Brynäs J20
« Föregående · 1149168 · Nästa » Till forumet
Sv: Brynäs J20
Bissett19: Posters räcker inte.
Det är fondvägg med Sundlövs nuna som gäller.
I varje rum.
Inklusive toa.... :-)
Det är fondvägg med Sundlövs nuna som gäller.
I varje rum.
Inklusive toa.... :-)
Sv: Brynäs J20
Peja: Fan vad roligt för killarna! Hoppas de får lite uppmärksamhet i media nu. Att Leidermark avgör i sudden är ju talande för hela slutspelet tycker jag! :D Vilken kille, vilken kapten! :D
Sv: Brynäs J20
Huge: "Posters räcker inte.
Det är fondvägg med Sundlövs nuna som gäller.
I varje rum.
Inklusive toa.... :-)"
Själv har jag en liten nätt bronsstaty i naturlig storlek ståendes på altanen. ;-)
Det är fondvägg med Sundlövs nuna som gäller.
I varje rum.
Inklusive toa.... :-)"
Själv har jag en liten nätt bronsstaty i naturlig storlek ståendes på altanen. ;-)
Sv: Brynäs J20
Följande är kallade till lägret i Norrtälje för Juniorkronorna och Team20 samt målvaktslägret 27--31/7 Kanske läge att och åka upp och glo på någon match i Norrtälje mot Combo laget Can/USA
GK: Eriksson Joacim
GK: Markström Jacob
GK: Östlund Oskar
D: Andersson Patrik
F: Rödin Anton
F: Slfverberg Jakob
Sv: Brynäs J20
Idag vann Team 18 mot Finland med 3-1.
Oskar Östlund stod för Sverige. Victor Berglind, Johan Larsson och Ludvig Rensfeldt spelade i förstafemman. Underårige Kalle Johansson tackade nej pga körtelfeber.
Brynäs fortsätter att få fram gossar...
Oskar Östlund stod för Sverige. Victor Berglind, Johan Larsson och Ludvig Rensfeldt spelade i förstafemman. Underårige Kalle Johansson tackade nej pga körtelfeber.
Brynäs fortsätter att få fram gossar...
Sv: Brynäs J20
I dagen segermatch mot Frölunda i Top8 så måste nog Brynäs börja lära sig att räkna! ;-)
| 54.31 | 2 min | BIF | T. Team BIF | TOO-M |
| 53.57 | 2 min | BIF | 27. LINDQUIST, Linus | SLASH |
| 52.22 | 2 min | BIF | T. Team BIF | TOO-M |
| 25.18 | 2 min | BIF | T. Team BIF | TOO-M |
Sv: Brynäs J20
Bissett19: Säkert redan nämnts men Berglind lirade ju inte i J20 idag så antagligen är han väl med mot FBK?
Sv: Brynäs J20
mattiaskarlgren:
Det tror jag inte,Sunken är ju tillbaka igen.
Enligt GD/AB blir det:
Hietanen-Andersén
Sunken-OPG
Sundström-Löf.
Det tror jag inte,Sunken är ju tillbaka igen.
Enligt GD/AB blir det:
Hietanen-Andersén
Sunken-OPG
Sundström-Löf.
Sv: Brynäs J20
Bissett19: Okej. Då hade jag fel ;) Tänkte mest på det eftersom att han ej lirade i J20.
Sv: Brynäs J20
Enligt Swehockeys line up så spelar inte Sundqvist idag.
33. SILFVERBERG, Jakob 19. JÄRNKROK, Calle 18. RÖDIN, Anton
4th Line
--------------------------------------------------------------------------------
7. WÄNNSTRÖM, Sebastian 24. HANSEN, Mads 31. GRANSTRÖM, Jonathan
3rd Line 9. ANDERSÉN, Niclas 4. BERGLIND, Victor
--------------------------------------------------------------------------------
29. KAHNBERG, Magnus 39. NORDQUIST, Jonas 21. MOLIN, Ove
2nd Line 37. SUNDSTRÖM, Alexander 5. LÖF, Simon
--------------------------------------------------------------------------------
12. DACKELL, Andreas 14. DIXON, Stephen 8. SOMERVUORI, Eero
1st Line 3. GRÖNHOLM, Ossi-petteri 11. HIETANEN, Juuso
--------------------------------------------------------------------------------
Goalkeepers 28. LÄCK, Eddie
25. MARKSTRÖM, Jacob
33. SILFVERBERG, Jakob 19. JÄRNKROK, Calle 18. RÖDIN, Anton
4th Line
--------------------------------------------------------------------------------
7. WÄNNSTRÖM, Sebastian 24. HANSEN, Mads 31. GRANSTRÖM, Jonathan
3rd Line 9. ANDERSÉN, Niclas 4. BERGLIND, Victor
--------------------------------------------------------------------------------
29. KAHNBERG, Magnus 39. NORDQUIST, Jonas 21. MOLIN, Ove
2nd Line 37. SUNDSTRÖM, Alexander 5. LÖF, Simon
--------------------------------------------------------------------------------
12. DACKELL, Andreas 14. DIXON, Stephen 8. SOMERVUORI, Eero
1st Line 3. GRÖNHOLM, Ossi-petteri 11. HIETANEN, Juuso
--------------------------------------------------------------------------------
Goalkeepers 28. LÄCK, Eddie
25. MARKSTRÖM, Jacob
Sv: Brynäs J20
21olsson: Misär! Då blir det alltså 7 juniorer i laget ikväll. Får hoppas att flytet kommer i slutspelet istället.
Sv: Brynäs J20
Jajjen: Vi brukar ju spela as bra när vi har många spelare borta så det bli väl 2-5 idag =)
Sv: Brynäs J20
Jajjen: Känns som om det blir jämt ikväll, med 7 junisar och massvis med skador för Brynäs känns det som likvärdiga lag, 3-3!
Sv: Brynäs J20
Det är helt sjukt! Hur många backar är borta? Nolander, Sundkvist, Jonsson, Bertilsson och extrabacken Kokko. 4 av dom 7 som började säsongen + 1.
Sv: Brynäs J20
Fan vad folk det är borta hela tiden, känns riktigt tungt! Hoppas laget vi ställer på isen ikväll är taggade som fan.
Sv: Brynäs J20
sylf: Före frölundamatchen med reservlaget sa jag att det är årets bragd om vi vinner. Säger samma idag.
Sv: Brynäs J20
65selander:
Wännströms straff i tredje var en riktig läckerbit där han snurrade upp LIF-målvakten och sen bara åkte in med pucken.
Rensfeldt-Larsson-Wännström mycket giftiga för övrigt.
Wännströms straff i tredje var en riktig läckerbit där han snurrade upp LIF-målvakten och sen bara åkte in med pucken.
Rensfeldt-Larsson-Wännström mycket giftiga för övrigt.
Sv: Brynäs J20
Ikväll kliver kinderäggen i slutspelet också.
Det blir nog svårt för Brynäs att försvara guldet i år.
1900 BIF-LHC
Redigerad kommentar
Sv: Brynäs J20
65selander:
J-20 har hämtat upp ett 1-3 underläge mot LHC i den andra kvartsfinalen,Ludvig Rensfeldt har gjort alla tre.
Ta med grabben till Globen imorrn,han verkar ju veta var kassen är placerad.
J-20 har hämtat upp ett 1-3 underläge mot LHC i den andra kvartsfinalen,Ludvig Rensfeldt har gjort alla tre.
Ta med grabben till Globen imorrn,han verkar ju veta var kassen är placerad.
Sv: Brynäs J20
Bissett19:" J-20 har hämtat upp ett 1-3 underläge mot LHC i den andra kvartsfinalen,Ludvig Rensfeldt har gjort alla tre.
Ta med grabben till Globen imorrn,han verkar ju veta var kassen är placerad."
Ta med Sebastian Wennström också han vet hur man passar.
Ta med grabben till Globen imorrn,han verkar ju veta var kassen är placerad."
Ta med Sebastian Wennström också han vet hur man passar.
Sv: Brynäs J20
arnio: Tänk om Cz chockat så och plockat med Rensfelt..nu kommer det inte hända..men visst vore det häftigt..
Sv: Brynäs J20
arnio: Avgörande match mot Linköping på söndag. med all respekt mot nuvarande lag så måste bertilsson, järnkrok, Silver, Rödin, Löf och kanske markan med i laget. Guldet ska ju försvaras och alla spelare vill ju ha viktiga matcher.
Sv: Brynäs J20
henke1:
Får markan spela verkligen...blev inte han för gammal i år??
(de övriga är ju iofs ganska sådär skapliga tillskott till laget)
Får markan spela verkligen...blev inte han för gammal i år??
(de övriga är ju iofs ganska sådär skapliga tillskott till laget)
Sv: Brynäs J20
henke1: Jag tror man kör på med samma lag. Inte schysst mot dom som lirat under säsongen. Det är väl så vi gör i Brynäs. Att vinna är stort men att trivas tillsammans är större, typ. Markström var väl tillgänglig ifjol men spelade inte.
Sv: Brynäs J20
Var och såg J18-kvarten mot Sunne idag. Konstaterade att toppspelare från J20 var med, typ Berglind, Johan Larsson och Rensfeldt mfl. De tre dominerade fullständigt. Berglind körde i princip non-stop i PP, tror han gjorde 3+2 totalt varav 2 av målen var i PP. Larsson gjorde 3 mål i första perioden... Blev 12-6-seger totalt.
« Föregående · 1149168 · Nästa »
Saida i efterhand?
Det är inte likt dig...