Brynäs J20
« Föregående · 1147497 · Nästa » Till forumet
Sv: Brynäs J20
Peja: Och jag som funderade in i det sista om jag skulle gå ikväll, är det ett tecken? Jag saknades helt enkelt!
Sv: Brynäs J20
mattiaskarlgren: Nä, det var Brynäs som fick straff när man var en man mindre på isen. Leidermark drog en backhand i stolpen, otur att det inte blev mål.
Jovisst. Det är ett forum och man ska få säga vad man tycker. Men varför ska och hur kan man egentligen ha en åsikt om en spelare som man aldrig har sett spela?
Jovisst. Det är ett forum och man ska få säga vad man tycker. Men varför ska och hur kan man egentligen ha en åsikt om en spelare som man aldrig har sett spela?
Sv: Brynäs J20
Härlig och rättvis seger ikväll. Precis som någon misstänkte var det avvaktande utvisning när Patrik Andersson gjorde mål, för övrigt att snyggt dragskott.
Sv: Brynäs J20
rackham: Brynäs jakt på guldet fortsätter i nästa avsnitt av "Skattkammarön".
Kapten Long John Silfver avgör med hjälp av sin Järnkrook och Skansenpiraterna fick gå på plankan....
Kapten Long John Silfver avgör med hjälp av sin Järnkrook och Skansenpiraterna fick gå på plankan....
Sv: Brynäs J20
rackham: Imorgon klockan 13.00 kommer jag att befinna mig i Läkerol Arena, det är en sak som är säker! Vilka jäkla matcher det verkar vara, dramatik är bara förnamnet :P
Sv: Brynäs J20
arnio:
Ja, det vore ju skräp om vi inte har nåt lag i final i år, då är vi ju sämre än förra året...
Ja, det vore ju skräp om vi inte har nåt lag i final i år, då är vi ju sämre än förra året...
Sv: Brynäs J20
rackham: Talang är att prestera i unga år, sen finns det ju ständiga talanger också typ Jonny Rödlund
Sv: Brynäs J20
rackham: Lite mer talang i våra killar.
Lite mer rutin i deras killar från ES.
Hugget som stucket hur det kommer att sluta...
Lite mer rutin i deras killar från ES.
Hugget som stucket hur det kommer att sluta...
Sv: Brynäs J20
rackham: Klart att Brynäs vinner vi har ju den där fantastiskt superduon
T-Röd
(Thegel o Rödin)
T-Röd
(Thegel o Rödin)
Sv: Brynäs J20
Huge:
Blir det A-lagsjuniorerna i Skansen som avgör...?
Våra juniorer spelade ju mest i J20...
Blir det A-lagsjuniorerna i Skansen som avgör...?
Våra juniorer spelade ju mest i J20...
Sv: Brynäs J20
sylf: Skriver de verkligen ut det på liveuppdateringen? Alltså om man tar ut målvakten vid avvaktande utv? Borde hänt flera gånger under matchen i så fall, har ju varit en hel del utvisningar..
Vet inte, men det såg skumt ut
Vet inte, men det såg skumt ut
Sv: Brynäs J20
rackham: nja så tokig tror jag att han inte är :-))
Leidenmark fortsätter plocka poäng
Leidenmark fortsätter plocka poäng
Sv: Brynäs J20
65selander: Ja, det borde ha varit ett skapligt tryck under den avvaktande utvisningen.
Både Leidermark och Rödin på isen, så det gick nog undan värre.. :-)
Både Leidermark och Rödin på isen, så det gick nog undan värre.. :-)
Sv: Brynäs J20
65selander:
Bäcklin kör rysk roulett helt enkelt...
49.39 GK in BIF 30. ERIKSSON, Joacim
49.39 2 - 1 EQ BIF 2. ANDERSSON, Patrik
(9. LEIDERMARK, Klas
15. RÖDIN, Anton)
49.05 GK out BIF 30. ERIKSSON, Joacim
Bäcklin kör rysk roulett helt enkelt...
49.39 GK in BIF 30. ERIKSSON, Joacim
49.39 2 - 1 EQ BIF 2. ANDERSSON, Patrik
(9. LEIDERMARK, Klas
15. RÖDIN, Anton)
49.05 GK out BIF 30. ERIKSSON, Joacim
Sv: Brynäs J20
Huge: Måste ha varit under en avvaktande utvisning?
| 49.39 | GK in | BIF | 30. ERIKSSON, Joacim | |
| 49.39 | 2 - 1 EQ | BIF | 2. ANDERSSON, Patrik | |
| (9. LEIDERMARK, Klas | ||||
| 15. RÖDIN, Anton) | ||||
| 49.05 | GK out | BIF | 30. ERIKSSON, Joacim | |
Sv: Brynäs J20
49.05 GK out BIF 30. ERIKSSON, Joacim
Varför ta ut målvakten med 11 minuter kvar? Och precis när jag säger det stänker Brynäs in 2-1. HÄRLIGT!
Tog de verkligen ut målvakten?
Varför ta ut målvakten med 11 minuter kvar? Och precis när jag säger det stänker Brynäs in 2-1. HÄRLIGT!
Tog de verkligen ut målvakten?
Sv: Brynäs J20
Det där innebär att Brynäs missat en straff. Se exempel...
| 37.56 | 0 min | AIKIF | T. Team AIKIF | P-SHOT |
| 37.56 | 3 - 3 PS | MODO | 27. SEGERSTEN, Petter |
Sv: Brynäs J20
mattiaskarlgren: Ja, kanske det! Har ingen aning jag.. De borde kunna gå att skriva det där lite tydligare om man säger så..
Sv: Brynäs J20
sylf: Har lite svårt att tyda det där! Kan vara så att det är DIF som dragit på sig en straff, alltså att Brynäs fått straffslag! Vet faktiskt inte..
Sv: Brynäs J20
sylf: Ja verkligen! Fan vad trist om de åker ut ikväll. Jag som trodde på guld! Men än finns ju tid kvar för grabbarna! :D
« Föregående · 1147497 · Nästa »