Brynäs J20
« Föregående · 1149168 · Nästa » Till forumet
Sv: Brynäs J20
Peja:
Otroligt bra publiksiffra,förra året var det 473 åskådare på plats i första finalmatchen mot Frölunda i Läkerolen.
Nu är det väl folköl och dunka dunka i Fjunisarnas omklädningsrum;)
Otroligt bra publiksiffra,förra året var det 473 åskådare på plats i första finalmatchen mot Frölunda i Läkerolen.
Nu är det väl folköl och dunka dunka i Fjunisarnas omklädningsrum;)
Sv: Brynäs J20
sylf: "Förbannat kul att grabbarna lyckades greja det, och ett kvitto på att satsningen man gjorde för nåra år sedan har burit frukt!"
Ja, det har Sundlöv gjort riktigt bra.
Hade han inte låtit junisarna utvecklas i lugn och ro i J20 och istället plockat upp dom stackarna i förtid så hade det här aldrig hänt.
Äras den som äras bör.... :-)
Ja, det har Sundlöv gjort riktigt bra.
Hade han inte låtit junisarna utvecklas i lugn och ro i J20 och istället plockat upp dom stackarna i förtid så hade det här aldrig hänt.
Äras den som äras bör.... :-)
Sv: Brynäs J20
bradberry:
Leidermark är 89:a
Krooken är 91:a
Leider ryktas ju att han ska åka över o pröva collegehockey,medans Ironhook har ett par år kvar på Junisnivå.
Leidermark är 89:a
Krooken är 91:a
Leider ryktas ju att han ska åka över o pröva collegehockey,medans Ironhook har ett par år kvar på Junisnivå.
Sv: Brynäs J20
Fn vad kul!
Och surt att man inte åkte upp, räknade iskallt med att åka upp på tredje matchen imorgon...
Och surt att man inte åkte upp, räknade iskallt med att åka upp på tredje matchen imorgon...
Sv: Brynäs J20
Gusten: Förbannat kul att grabbarna lyckades greja det, och ett kvitto på att satsningen man gjorde för nåra år sedan har burit frukt!
Sv: Brynäs J20
bradberry: Fy fan vad kul, sedan att Leidenmark gör det avjörande är ännu roligare. Grattis grabbar
Sv: Brynäs J20
sylf: Låter jävligt bra. Synd att de inte hade en fredag eller en lördag.
Minst 120 000 till juniorerna
Sv: Brynäs J20
bradberry: Nu i 3:e så har Rödin, vem annars klivit fram.
| 46.04 | 1 - 1 EQ | BIF | 15. RÖDIN, Anton | |
| (7. PERSSON, Anton) | ||||
Sv: Brynäs J20
bradberry:
En balja från SM-Guldet:)
En balja från SM-Guldet:)
| 46.04 | 1 - 1 EQ | BIF | 15. RÖDIN, Anton | |
| (7. PERSSON, Anton) | ||||
Sv: Brynäs J20
arnio: "rÖDIN OCH tHEGEL ÄR VÄL HOCKEYGYMNASIUMVÄRVNINGAR?"
Var du upprörd eller slant du bara på CL tangenten hehehe!
Var du upprörd eller slant du bara på CL tangenten hehehe!
Sv: Brynäs J20
65selander:
Trodde det var en Gävle-kille,fast han pratar inte lika utpräglad Söderkisiska som du gör;)
Trodde det var en Gävle-kille,fast han pratar inte lika utpräglad Söderkisiska som du gör;)
Sv: Brynäs J20
GävleLasse
Vafan Rödin snackar ju som värsta Söderkisen:)
Intervju medhonom inför matchen ikväll...
bif.hockeyligan.se/main.aspx?contentid=750670475265
Vafan Rödin snackar ju som värsta Söderkisen:)
Intervju medhonom inför matchen ikväll...
bif.hockeyligan.se/main.aspx?contentid=750670475265
Sv: Brynäs J20
Brynäs - HV71 J20 SuperElit... Final 2 av 3! Guld läge för Brynäs då man vann första matchen borta med 3-5 som alla vet :-) ! kom och stötta grabbarna till Guldet! 19:00 i Läkerol Arena!
Sv: Brynäs J20
Glöm inte bort att det kan bli SM-guld för J20 ikväll. 2100 på plats i Kinnarps senast. Tyvärr så fanns det chans att åka upp ikväll men man har en certifiering man måste plugga till som går av på fredag.
Sv: Brynäs J20
Hong Kong: Tålamod, Kowloon, tålamod. På torsdag har GD-AB säkert en blänkare om det. Om den första finalen, alltså.
Sv: Brynäs J20
sylf: Inte ett ljud om segern i lokalblaskan, medans aftonbladet faktiskt har några rader om det.
+ 1
Sv: Brynäs J20
JanT: 2100 på plats igår i jkpg, vore kul om Brynäs kunde toppa det. Det är ju ändå nåt som händer mer sällan än att a-laget spelar sm-final.
« Föregående · 1149168 · Nästa »
Saida i efterhand?
Det är inte likt dig...