: Ja, fan det hade jag inte tänkt på, helvete va jobbigt det hade varit!
Sv: Brynäs IF-Södertälje SK 1/3-11
Bissett19: Ja, många hinner nog komma tillbaka. Men efter skadeperiod är inte sällan spelarna sega och det brukar ta någon vecka innan de är inne i tempot igen.
Sv: Brynäs IF-Södertälje SK 1/3-11
Bissett19: Nä, det är väl Gretzky och Dackell som förmodligen är borta.
Har vi maxflyt så kan det vara en lårkaka på Basse.
Just nu famlar jag efter alla halmstrån jag kan få tag i...
Har vi maxflyt så kan det vara en lårkaka på Basse.
Just nu famlar jag efter alla halmstrån jag kan få tag i...
Sv: Brynäs IF-Södertälje SK 1/3-11
sylf: Om man nu ska hitta nån tröst i eländet så är det väl att vi iaf inte är inblandade i bottenstriden och riskerar kvalspel.
Tänk dig ett KS med vår förmodade skadebild?
Bara tanken ger en rysningar...
Tänk dig ett KS med vår förmodade skadebild?
Bara tanken ger en rysningar...
+ 1
Sv: Brynäs IF-Södertälje SK 1/3-11
MarcusElving:
Han klev i början på andra,oklart vad som hände.
Spontant känns det som vi får tillbaka Nordan,Kahnberg,Järnkrok,Rödin och LJ tills nästa Tisdag.
Basse och Dacke lär inte vara tillbaka då.
Han klev i början på andra,oklart vad som hände.
Spontant känns det som vi får tillbaka Nordan,Kahnberg,Järnkrok,Rödin och LJ tills nästa Tisdag.
Basse och Dacke lär inte vara tillbaka då.
Sv: Brynäs IF-Södertälje SK 1/3-11
MarcusElving: Han klev av redan i första. Till å med kommentatorn har missat det!
Sv: Brynäs IF-Södertälje SK 1/3-11
Totte: Jaså, det är armbrott??
Då tror jag att detta var Dackells sista hockeymatch faktiskt.
Otroligt tråkigt..
Sv: Brynäs IF-Södertälje SK 1/3-11
Bissett19: Vad är det med Järnkrok då? Det har jag missat, konstigt nog..
Sv: Brynäs IF-Södertälje SK 1/3-11
sylf: Nä, det här kan bli en Pyrrhusseger utan dess like.
Både Dackell och Gretzky borta ur slutspelet som det känns.
Dags att bumpa Silly Seasontråden redan nu... :-/
Både Dackell och Gretzky borta ur slutspelet som det känns.
Dags att bumpa Silly Seasontråden redan nu... :-/
« Föregående · 1355437 · Nästa »
6257 på plats idag..