Brynäs IF-Timrå IK
« Föregående · 458962 · Nästa » Till forumet
Sv: Brynäs IF-Timrå IK
Bissett19: Man behöver inte tokköra framåt!!!!! Tät defensiv har straffat Brynäs mer än en gång!
Sv: Brynäs IF-Timrå IK
70 Rodrigues: Det blir ju mer ytor åt Timrå om vi börjar köra framåt,nä fortsätt med stenhård defensiv,säger som Tiiiiimo.L "Åckligt Disciplinerat"
Sv: Brynäs IF-Timrå IK
prosten: Vet inte om det är så smart att spela så jäkla tätt, det brukar straffa sig, om Timrå ökar tempot o börjar skapa ytor så blir det problem!!
Sv: Brynäs IF-Timrå IK
sylf: Helt ok start, Brynäs satsar säkert främst på att hålla tätt.
(2-0 och 3-1 kommer på kontringar. 3-2 när en minut är kvar, vilket också blir slutresultat.)
(2-0 och 3-1 kommer på kontringar. 3-2 när en minut är kvar, vilket också blir slutresultat.)
Sv: Brynäs IF-Timrå IK
rafalski: Förstår vad du menar. Den som en gång skådade Christer Granström, Timrå IK, för en sisådär tio säsonger sedan vet exakt vad som menas med rekord i icingpuckar! ;)
Sv: Brynäs IF-Timrå IK
Dream Team: Med rätt känsla kan en icingpuck vara skön konst, dom som sett icingpuckarnas okrönte kung Melkersson vet vad jag menar;)
Sv: Brynäs IF-Timrå IK
rafalski: Ja, det är väl lite märkligt. Det är ju Brynäs som brukar stå för denna avart av ishockey.. ;)
Sv: Brynäs IF-Timrå IK
sylf:
På webbradion säger de att det är Hawaii-hockey, i så fall är det tredje matchen i rad. Lite lurig Kyrö - är nog inte många tränare som tänkt på att det kan vara ett vinnande recept.
Jag sk-ter i hur vi vinner: Huvudsaken att vi gör fler mål än vi släpper in.
På webbradion säger de att det är Hawaii-hockey, i så fall är det tredje matchen i rad. Lite lurig Kyrö - är nog inte många tränare som tänkt på att det kan vara ett vinnande recept.
Jag sk-ter i hur vi vinner: Huvudsaken att vi gör fler mål än vi släpper in.
Sv: Brynäs IF-Timrå IK
70 Rodrigues:
Nej, men jag har ätit för många av dom blå pillren du gav mig:)))
Nej, men jag har ätit för många av dom blå pillren du gav mig:)))
Sv: Brynäs IF-Timrå IK
Petra: Skönt att läsa, speciellt när det kommer från en Tikare, är du full eller :-))
Sv: Brynäs IF-Timrå IK
sylf: Tror du dom kan göra 2-0 också eller får vi var med om en snabb kvittering??
Sv: Brynäs IF-Timrå IK
Dream Team: Hellre ett par tvåor pga övertändning än lika många för att men inte hänger med pga undertändning.
Helst inga alls förstås men det brukar väl i regel tyda på dålig tändning.. :-)
Helst inga alls förstås men det brukar väl i regel tyda på dålig tändning.. :-)
Sv: Brynäs IF-Timrå IK
70 Rodrigues: Finns klar risk för det. Han är inte den som håller igen direkt. Än mindre idag...
Nu åker vi!!
Nu åker vi!!
Sv: Brynäs IF-Timrå IK
Dream Team: Tror nog att Sjögren kommer att få spendera en bra stund i utvisningsbåset ikväll, risk för övertändning!!!
Sv: Brynäs IF-Timrå IK
Dream Team: Fan vad skumt det här är.. Sjögren åter i 1:a femman! Märkligt!! ;)
Sv: Brynäs IF-Timrå IK
sylf: Tror att Djurgården, hockeyligan och Glennert inte ville att Wackfeldt skulle spela idag...och då blev det så. Det är iaf min teori.
« Föregående · 458962 · Nästa »