1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 779083 inlägg · 7967 ämnen

Brynäs IF-Södertälje SK 26/12-2010


Sv: Brynäs IF-Södertälje SK 26/12-2010
foppa78: För att klubbarnas säkerhetsansvariga samt polis inte har en susning om hur man ska förebygga detta, visserligen inte så jävla svårt att lista ut, men nu är det svensk polis vi pratar om, pinsamt!!!

Sv: Brynäs IF-Södertälje SK 26/12-2010
Tycker att straffet ska vara att dom får spela resterande derbyn utan publik, svårare än så är det inte!!!

Sv: Brynäs IF-Södertälje SK 26/12-2010
MarcusElving:Rätt o riktigt!!!

Sv: Brynäs IF-Södertälje SK 26/12-2010

70 Rodrigues: Okej!

Blir så trött på sånt där, väx upp för fan!


Sv: Brynäs IF-Södertälje SK 26/12-2010
MarcusElving: Till slut är det nog båda!!!

Sv: Brynäs IF-Södertälje SK 26/12-2010
Bissett19: Är det Djurgårdare, AIK:are eller både och som skämmer ut sig?

Sv: Brynäs IF-Södertälje SK 26/12-2010
70 Rodrigues:

Haha.
-Kom igen nu Gnaget säger Dicken;))

Sv: Brynäs IF-Södertälje SK 26/12-2010
Vilket engagemang av Ölvestad o Tärnström, NOT!!!

Sv: Brynäs IF-Södertälje SK 26/12-2010
Bissett19: D e så jävla pinsamt så det finns inte, och polisen har inte en aning om vad fan dom håller på med!!

Sv: Brynäs IF-Södertälje SK 26/12-2010
BRYT MATCHEN!!!

Sv: Brynäs IF-Södertälje SK 26/12-2010
Paddan: hörde att dom drabades av tekniska problem precis vid situationen, men nu rullar video kameran på igen utefall det skulle hända igen ;)

Sv: Brynäs IF-Södertälje SK 26/12-2010
Bissett19: Tyvärr så hinner ju fler personer bli misshandlade medans snuten står o glor, tyvärr så verkar det vara så illa att svensk polis inte har kunskapen att ta hand om sånt här. Ett förslag är ju att ha polis i trapporna redan från början.....

Sv: Brynäs IF-Södertälje SK 26/12-2010
Bissett19: Hoppas de ställt in skärpan bättre på kameran i sådana fall än i första derbymatchen...

Sv: Brynäs IF-Södertälje SK 26/12-2010
70 Rodrigues:

Att gå ner och röja hade knappast skapat lugn direkt.
Dom berörda finns ju på på film,bara att stänga av idioterna i efterhand.
Men vilka jävla nötter som spöar på varandra och sina egna ordningsvakter.

Sv: Brynäs IF-Södertälje SK 26/12-2010
Bissett19: Och snuten står bara o tittar på, precis som i Gävle när aporna var på besök. Det är för fan bara o gå ner o röja, vad väntar dom på??

Sv: Brynäs IF-Södertälje SK 26/12-2010
70 Rodrigues:

Osså lite puss och kram på Råttsektionen.

Sv: Brynäs IF-Södertälje SK 26/12-2010
70 Rodrigues: och Gnagarna slåss på läktar'n.

Sv: Brynäs IF-Södertälje SK 26/12-2010
Otroligt, Widing gjorde precis 0-1 för aporna!!

Sv: Brynäs IF-Södertälje SK 26/12-2010
Treklövern1912: Hmm, ja!!!

Sv: Brynäs IF-Södertälje SK 26/12-2010
70 Rodrigues: SSK får tillbaka Seikola och Chabada till matchen på söndag. Det lär bli en tuff match, tippar 4-3 efter sudden.

Vi får ju tillbaka Khanberg och Sandin. Sedan får juniorerna mer speltid. Vilken frenesi dom kommer att spela med när dom får chansen.

Sv: Brynäs IF-Södertälje SK 26/12-2010
70 Rodrigues: låter som ett bra tips. tror dock vi vinner med samma resultat efter full tid :)

Brynäs IF-Södertälje SK 26/12-2010
SSK får tillbaka Seikola och Chabada till matchen på söndag. Det lär bli en tuff match, tippar 4-3 efter sudden.

« · 1323232

Att tänka på innan du skriver inlägg:
- Vänligen notera och respektera Hockeysnacks regler.
- Moderatorerna kommer att vara extra uppmärksamma på regelbrott som personangrepp, olämpligt språkbruk (t.ex könsord) och hot.
- Personangrepp gäller inte bara andra forumanvändare utan även spelare, ledare, domare etc.
- Om en skribent skriver ett inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att få en varning.

- Om en skribent skriver flera inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att bli avstängd från att skriva i Brynäsboken under en viss tidsperiod.

- Om en avstängd användare återkommer under nytt användarnamn kommer det resultera i en permanent avstängning av det nya kontot.
- Om en skribent skriver fler än 5 inlägg under samma dag kan denne stängas av för spam om inläggsmönstret är av spamkaraktär.

- Motståndarfans som kommer in och hetsar under match kommer tilldelas matchstraff på en dags avstängning.

- Klagomål och ifrågasättanden om modereringen i gästböckerna skall inte förekomma på Hockeysnack och raderas omedelbart av tillgänglig moderator. Att bryta mot denna regel kan innebära avstängning från gästboken. 

- Moderatorerna ger alltid skribenterna chansen att editera inlägg i 5 minuter.

Sv: A proposito de nada
Välimäki presenterad!!! Härligt
  • 0x40-hv71logosvg.png Senast: Förlust mot HV71
    Monitor ERP Arena, 3-4 (0-1,1-2,2-0,0-1)