1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 778993 inlägg · 7967 ämnen

Brynäs IF-Timrå IK


Sv: Brynäs IF-Timrå IK
70 Rodrigues:
Det var då väldigt vad du hakat upp dig på denna förväntade kvartsfinal??:-)))

Sv: Brynäs IF-Timrå IK
70 Rodrigues: Smolk i glädjebägaren.DIF ser ut att vinna!! Vad har Foppa och Salo pysslat med i natt?

Sv: Brynäs IF-Timrå IK
sylf: Synd att Jyrgårn verkar piska Modo ikväll, men man kan inte få allt.

Sv: Brynäs IF-Timrå IK
lindberg: Till råga på allt mot Timrå :-)))))

Sv: Brynäs IF-Timrå IK
Petra: Skulle aldrig falla mig in!! Vi tar er i kvarten också :-)))

Sv: Brynäs IF-Timrå IK
Slut - 3-0, första nollan för säsongen?!

Sv: Brynäs IF-Timrå IK
rafalski: Ja,det här var riktigt starkt.Verkar som om det är lättare att spela mot dom lag som man inte förväntas vinna över.Kanonhärlig seger!

Sv: Brynäs IF-Timrå IK
70 Rodrigues:
Utmana mig inte nu!!!

Sv: Brynäs IF-Timrå IK
sylf: Rigtigt, riktigt starkt, nu måste man beställa hem matchen mot FBK på torsdag.

Sv: Brynäs IF-Timrå IK
Petra: Var aldrig orolig, tippade ju 4-2 seger :-)))))))))

Sv: Brynäs IF-Timrå IK
70 Rodrigues:
Grattis till segern!!:-)))

Sv: Brynäs IF-Timrå IK
rafalski: swehockey verkar ha noll koll:

56.58 3 - 0 EQ Brynäs 14. TIMONEN, Kimmo
(36. LIND, Mikael)
55.32 GK out Brynäs 1. HOLMQVIST, Johan

Brynäs som tog ut Honken??

Sv: Brynäs IF-Timrå IK
sylf: Klaga inte på domarn nu när ni vinner med 3-0. Det kan säkert bero på att BIF spelat mycket i egen zon att ni fått så många utvisningar. Grattis till segern!

Sv: Brynäs IF-Timrå IK
rafalski: Imponerande av Brynäs!

Sv: Brynäs IF-Timrå IK
prosten: 3-0, Timonen. Underbart.

Sv: Brynäs IF-Timrå IK
Det var skönt...........men nu vet vi ju vem vi skall hämmta in när timmonen drar........Mormor

Håll Nolan nu då........för första gången på evigheter!

Sv: Brynäs IF-Timrå IK
sylf: Halleluja!!!!!!!!! Fan vad starkt jobbat! Vi klarade det trots puckot Rönnmark!!!

Sv: Brynäs IF-Timrå IK
sylf: Nu gäller det att bevaka Honkens nolla.

Sv: Brynäs IF-Timrå IK
70 Rodrigues: Det är bara att gratulera er till tre friska poäng. Grattis !

Sv: Brynäs IF-Timrå IK
Kommentatorn trodde att t.o.m Sundlöv hade satt den :)

Sv: Brynäs IF-Timrå IK
ekan68:Timmonen i tom kasse!

Sv: Brynäs IF-Timrå IK
YES!!!!!!!!!!

Sv: Brynäs IF-Timrå IK
70 Rodrigues: 3-0, Timonen, fy fan va starkt.

Sv: Brynäs IF-Timrå IK
70 Rodrigues: Som sagt..

Sv: Brynäs IF-Timrå IK
Tordan: YES 3-0 !!

Sv: Brynäs IF-Timrå IK
70 Rodrigues: En stor fet domarskandal!!!!!!!

Sv: Brynäs IF-Timrå IK
Tordan: Nu skall de väl ändå vara

Sv: Brynäs IF-Timrå IK
70 Rodrigues: Ny sitter snart trean!!!

Sv: Brynäs IF-Timrå IK
ekan68: Modin var det som åkte ut

Sv: Brynäs IF-Timrå IK
Till och med skalman är på vår sida, tycker att flera utvisningar har varit tveksamma..

Sv: Brynäs IF-Timrå IK
70 Rodrigues: Hehe.. heja Rönnmark! Snart 3-0 i öppen kasse nu...

Sv: Brynäs IF-Timrå IK
Dream Team: Modin ut, Snacka om kompensation!!

Sv: Brynäs IF-Timrå IK
Dream Team: Vilken jävla domarskandal, hur fan är det möjligt??

Sv: Brynäs IF-Timrå IK
rafalski: Nu åker Z:a ut!!

Sv: Brynäs IF-Timrå IK
sylf: Timonen ut!!

Sv: Brynäs IF-Timrå IK
sylf: Till och med den nionde raka BIF utv!!!!

Sv: Brynäs IF-Timrå IK
Petra: Men med sex förluster i rad mot Timrå i Gävle kan nog en vinst kännas relativt viktig... ;)

Ny utvisning nu.. 5 mot 3, kanske målläge nu då!! ;)

Sv: Brynäs IF-Timrå IK
70 Rodrigues: Herregud, en ny utvisning, vilken jävla idiot.

Sv: Brynäs IF-Timrå IK
sylf: Har karln käkat Av Tonys blå??

Sv: Brynäs IF-Timrå IK
Haha nytt rekord eller???

Sv: Brynäs IF-Timrå IK
EN TILL UTV!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Sv: Brynäs IF-Timrå IK
sylf: Nu ger han ju bort matchen, hur jävla många utvisningar ska han ge Brynäs??? Vilken tomte!!

Sv: Brynäs IF-Timrå IK
Petra: Läs tabellen!

Sv: Brynäs IF-Timrå IK
Gusten: 6:e RAKA!!!!!

Sv: Brynäs IF-Timrå IK
Bra Domare

Sv: Brynäs IF-Timrå IK
sylf:
Det låter på er som om det är 1:a matchen ni vinner??
Så illa är det väl ändå inte ,eller hur??

Sv: Brynäs IF-Timrå IK
sylf: Tänk om vi kunde VINNA och NOLLA Timrå, nytt BP, skjut den där jävla domarn nu.

Sv: Brynäs IF-Timrå IK
70 Rodrigues: DET ÄR FAN INTE SANT!!!!!!!!!

Sv: Brynäs IF-Timrå IK
NY BIF UTV!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Sv: Brynäs IF-Timrå IK
70 Rodrigues: Lugnt, det gör ni lätt idag. Det hörs väl inte som det är speciellt noggrant spel av Timrå idag.

« · 459132 · »

Att tänka på innan du skriver inlägg:
- Vänligen notera och respektera Hockeysnacks regler.
- Moderatorerna kommer att vara extra uppmärksamma på regelbrott som personangrepp, olämpligt språkbruk (t.ex könsord) och hot.
- Personangrepp gäller inte bara andra forumanvändare utan även spelare, ledare, domare etc.
- Om en skribent skriver ett inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att få en varning.

- Om en skribent skriver flera inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att bli avstängd från att skriva i Brynäsboken under en viss tidsperiod.

- Om en avstängd användare återkommer under nytt användarnamn kommer det resultera i en permanent avstängning av det nya kontot.
- Om en skribent skriver fler än 5 inlägg under samma dag kan denne stängas av för spam om inläggsmönstret är av spamkaraktär.

- Motståndarfans som kommer in och hetsar under match kommer tilldelas matchstraff på en dags avstängning.

- Klagomål och ifrågasättanden om modereringen i gästböckerna skall inte förekomma på Hockeysnack och raderas omedelbart av tillgänglig moderator. Att bryta mot denna regel kan innebära avstängning från gästboken. 

- Moderatorerna ger alltid skribenterna chansen att editera inlägg i 5 minuter.

Sv: A proposito de nada
Anders Berg:
Gunler kan väl inte räknas som svikare... tror inte ens Alcen ville ha honom.
Om vi ska börja med dom där töntiga sakerna kan man ju bua åt Johannesson i Frölunda, Kellman i Rögle, Eklind i Malmö osv... ingen av dessa ... | Läs mer
  • 0x40-hv71logosvg.png Senast: Förlust mot HV71
    Monitor ERP Arena, 3-4 (0-1,1-2,2-0,0-1)