Brynäs IF-Växjö Lakers den 17/9-14
« Föregående · 1628511 · Nästa » Till forumet
Sv: Brynäs IF-Växjö Lakers den 17/9-14
TobiasR: Blir nog riktigt dyr, sedan tror jag att han hamnar i frölunda som alla andra.
Sv: Brynäs IF-Växjö Lakers den 17/9-14
smallround: Dyr och dyr vet jag inte, det är en utlåning och efter säsongen drar han till nhl. Brynäs har varit på han förut så jag hoppas att Bengtzen visar intresse. Men visst chansen är säkert liten men det skulle vara jävligt kul.
+ 1
Sv: Brynäs IF-Växjö Lakers den 17/9-14
TobiasR: Nylander verkar vara på G till MoDo?
Redigerad kommentar
Redigerad kommentar
Sv: Brynäs IF-Växjö Lakers den 17/9-14
Honken: Ok.
Är orolig för ny överkörning imorgon. Hoppas publiken blir stor, Växjö blir en bra värdemätare.
Redigerad kommentar
Sv: Brynäs IF-Växjö Lakers den 17/9-14
Brynäsgubbe: knappt 4000 på plats...vad krävs för att locka dit folk? Nya tröjor, nytt namn och för billiga biljetter...skandal
+ 2
Sv: Brynäs IF-Växjö Lakers den 17/9-14
70 Rodrigues: Hur många heta målchanser har växjö skapat?
Redigerad kommentar
Sv: Brynäs IF-Växjö Lakers den 17/9-14
Eklund och Sunken har varit bedrövliga ihop hitills. Splitta på dem ifall skiten fortsätter.
+ 2
Sv: Brynäs IF-Växjö Lakers den 17/9-14
Davey_22: Trodde Eklund skulle vara bra på att sätta igång spelet. Men kladdar ju med pucken varje gång.
+ 1
Sv: Brynäs IF-Växjö Lakers den 17/9-14
Missade lite av intervjun, Tommy verkade irriterad. Vad sa han?
Sv: Brynäs IF-Växjö Lakers den 17/9-14
70 Rodrigues: missade första perren. tack för din givande information
Sv: Brynäs IF-Växjö Lakers den 17/9-14
Zappaholic: Bra saker händer när man tar sig in framför målet!😀
Sv: Brynäs IF-Växjö Lakers den 17/9-14
Zappaholic: Vassego😉. Grymt rättvist(visslar och flackar med blicken) Fortsätter att läsa godnattsaga för grabben, då kanske vi kan göra ett till😃
Sv: Brynäs IF-Växjö Lakers den 17/9-14
70 Rodrigues: Alltid rättvist när vi gör mål. Ser helt ok ut nu i andra.
+ 1
Sv: Brynäs IF-Växjö Lakers den 17/9-14
Bröderna W måste upp nu. Tålamodet börjar tryta så smått. Har inte SHL-tempo i kropparna ännu. Utlåning till AS...?
+ 1
Sv: Brynäs IF-Växjö Lakers den 17/9-14
bradberry: Utlåning? Ska BIF inte spela med fullt lag framöver?
Sv: Brynäs IF-Växjö Lakers den 17/9-14
Zappaholic: He, he... Jo lite väl tidigt...😀Kanske kan bli en lösning om det inte börjar hända grejer efter 15 omg...
Sv: Brynäs IF-Växjö Lakers den 17/9-14
bradberry: Risken finns att steget från Allsvenskan till SHL visar sig för stort.
+ 1
Sv: Brynäs IF-Växjö Lakers den 17/9-14
EskilstunaLasse: var orolig över en nervös Starky med tankarna på annat ikväll..men han är grym. En av de bästa värvningarna på länge
+ 2
Sv: Brynäs IF-Växjö Lakers den 17/9-14
#22 går verkligen från klarhet till klarhet.
I negativ bemärkelse...
I negativ bemärkelse...
+ 2
Sv: Brynäs IF-Växjö Lakers den 17/9-14
bradberry: ja det är många år sedan han var den fältherre han en gång var.
+ 1
Sv: Brynäs IF-Växjö Lakers den 17/9-14
Brynäsgubbe: Jo det är bra. Fast snart stundar den "berömda" tredjeperioden med Brynäs i ledning och hur det rätt ofta brukar gå då. Vi får hoppas på det bästa.
+ 1
Sv: Brynäs IF-Växjö Lakers den 17/9-14
Lite konstigt att Sunken är så nonchanlant med pucken, en sån spelartyp ska ju bara ta enkla lösningen varje gång och spela bestämt. Skärpning.
+ 1
Sv: Brynäs IF-Växjö Lakers den 17/9-14
Brynäsgubbe: jag tycker vi är grymt bra måste jag säga, vi kan vinna detta.
Sv: Brynäs IF-Växjö Lakers den 17/9-14
Har pratat tidigare om Brodins totalt ovårdade spel med klubban. Helt oförlåtligt att sätta laget i en sån sits.
+ 1
Sv: Brynäs IF-Växjö Lakers den 17/9-14
Davey_22: Det är målen som räknas men vi skjute för få skott och släpper igenom för många. Det håller inte i längden.
+ 1
Sv: Brynäs IF-Växjö Lakers den 17/9-14
Davey_22: total flopp med de större anfallszonerna, snart är det handboll med puck och klubba.
Sv: Brynäs IF-Växjö Lakers den 17/9-14
Zappaholic: 1-0 ledning. Nordan lägger ett löst blindpass in i mitten....rutin?
+ 1
« Föregående · 1628511 · Nästa »