Brynäs IF-Södertälje SK 1/3-11
Ahmed, Mustafa och Habib?
Läste lite på SSK:s forum,där är man övertygade om att bilden är fabricerad i efterhand,här snackar vi konspirationsteorier big time;)
Visa ord! Karln beter sig bedrövligt, som en treåring!
Jocke Eriksson har alltid varit en klok snubbe. Efter en säsong i SSK är han lika tvärdum som alla andra i den föreningen.
Jajjen: Ja, hela SSK och framför allt Popovic skämmer ut sig. Han gapar, gormar och gnäller som om han vore helt mosad i huvudet, känner mig ruskigt trött på honom.
Återigen, allt skedde enligt regelverket och pucken var inne. Vad fan är problemet med karln? Han är säker på att det inte var mål, okej då var det inte det, eller vadå? Måldomaren har bättre bilder och såg att pucken var inne. Popvovic borde knipa igen och koncentrera sig på att vinna nästa match istället för att bete sig som en 10-åring.
bizon: "Om du inte visste så är alla lårkakor en blödning,även ett litet blåmärke på armen!"
Tack, men det vet jag redan.
Men det kan ju finnas andra som inte visste... ;-)
På vilket sätt skiljer den visionen sig från Sundlöv och HGK´s?
Tydligen ska Brynäs anmäla Eriksson. Får hoppas att det kostar dom ES-platsen.
Gefle Dagblad kommenterar dagens domstolsförhandling Gävle kommun vs Brynäs IF: "Dagarna före slutförhandlingen har faxen hos domstolen gått varm. I sista stund har kommunen skickat in en rad nya uppgifter som ytterligare talar till Brynäs nackdel."
Gävle kommun har helt klart en långsiktig vision. Ett Gävle utan ett elitserielag.
– Inget är trasigt, de åker med ned till Jönköping i dag, säger han. "
Hahaha.... Killen som har svart bälte i feldiagnoser...
Jocke "Crybaby" Eriksson.
www.hockeymedmariehallman.se
Dacke och Svedberg skulle vart så jävla viktiga...Vi får helt enkelt hoppas att Greiss kör en Svedberg och plötsligt förvandlas till en jämnare målvakt.
Hans högtsanivå är ju bra..
Ni som velat ha bort Dacke, grattis.
Jag lider med Dacke.
Redigerad kommentar
med Järnkroks axel oxå.Han har kanske inte spelat på topp dom
sista matcherna men han behövs.