Brynäs IF-Timrå IK den 12/2-13
Sundlöv hoppas det var värt att snåla med backarna när skadorna kom. För vad har vid i ett slutspel att göra med det här laget?
Löjligt med utspelet som Sjunken & TJ gjort innan matchen.
Hur fan kan dom jubla åt 3-3 som om det gällde ett SM guld?
Gurra88:
risken är att gunde försvinner , ett lag med fet plånbok ser vad som finns i honom .. dom köper ut han från sitt kontrakt , inte fan vill han vara kvar i detta skitlag , han är värd ett bättre öde ,
Ge Gunderson 1 miljon i månaden och ge 10000 till de andra.
Fan va skönt!!
foppa78:
Mycket imponerande spel .. Not , när fan ska huvuden rulla ???? så otroligt ofarliga dom är.. tacka gunde för att liket lever en liten stnd till
3-3
foppa78: Vad hände med vi vill, vi kan, vi ska??
Har orgeln gjort några poäng ikväll?
Ett misslyckande...
Och nu blir vi bajsnödiga och lägger oss döda. Tj ser på och tycker det ser bra ut.
ger bort de sista poängen och köper nya golfklubbor inför vårsäsongen. Fantastiskt.
Han gör ju en bra match!
Hans bästa på mycket, mycket länge...
Smaken är som stjärthalvor... :)
Redigerad kommentar