Brynäs IF-Timrå IK
« Föregående · 459132 · Nästa » Till forumet
Sv: Brynäs IF-Timrå IK
70 Rodrigues: Smolk i glädjebägaren.DIF ser ut att vinna!! Vad har Foppa och Salo pysslat med i natt?
Sv: Brynäs IF-Timrå IK
rafalski: Ja,det här var riktigt starkt.Verkar som om det är lättare att spela mot dom lag som man inte förväntas vinna över.Kanonhärlig seger!
Sv: Brynäs IF-Timrå IK
sylf: Rigtigt, riktigt starkt, nu måste man beställa hem matchen mot FBK på torsdag.
Sv: Brynäs IF-Timrå IK
rafalski: swehockey verkar ha noll koll:
56.58 3 - 0 EQ Brynäs 14. TIMONEN, Kimmo
(36. LIND, Mikael)
55.32 GK out Brynäs 1. HOLMQVIST, Johan
Brynäs som tog ut Honken??
56.58 3 - 0 EQ Brynäs 14. TIMONEN, Kimmo
(36. LIND, Mikael)
55.32 GK out Brynäs 1. HOLMQVIST, Johan
Brynäs som tog ut Honken??
Sv: Brynäs IF-Timrå IK
sylf: Klaga inte på domarn nu när ni vinner med 3-0. Det kan säkert bero på att BIF spelat mycket i egen zon att ni fått så många utvisningar. Grattis till segern!
Sv: Brynäs IF-Timrå IK
Det var skönt...........men nu vet vi ju vem vi skall hämmta in när timmonen drar........Mormor
Håll Nolan nu då........för första gången på evigheter!
Håll Nolan nu då........för första gången på evigheter!
Sv: Brynäs IF-Timrå IK
sylf: Halleluja!!!!!!!!! Fan vad starkt jobbat! Vi klarade det trots puckot Rönnmark!!!
Sv: Brynäs IF-Timrå IK
Till och med skalman är på vår sida, tycker att flera utvisningar har varit tveksamma..
Sv: Brynäs IF-Timrå IK
Petra: Men med sex förluster i rad mot Timrå i Gävle kan nog en vinst kännas relativt viktig... ;)
Ny utvisning nu.. 5 mot 3, kanske målläge nu då!! ;)
Ny utvisning nu.. 5 mot 3, kanske målläge nu då!! ;)
Sv: Brynäs IF-Timrå IK
sylf: Nu ger han ju bort matchen, hur jävla många utvisningar ska han ge Brynäs??? Vilken tomte!!
Sv: Brynäs IF-Timrå IK
sylf:
Det låter på er som om det är 1:a matchen ni vinner??
Så illa är det väl ändå inte ,eller hur??
Det låter på er som om det är 1:a matchen ni vinner??
Så illa är det väl ändå inte ,eller hur??
Sv: Brynäs IF-Timrå IK
sylf: Tänk om vi kunde VINNA och NOLLA Timrå, nytt BP, skjut den där jävla domarn nu.
Sv: Brynäs IF-Timrå IK
70 Rodrigues: Lugnt, det gör ni lätt idag. Det hörs väl inte som det är speciellt noggrant spel av Timrå idag.
« Föregående · 459132 · Nästa »
Det var då väldigt vad du hakat upp dig på denna förväntade kvartsfinal??:-)))