Brynäs J20
« Föregående · 1148267 · Nästa » Till forumet
Sv: Brynäs J20
MarcusElving: Ja, bästa receptet är nog att vinna ikväll, 2 straffsparkar missar man inte sedan. 1-3!
Sv: Brynäs J20
Hoppas att junisarna kopplar greppet direkt och vinner mot HV71 ikväll. Med två matchbollar på hemmaplan ska det gå vägen känns det som! Kom igen nu grabbar!!
4-2 blir det! Leidermark 2 mål, sedan gör Thegel och Hassel ett varsitt. Där har ni det..
4-2 blir det! Leidermark 2 mål, sedan gör Thegel och Hassel ett varsitt. Där har ni det..
Sv: Brynäs J20
Jompe: Japp, Frölunda vann i avgjörande. Eller var jävligt bra. Matchen urartade på slutet. Jag, Rackham, HF med sambo bevittnade eländet.
Sv: Brynäs J20
Bissett19: Det är helt suveränt! Förra säsongen förlorade väl J20 mot Frölunda i finalen, i år ska bara guldet bärgas.
Underbart!
Underbart!
Sv: Brynäs J20
Så spelas finalerna
Match 1 i bäst av 3
Måndagen den 30 mars 2009
Klockan 19.00
HV-BIF
Match 2 i bäst av 3
Onsdagen den 1 april 2009
Klockan 19.00
BIF-HV
Match 3 i bäst av 3
Torsdagen den 2 april 2008
Klockan 19.00
BIF-HV
Synd att det inte är någon helgmatch :(
Match 1 i bäst av 3
Måndagen den 30 mars 2009
Klockan 19.00
HV-BIF
Match 2 i bäst av 3
Onsdagen den 1 april 2009
Klockan 19.00
BIF-HV
Match 3 i bäst av 3
Torsdagen den 2 april 2008
Klockan 19.00
BIF-HV
Synd att det inte är någon helgmatch :(
Sv: Brynäs J20
Lunkan: Vi har mycket att tacka Leidermark för i detta slutspel!! Helt outstanding.. Starkt att sätta två straffar!
CRED TILL HELA LAGET! Ska vi vinna guld i år?
CRED TILL HELA LAGET! Ska vi vinna guld i år?
Sv: Brynäs J20
ante08: GRATTIS ni lyckades med det inte vårat j20 lag lyckdes med att Slå ut Djugården.
Sv: Brynäs J20
Lesky: Ja ordningen vänder efter visst antal straffar!
BRYNÄS VANN!!!!!!!!!!!!!!!! Leidermark!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
BRYNÄS VANN!!!!!!!!!!!!!!!! Leidermark!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Sv: Brynäs J20
MarcusElving: Miss av Rödin, Kruger gör mål..ajajajajajaj
Leidermark kvitterar!!!!!!!!!!!!!!!!!
Leidermark kvitterar!!!!!!!!!!!!!!!!!
Sv: Brynäs J20
Lesky: Notera i blocket 15-4 i skott till Brynäs i förlängningen, Mark räddade nog DIF. Ska han bli hjälte i straffläggningen också? Det hoppas jag verkligen inte...
Sv: Brynäs J20
ante08: Leidermark är ju het som ett strykjärn, Thegel borde väl vara en hyffsad straffläggare också! Men jag har inte så stor koll på vilka som brukar lägga straffar...
« Föregående · 1148267 · Nästa »
