Brynäs J20
« Föregående · 1148267 · Nästa » Till forumet
Sv: Brynäs J20
MarcusElving: Ja, bästa receptet är nog att vinna ikväll, 2 straffsparkar missar man inte sedan. 1-3!
Sv: Brynäs J20
sylf:
| 09.14 | 1 - 0 EQ | HV71 | 20. PETERSSON, André | |
| (4. ALMQUIST, Adam | ||||
| 11. OLSSON, Martin) | ||||
Sv: Brynäs J20
Bissett19: Aldrig roligt när morsans gamla dagisbarn (Martin Olsson) gör poäng mot BIF :(
Sv: Brynäs J20
sylf: Sälj Rödin-Leidermark-Thegel! Sämst när det gäller!
KÄMPA SSK! leksand har skyfflat in kol satan!
KÄMPA SSK! leksand har skyfflat in kol satan!
Sv: Brynäs J20
sylf: Gött är även grymt besviken att inte Leidenmark har visat upp sig i poänglistan ;-)
Sv: Brynäs J20
Var följer ni matchen?
swehockey.se ligger nere för mig, så är tacksam för andra tips om liverapportering..
swehockey.se ligger nere för mig, så är tacksam för andra tips om liverapportering..
Sv: Brynäs J20
Partyjack:
Funkar utmärkt.
Funkar utmärkt.
| 51.14 | 3 - 3 EQ | BIF | 7. PERSSON, Anton | |
| (18. SILFVERBERG, Jakob) | ||||
Sv: Brynäs J20
Bissett19: Är väl min brandvägg som larvar sig eller något då..
Verkar iofs funka bra så här, vändningen påbörjades ganska precis när min rapportering dog.
Kriga nu fjunisjävlar!
Verkar iofs funka bra så här, vändningen påbörjades ganska precis när min rapportering dog.
Kriga nu fjunisjävlar!
Sv: Brynäs J20
sylf: Haha, jo jag har dragit adressen följt av enter ungefär 57000 ggr nu.. Så kan ha överbelastat sidan.
Förlåt..
Förlåt..
Sv: Brynäs J20
Gött att ni tar tag i rapporteringen för mig gubbar!
Fan va fint om vi får två guldchanser på hemmaplan!
Håll i pojkar!!
Fan va fint om vi får två guldchanser på hemmaplan!
Håll i pojkar!!
Sv: Brynäs J20
Glömde Rödin och nu kom Leidenmark in på listan som assisterande. Jävligt starkt att vända matchen.
Sv: Brynäs J20
65selander: Håller dom i det här så står dom med ena benet, testiklarna och torson i guldläge!
Sv: Brynäs J20
65selander: Härligt, nu har man två matcher på sig att knytan igen säcken på hemmaplan :)
Sv: Brynäs J20
65selander: Han heter inte LEIDENMARK!! LEIDERMARK för fan!
Satan så skönt. En match till och vi når en fantastisk framgång!
Satan så skönt. En match till och vi når en fantastisk framgång!
Sv: Brynäs J20
sylf: Kan bara hålla med, hoppas de rycker åt sig guldet direkt på Onsdag då jag planerat att åka de 10 milen bara för att få se Brynäs IF ta ett SM-guld in real life, känns lite som att det kan vara sista chansen. ;)
Sv: Brynäs J20
GävleLasse: Hoppas att grabbarna inte tänker så.....
Nu ska det fan avgöras på onsdag.
Nu ska det fan avgöras på onsdag.
Sv: Brynäs J20
GävleLasse: Hoppas att de får avgöra på onsdag redan.
Får väl kika in och se om HV släpper några matchbilder senare under morgondagen
Sv: Brynäs J20
65selander: Som sagt var..stark vändning av Brynäs ! Hoppas att de tar guldet nu redan på onsdag..
Sv: Brynäs J20
65selander: Underbart! Nu ska vi faan inte tappa det här läget.
Vore helt suveränt om J20 kunde ta hem SM-guldet. Vilken känsla.
Vore helt suveränt om J20 kunde ta hem SM-guldet. Vilken känsla.
Sv: Brynäs J20
Här visar HV klass. En liten matchrapport så snart efter slutsignalen är inte illa. Lite kort men ändå bättre än ingenting
Sv: Brynäs J20
65selander: Nån som åker upp från Stockholm på onsdag? Plats och bil finnes för samåkning.
Sv: Brynäs J20
Läktarstatus från HVfantastens forum:
Kul o se att brynäs hade större klack än HV. Vart var NBS? Sista matchen på säsongen och HV hade verkligen behövt lite hjälp från läktaren. Tråkigt nog föll HV pladdask i sista, så lätt ska man inte kunna vända på steken. Men vi vänder detta!
Lloyd | 2009-03-30 22:07:28
Kul o se att brynäs hade större klack än HV. Vart var NBS? Sista matchen på säsongen och HV hade verkligen behövt lite hjälp från läktaren. Tråkigt nog föll HV pladdask i sista, så lätt ska man inte kunna vända på steken. Men vi vänder detta!
Lloyd | 2009-03-30 22:07:28
« Föregående · 1148267 · Nästa »