Brynäs IF-Växjö Lakers den 17/9-14
« Föregående · 1628511 Till forumet
Sv: Brynäs IF-Växjö Lakers den 17/9-14
TobiasR: Blir nog riktigt dyr, sedan tror jag att han hamnar i frölunda som alla andra.
Sv: Brynäs IF-Växjö Lakers den 17/9-14
bloggar.expressen.se/sjoberg/2014/09/shl-kamp-om-william-nylander/ Hoppas han kommer till Brynäs den här gången. med tanke på hur mycket skador vi kommer att ha under säsongen så anser jag att ett nyförvärv måste in. Nylander och Lindblom, wow.
Sv: Brynäs IF-Växjö Lakers den 17/9-14
tjugo8: Klar förstärkning att Kilas tar Nörstebös plats. Sen hoppas vi på Scott på lördag.
Sv: Brynäs IF-Växjö Lakers den 17/9-14
JJ halsinfektion..Starky personliga skäl (dock tillbaka nu) Felix förkyld...vad händer i Gävle egentligen?
Sv: Brynäs IF-Växjö Lakers den 17/9-14
Dagens träning:
Starsky
Bengtsberg (Felix sjuk)
Bertil-Andersén
Sunken-Eklund
Kilas-Westlund
Nörstebö
Kedjorna som mot Leksand, Scott, Olden borta
+ 4
Sv: Brynäs IF-Växjö Lakers den 17/9-14
-Olden vet jag inte så mycket om, men jag tror inte att han spelar den här veckan säger TJ? Snackar dom inte med varandra eller?
+ 2
Sv: Brynäs IF-Växjö Lakers den 17/9-14
Peja:
Lugn vänner...GD levererar...
christer åberg @christerberg1
Lägesrapport från Brynäs måndagsträning. Vilka är skadadade och vilka kommer tillbaka. http://www.gd.se/ishockey/shl/brynas-far-tillbaka-viktiga-spelare#Ishockey …
+ 1
Sv: Brynäs IF-Växjö Lakers den 17/9-14
tjugo8: Gefle spelade match igår. Det är väl samma personer som bevakar Brynäs och Gefle, och igår la GD/AB all bevakning på Gefle.
+ 1
Sv: Brynäs IF-Växjö Lakers den 17/9-14
Hur är det med Ollas då? Jävlar vad länge han har varit borta nu.
Sv: Brynäs IF-Växjö Lakers den 17/9-14
70 Rodrigues:
Tror det vore bra om inte Felix fick halsont i veckan...
Lite kris är det varken starky eller Jonas med på träningen
Kilas är däremot med, ser ut som att olden saknas
Honken:
Ironi såklart, ingen sådan artikel i dagens GD
« Föregående · 1628511