Brynäs IF-TPS
« Föregående · 106593 Till forumet
Sv: Brynäs IF-TPS
I kväll kör vi målrapportering i stället för periodrapportering via www.brynas.se.
Sv: Brynäs IF-TPS
70 Rodrigues: 4-2? Hoppas du får rätt. Själv tror jag tyvärr på förlust med 2-4. Varför? Det bara känns så...
Sv: Brynäs IF-TPS
Brynäs IF - TPS Åbo
Final i Electro Oil Trophy Cup!
PAUS 1-0 till Brynäs efter första perioden. Perioden klart till BIF efter bra rörlighet i spelet. Skott: 12-5, Utv: BIF 1 x 2 min, TPS: 1 x 2 min.
1-0 Jonas Floberg (Östlund, Mårs). Skott från Östlund, Floberg stöter in returen.
0-0 Matchen igång nere i Lugano.
0-0 Matchstart 20.15.
Final i Electro Oil Trophy Cup!
PAUS 1-0 till Brynäs efter första perioden. Perioden klart till BIF efter bra rörlighet i spelet. Skott: 12-5, Utv: BIF 1 x 2 min, TPS: 1 x 2 min.
1-0 Jonas Floberg (Östlund, Mårs). Skott från Östlund, Floberg stöter in returen.
0-0 Matchen igång nere i Lugano.
0-0 Matchstart 20.15.
Sv: Brynäs IF-TPS
Periodpaus nu och BIF är tydligen det bättre laget än så länge. Hoppas vilodagen dom fick igår gör att BIF klarar av samma spel matchen ut.
Sv: Brynäs IF-TPS
KentaK:
Tror du möjligen att de kommer att spela "Bolibompasignaturen" när killarna nätat i gavlerinken...de andra grabbarna har väl redan några "signaturer" klara vid nätkänning (Wild thing -Soling etc..).
Tror du möjligen att de kommer att spela "Bolibompasignaturen" när killarna nätat i gavlerinken...de andra grabbarna har väl redan några "signaturer" klara vid nätkänning (Wild thing -Soling etc..).
Sv: Brynäs IF-TPS
Stridh: Final i Electro Oil Trophy Cup!
2-0 Kristoffer Jobs (Anger). Anger bryter in mot mål och skjuter. Jobs slår in returen. Tid 6 min av andra perioden,
2-0 Kristoffer Jobs (Anger). Anger bryter in mot mål och skjuter. Jobs slår in returen. Tid 6 min av andra perioden,
Sv: Brynäs IF-TPS
2-0 Kristoffer Jobs (Anger). Anger bryter in mot mål och skjuter. Jobs slår in returen
Sv: Brynäs IF-TPS
Bolibompa-Jobs. 2-0 :)
Hoppas f.ö att dom INTE spelar "Bolibompa"-melodin i G-rinken. Tycker det är tillräckligt med dagispop där redan.
Hoppas f.ö att dom INTE spelar "Bolibompa"-melodin i G-rinken. Tycker det är tillräckligt med dagispop där redan.
Sv: Brynäs IF-TPS
Lingonben86: Fan vad bra att vi leder med 2-0 nu=) och att både
jobs och floberg gör mål de är ju skit bra.
jobs och floberg gör mål de är ju skit bra.
Sv: Brynäs IF-TPS
Jag fattar inte hur bra det går just nu... Längtan är stor efter att det ska bli den 23:e. Det är åtminstone rätt månad vi är i nu...
Sv: Brynäs IF-TPS
Stridh: Bolibompasignaturen ekar väl förresten redan i G-rinken? Varenda gång dom ska lotta ut "lyckostolen" på familjeläktaren.
Sv: Brynäs IF-TPS
Sanslöst, jag menar TPS är inget dåligt lag direkt.....
Tog Esko med sig finska skidlandslagets läkare ?
Tog Esko med sig finska skidlandslagets läkare ?
Sv: Brynäs IF-TPS
"Jamie Ram står i vägen" Hoppas vi får läsa det ofta i vinter. Ram gör inga tavlor.
Sv: Brynäs IF-TPS
Ser rätt så bra ut va???4-0 på TPS, det är ju grymt!!Hoppas Esko inte lagt in formen för tidigt bara!!Oerhört kul med "Bompakedjan" !!!
Sv: Brynäs IF-TPS
Visst kom vi tvåa i Lugano förra året? Sedan var det slut på det roliga. Mer visst är det väl som så att historien sällan upprepar sig, eller..? :)
Sv: Brynäs IF-TPS
Vet nån om Brynäs vinner några prispengar???jag förutsätter att dem inte tappar detta!!!!
Sv: Brynäs IF-TPS
Fy fasen Bruynäs, håll ihop nu. Detta får vi bara inte tappa... Visst är det lugnt, va? *söker bekräftelse* :)
Sv: Brynäs IF-TPS
micke skrev:
"Stridh: Bolibompasignaturen ekar väl förresten redan i G-rinken? Varenda gång dom ska lotta ut "lyckostolen" på familjeläktaren "
Kanske Ung och Kåt med Ebba Grön då, om man inte gillar dagispop...
"Stridh: Bolibompasignaturen ekar väl förresten redan i G-rinken? Varenda gång dom ska lotta ut "lyckostolen" på familjeläktaren "
Kanske Ung och Kåt med Ebba Grön då, om man inte gillar dagispop...
Sv: Brynäs IF-TPS
Vi har mött några av Europas bättre klubblag: en förlust (på straffar), 22-10 i målskillnad. Tänk när vi kör med bästa laget!
Sv: Brynäs IF-TPS
passbie: Kan inte tänka mig att dom förlorar det här! Fast med Brynäs så vet man ju aldrig, det är som micke skriver, Brynäs är världsbäst på att tappa ledningar i slutronden.
Sv: Brynäs IF-TPS
70 Rodrigues: Nej, tapp finns det många exempel på. Själv minns jag bäst fjärde kvarten mot Malmö '01. Gud var bra det spelades i andra, jag bara stod och njöt. Var säker på en femte match, men ack vad jag bedrog mig... Fast det var då det, nu jäklar får grabbarna se till att orka alla sextio.
Sv: Brynäs IF-TPS
70 Rodrigues: Men nu verkar det ändå som om Brynäs håller bättre än de flesta. Femte matchen på sex dagar, och det är inte Brynäs som mattas i tabellen i stenhård matchning. Imponerande!
Sv: Brynäs IF-TPS
Jo tack! dom har tappat en o annan ledning i sina dar, men vilket lag har inte det? :) Tror det ordnar sej de här!
Sv: Brynäs IF-TPS
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!
Brynäs vann!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Brynäs vann!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Sv: Brynäs IF-TPS
70 Rodrigues: Det var ju i den här tredje, fjärde (för att inte säga femte!) matchen på kort tid som Melin alltid började klaga på försäsongsplaneringen, när laget mattades undan för undan och vek ner sig. Nu växer man för varje match! Slut! Ram turneringens bäste spelare!
« Föregående · 106593