1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 778917 inlägg · 7967 ämnen

Brynäs J18


Sv: Brynäs J18
rackham: DT:s artikel.

Sv: Brynäs J18
Peja:

För intresserade går det att följa Brynäs J18-Leksand nu på länken.

Sv: Brynäs J18
Bissett19: Straffar liksom för J20. Förhoppningsvis så får man se bättre straffar idag.

Sv: Brynäs J18
65selander:

Gick ju bättre idag...

Sv: Brynäs J18
Bissett19: Räckte ju iaf med ordinarie straffar idag ;-)

Sv: Brynäs J18
gevalia:

surt att komma dit 1530 idag utan biljett och mötas av beskedet att biljett måste köpas i biljettkassan...som hade 150 pers i kön (annat evenemang på Globen) och att det var 150 pers inne på Hovet
Förbundet gör det för krångligt att se matcher...jag åkte hem...:(

Mkt bra jobbat dock! FORZA BRYNÄS!

Lördagen den 3 april 2010
Påskafton
Klockan 15.30 JSM-final, Ericsson Globe

Sv: Brynäs J18
Då kör vi över Skansen!

Sv: Brynäs J18
Hong Kong: Snyggt mål

Sv: Brynäs J18
Venom: Riktigt snyggt!

Sv: Brynäs J18
Bra, grabbar! Efter tolv A-lagstitlar och tre A-juniorguld blev det äntligen ett mästerskap för B-juniorer. Välkomna att tillföra A-laget kompetens/krona om något år!
32 Berglind, Victor RD
12 Larsson, Johan LW
9 Rensfeldt, Ludvig LW
22 Molin, Emil CE
17 Messfeldt, Henrik LW
19 Danielsson, Jesper CE
27 Eriksson, Felix LW
8 Fröberg, Linus CE
30 Ström, Adam CE
18 Rotbakken, Linus LD
21 Eriksson, Johan LW
23 Fröland, Dennis LW
16 Johansson, Karl RD
11 Vasiljeff, Jonas RW
4 Djoos, Christian RD
10 Lindgren, Alexander CE
28 Sågström, Alexander RD
14 Lindholm, Oliver LW
5 Bognesand, Linus RD
2 Bergqvist, Adam RD
1 Östlund, Oskar GK
29 Wallin, Filip LD
25 Johansson, Gustaf GK

Sv: Brynäs J18
Ännu en jättetalang checkar in på Brynäs Hockeygym.

Sv: Brynäs J18
Bissett19: Dansk var outstanding i TV pucken så nog är det fantastiskt trevligt att han sökt sig till Gävle.

Sv: Brynäs J18
Bissett19:

Stor kille för åldern och med få undantag bra statistik. Gott betyg för hockeygymnasiet att han söker sig dit och förhoppningsvis bra för Brynäs så småningom.

Sv: Brynäs J18
Bissett19: Bra spelare utifrån, har hört att Brynäs även har värvat två duktiga göteborgare till nästa termins hockeygym.

Sv: Brynäs J18
Starka nyförvärv till J18 kommande säsong.

Sv: Brynäs J18
Enl hemsidan så skall man kunna se matcherna på webben. Blir perfekt avslutning på jobbet.

Sv: Brynäs J18
1255 börjar semin mot Frölunda. Matchen går att följa live.

Sv: Brynäs J18
65selander: 1-0 Emil larsson! .... tänk om A-laget skulle var lika framgångsrikt?

Kom igen Brynäs!

Sv: Brynäs J18
Erat: Är matchen slut?

Sv: Brynäs J18
Erat: Sändningen höll i 3-5 min... Jävla arslen.
Tur att Swehockey finns

Sv: Brynäs J18
Haha, kommentatorn glömde stänga av ljudet i pausen...

Sv: Brynäs J18
sylf: Jodu J18 gör en A-lagare och släpper in två snabba 2-4 just nu och ca 6min kvar

Sv: Brynäs J18
65selander: Ja herregud :-(

Sv: Brynäs J18
65selander: Ja, nu kan klubben göra bokslut. Leder vi utvecklingen?

Sv: Brynäs J18
sylf: Klart vi gör din gnällande, onyanserade gamnacke ;-)

Sv: Brynäs J18
Gick väl sådär för J-18 :-(

Sv: Brynäs J18
Måste nog kalla detta Juniorår som ett stort misslyckande trots en semiplats för J-18.
Lövbom och framförallt Bäcklin har misslyckats.

Sv: Brynäs J18

Blomman17: "Måste nog kalla detta Juniorår som ett stort misslyckande trots en semiplats för J-18.
Lövbom och framförallt Bäcklin har misslyckats."

Absolut.
Hade Lövbom och Bäcklin bara fått mer istid så hade det blivit guld, det är jag bergsäker på....


Sv: Brynäs J18
Matchen om bronset verkar vara klart men Brynäs är Brynäs. De leder med 6-2 över timrå efter att sopat in 3 mål på ca 5min

Sv: Brynäs J18
I J18 bronsmatchen se leder Timrå skottstatistken med 31-17,
men Brynäs leder matchen med 8-4. Rätt så effektivt att nästan
göra mål på hälften av skotten.

Sv: Brynäs J18
Enaranger: Ni har ju gjort två mål i numerärt underläge. Bjuder man på sånt vinner man inga hockeymatcher.

« · 1223028

Att tänka på innan du skriver inlägg:
- Vänligen notera och respektera Hockeysnacks regler.
- Moderatorerna kommer att vara extra uppmärksamma på regelbrott som personangrepp, olämpligt språkbruk (t.ex könsord) och hot.
- Personangrepp gäller inte bara andra forumanvändare utan även spelare, ledare, domare etc.
- Om en skribent skriver ett inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att få en varning.

- Om en skribent skriver flera inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att bli avstängd från att skriva i Brynäsboken under en viss tidsperiod.

- Om en avstängd användare återkommer under nytt användarnamn kommer det resultera i en permanent avstängning av det nya kontot.
- Om en skribent skriver fler än 5 inlägg under samma dag kan denne stängas av för spam om inläggsmönstret är av spamkaraktär.

- Motståndarfans som kommer in och hetsar under match kommer tilldelas matchstraff på en dags avstängning.

- Klagomål och ifrågasättanden om modereringen i gästböckerna skall inte förekomma på Hockeysnack och raderas omedelbart av tillgänglig moderator. Att bryta mot denna regel kan innebära avstängning från gästboken. 

- Moderatorerna ger alltid skribenterna chansen att editera inlägg i 5 minuter.

Sv: A proposito de nada
Bengt Ramen: Fan jag skulle ju inte skriva mer, men jag ber om ursäkt om du tog det på allra sämsta (AI sätt), Min avsikt var inte att vara jävlig mot någon. Det var ärliga frågor utifrån din attityd gentemot spelreklam. Jag blev ... | Läs mer
  • 0x40-hv71logosvg.png Senast: Förlust mot HV71
    Monitor ERP Arena, 3-4 (0-1,1-2,2-0,0-1)