Brynäs IF-Växjö Lakers den 15/2-13
« Föregående · 1561075 · Nästa » Till forumet
Sv: Brynäs IF-Växjö Lakers den 15/2-13
Lesky: Bra jobbat Löf du går från klarhet till klarhet i fullkomligt värdelös!
+ 1
Sv: Brynäs IF-Växjö Lakers den 15/2-13
Ja... Är det dags för Jonsson att abdikera nu? Gillar honom men ett sånt här misslyckande kan man ju inte komma undan med. Att han inte har mtrl att jobba med är ju löjligt.
+ 2
Sv: Brynäs IF-Växjö Lakers den 15/2-13
Nej, undrar om man inte ska ta och börja med heroin istället....
+ 2
Sv: Brynäs IF-Växjö Lakers den 15/2-13
Lunkan: Jag undrar ärligt om inte TJ snart avgår självmant!!
+ 1
Sv: Brynäs IF-Växjö Lakers den 15/2-13
sylf: avgå självmant i ryggdunkarföreningen nr 1 nä tror inte det!
+ 1
Sv: Brynäs IF-Växjö Lakers den 15/2-13
Brynäs värvade Styrman, Jacobsson o Wännström
Växjö värvade Lasch, Hlavac och Åslin.
Go figure!!
AVGÅ SUNDLÖV!!!!
+ 3
Sv: Brynäs IF-Växjö Lakers den 15/2-13
8 min till TJ kommer med svammel.
Vilken tur att Sundlöv fyndade klass backar på rea, kostade bara en slutspelsplats.
Vilken tur att Sundlöv fyndade klass backar på rea, kostade bara en slutspelsplats.
+ 1
Sv: Brynäs IF-Växjö Lakers den 15/2-13
sylf: dags att lyfta målvakten nu? Inget att förlora anser jag.
Sv: Brynäs IF-Växjö Lakers den 15/2-13
Lindström: ja, jag skrev ett par rader om samma sak för ett par senare sen. Då trodde jag att en del här inne skulle käka upp mig.
men det är som med allt annat. Man får vad man betalar för.
Sv: Brynäs IF-Växjö Lakers den 15/2-13
foppa78: Tror faktiskt TJ har mer stake än alla de andra tillsammans där uppe. Tror inte han är fylld av prestige! TJ är värd ett bättre öde än att träna ett gäng trötta dödskallar. Sunklöv ska hängas för det här om någon!
+ 1
Sv: Brynäs IF-Växjö Lakers den 15/2-13
Lindström: Vi ska vara jävligt tacksamma för att vi inte hamnar i KS iaf, då hade vi åkt ut. Fy fan vilket sopgäng. Sen kan Huge, Tväst, Lejonröv o resten av lallarna kommam med sina naiva inlägg!!
+ 2
Sv: Brynäs IF-Växjö Lakers den 15/2-13
Oavsett vad som händer i den här matchen så kommer jag att stå för allt jag skrivit, jag behöver inte facit likt vissa andra skribenter för att våga skriva ett inlägg.
+ 1
Sv: Brynäs IF-Växjö Lakers den 15/2-13
Zappaholic:
Grymt starkt att hämta igen... Gå för 2 pinnar nu.
Grymt starkt att hämta igen... Gå för 2 pinnar nu.
Sv: Brynäs IF-Växjö Lakers den 15/2-13
Som sagt inga 3 poäng idag heller vi har absolut inget i ett slutspel att göra!
Sv: Brynäs IF-Växjö Lakers den 15/2-13
sylf: Visst, men vi behöver 3 poängare. Nu ska det bli intressant o se om vi kan ta extrapoängen eller om vi ska torska igen?
Sv: Brynäs IF-Växjö Lakers den 15/2-13
70 Rodrigues: Nu får du åtminstone dra lite på smilbanden. Det gör inte ont. ;-)
Sv: Brynäs IF-Växjö Lakers den 15/2-13
rafalski: så djävla skönt!!! Där glömde man allt elände för en stund, tack Brynäs!!
Sv: Brynäs IF-Växjö Lakers den 15/2-13
Bara viktigt för BIF att få poäng. Att kämpa sig tillbax i denna match och visa att man vill ha poäng är otroligt viktigt!! en pinne mot timrå och nu en eller två mot Växjö. Vi har vänt en trend iaf, nu fortsätter vi åt det hållet och trappar upp i slutspelet! (y)
+ 1
Sv: Brynäs IF-Växjö Lakers den 15/2-13
Carl Lejonkräk: Grymt, en säkrad pinne mot Växjö och du går bananas!!
+ 1
Sv: Brynäs IF-Växjö Lakers den 15/2-13
sylf: Ja men om du inte vill att Brynäs ska missa slutspelet så borde du väl också tycka att det är bättre med en pinne än ingen?
+ 1
Sv: Brynäs IF-Växjö Lakers den 15/2-13
70 Rodrigues: Det tror jag inte alls om..där tar vi ingen extrapoäng.
« Föregående · 1561075 · Nästa »