1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 779194 inlägg · 7967 ämnen

Brynäs IF - Växjö Lakers 2020-03-03


Sv: Brynäs IF - Växjö Lakers 2020-03-03
Forsberg 1978: Shinnimin gråter ut på domaren axel efter avblåsning 😂

Sv: Brynäs IF - Växjö Lakers 2020-03-03
Jävla slarv!!!!

Sv: Brynäs IF - Växjö Lakers 2020-03-03
Rödin glider in och byter 6 man på banan och årets onödigast utv är ett faktum

Sv: Brynäs IF - Växjö Lakers 2020-03-03
{8889}: Ja och att Mannberg tar bort gipset han har på sina raka ben....

Sv: Brynäs IF - Växjö Lakers 2020-03-03
Arto som bisittare, får se om han är lika sömnig idag.

Sv: Brynäs IF - Växjö Lakers 2020-03-03
Nu är det dax för 47:an att börja äta spenaten!

Sv: Brynäs IF - Växjö Lakers 2020-03-03
Dallemas: Vi fick gnäll-Arto...

Sv: Brynäs IF - Växjö Lakers 2020-03-03
Lapp på luckan😂

Sv: Brynäs IF - Växjö Lakers 2020-03-03
Hur kommer domarna hantera Shinnemins filmningar idag?

Sv: Brynäs IF - Växjö Lakers 2020-03-03
Bäska droppar: Nu Gävlar kör vi!!

Sv: Brynäs IF - Växjö Lakers 2020-03-03
{8399}: Nu hoppas jag att ni matat grabbarna me kätting så att dom skiter taggtråd o stoppar köpsjö!!!
Kom igen nurå Brynäs o visa hjärta!!!! FORZA!!!!!👊👍👊👍👊

Sv: Brynäs IF - Växjö Lakers 2020-03-03
Kan tillägga att jag bor i del av indianträsk som förr självklart var Brynäsland, men nu massa stickade mössor med indianer på, flinande, proppmätta, kan inget om hockey - men håller på Frööööluuuudddda gör dom....

Sv: Brynäs IF - Växjö Lakers 2020-03-03
{8399}: Ja, Frölunda i åttondel hade suttit fint. Vi tar oss lätt innanför skinnet på dem. Men de faller ner till fulspel och rena överfall när det går dem emot - för att inte tala om "skräckretariatet" med sitt klockfipplande i Scandalium....

Sv: Brynäs IF - Växjö Lakers 2020-03-03
Bäska droppar: ja fy sjutton, torskar vi så är vi 7 poäng efter och säsongen är död. Snälla låt oss få några matcher till där hoppet lever igen. Man drömmer ju om Frölunda i en åttondel.

Sv: Brynäs IF - Växjö Lakers 2020-03-03
{8399}: Nä, nu vågar man ju fasen inte titta, tänkte precis skriva 6-0 för att minska målskillnaden lite, men jag har aldrig tippat rätt... Jag antijinxar med tipset 1-3 efter hattrick av Lundgren...

Sv: Brynäs IF - Växjö Lakers 2020-03-03
Rumpelstiltskin:Jag tror nog att Scott är extra laddad idag och Rödin kan nog dras med så varför inte-..

Sv: Brynäs IF - Växjö Lakers 2020-03-03
{8399}: skriv att Rödin gör ett hattrick!

Sv: Brynäs IF - Växjö Lakers 2020-03-03
{8846}: vinst ikväll så blir slutspelschansen STOR!!!

Sv: Brynäs IF - Växjö Lakers 2020-03-03
Forsberg 1978: Tror BIF vinner rätt komfortabelt

Sv: Brynäs IF - Växjö Lakers 2020-03-03
{8846}: Jag tror att vi vinner med 6-0 !!

Sv: Brynäs IF - Växjö Lakers 2020-03-03
Kom igen Brynäs, tvåla dit Växjö ikväll. Ni vill, jag vet att ni kan.
3 poäng ikväll och en Ersson som spikar igen, skulle sitta lika fint som en Karibien kryssning i detta slask-väder.
Forza Brynäs 🖤💛❤️

Brynäs IF - Växjö Lakers 2020-03-03
Gaaaaameeee Daaaay!

Upp till bevis idag, 3 poäng är ett måste ikväll! Tyvärr är sådana här matcher dödsdömda för Brynäs så stor risk att laget rasar ihop (igen)!
Ber till högre makter för vinst!!!

« · 2042099

Att tänka på innan du skriver inlägg:
- Vänligen notera och respektera Hockeysnacks regler.
- Moderatorerna kommer att vara extra uppmärksamma på regelbrott som personangrepp, olämpligt språkbruk (t.ex könsord) och hot.
- Personangrepp gäller inte bara andra forumanvändare utan även spelare, ledare, domare etc.
- Om en skribent skriver ett inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att få en varning.

- Om en skribent skriver flera inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att bli avstängd från att skriva i Brynäsboken under en viss tidsperiod.

- Om en avstängd användare återkommer under nytt användarnamn kommer det resultera i en permanent avstängning av det nya kontot.
- Om en skribent skriver fler än 5 inlägg under samma dag kan denne stängas av för spam om inläggsmönstret är av spamkaraktär.

- Motståndarfans som kommer in och hetsar under match kommer tilldelas matchstraff på en dags avstängning.

- Klagomål och ifrågasättanden om modereringen i gästböckerna skall inte förekomma på Hockeysnack och raderas omedelbart av tillgänglig moderator. Att bryta mot denna regel kan innebära avstängning från gästboken. 

- Moderatorerna ger alltid skribenterna chansen att editera inlägg i 5 minuter.

Sv: A proposito de nada
Det är ju för fan komik att följa den här sidan
Fans har skrikit sig blå över att det dröjer innan nyförvärv presenteras
Brynäs presenterar ett superstarkt nyförvärv
Lite för starkt visar det sig för en NHL-klubb vill ge honom en ... | Läs mer
  • 0x40-hv71logosvg.png Senast: Förlust mot HV71
    Monitor ERP Arena, 3-4 (0-1,1-2,2-0,0-1)