1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 778952 inlägg · 7967 ämnen

Brynäs J20


Sv: Brynäs J20
sylf: Svarar istället för E-tuna skräcken som firar VSK's SM-Guld. Kika här så ser du speldagarna (från sid 2)

Sv: Brynäs J20
65selander: Dif-Brynäs på måndag!

Sv: Brynäs J20
Storhonken:

Är det klart eller?

Sv: Brynäs J20
Bissett19: Japp,står så på swehockey iallafall.

Sv: Brynäs J20
Storhonken: följ Selanders länk!

Sv: Brynäs J20
Storhonken:

Det har jag gjort,men kan inte se nåt om att Brynäs ska möta DIF....

Sv: Brynäs J20
Bissett19: gå in en gång till så scrollar du ganska långt ner,där står det.

Sv: Brynäs J20
Storhonken:

"JSM-semifinalerna, i bäst av tre matcher
De två högst rangordnade kvarvarande lagen väljer motståndare.
Match 1 i bäst av 3
Måndagen den 23 mars 2009
Klockan 19.00
Väljs-Högst rangordnade kvarvarande lag
Väljs-Näst högst rangordnade kvarvarande lag"

Sv: Brynäs J20
Bissett19: går du in på Selanders länk där det står "speldagar"?

Sv: Brynäs J20
Bissett19: Har du hittat det?

Sv: Brynäs J20
Storhonken:

Nope.

Klistra in texten istället.

Sv: Brynäs J20
Bissett19: semifinalerna, i bäst av tre matcher
De två högst rangordnade kvarvarande lagen väljer motståndare.
Match 1 i bäst av 3
Måndagen den 23 mars 2009
Klockan 19.00
Djurgårdens IF-Brynäs IF på Hovet
Luleå HF-HV 71 COOP Arena B
Match 2 i bäst av 3
Onsdagen den 25 mars 2009
Klockan 19.00 HV 71-Luleå HF Kinnarps Arena
Match 2 i bäst av 3
Torsdagen den 26 mars 2009
Klockan 19.30 Brynäs IF-Djurgårdens IF i Läkerol Ar

Sv: Brynäs J20
Storhonken: Då blir det att jaga sig ut till Hovet efter jobbet. :-)

Sv: Brynäs J20
65selander: Blir nog samma här faktiskt,kan nog bli en ganska rolig match!

Sv: Brynäs J20
65selander:

Lite sugen är man ju;)

"Ingång sker genom entré 18 och inträdet kostar 20 kronor"


Sv: Brynäs J20
Bissett19: Enl AB vill Månsson lämna SAIK. Läge att komma tillbaka?

Sv: Brynäs J20
sylf:

Han har väl kontrakt även för nästa säsong?

Sv: Brynäs J20
sylf: En länk?

Sv: Brynäs J20
Bissett19: Ja, undrar om han inte skrev på för 2 år. Men inget är väl omöjligt?

Den senaste säsongen har man ju mellan varven saknat en sån som honom, men han passar väl inte in.....Liksom Brendl.....

Sv: Brynäs J20
bradberry:

"Mathias Månsson (f)

Har kontrakt, men vill enligt uppgifter till Sportbladet, lämna klubben."

Aftonbladet!

Sv: Brynäs J20
sylf: Är det så svårt att länka? Får väl ut å leta då.... Men tack ändå!


Sv: Brynäs J20
sylf: Tack men jag hittade den ändå...

Moooaahahahahahaaaa!!!!!!!!!!

Sv: Brynäs J20
Bissett19: ""Ingång sker genom entré 18 och inträdet kostar 20 kronor"

Syns vi på Hovet ikväll?
Slutar 1830 så det blir perfekt tajmat.
Såg kvarten mot LHC i Gävle och vi borde ha avgjort mkt tidigare, efter alla chanser och det spelövertag vi hade matchen igenom.
Andra bullar ikväll, skulle jag tro.

Annars var helgens behållning Årgångscupen I Kasthallen, där Brynäs Oldtimers och Huge 80 gick till final.
Härligt att se Masken och Sjödda i aktion. Gubbarna kan än och Huge fick ge sig till slut, efter att ha stretat emot rätt så bra.
Fast Melker borde ju ha spelat i hemmalaget, då hade Huge vunnit.
Övriga profiler på isen: Kyösti Karjalainen, Willy Lindström, Jonas Löfström, Mikael Enander och längst bak en stabil Åke Liljebjörn... :-)

Sv: Brynäs J20
Huge: Jag kommer. Kan bli kul att få se riktig hockey, såg ju LIF-Växjö igår ;-)

Sv: Brynäs J20
65selander: Ok, då syns vi där.
Kommer i en kycklinggul Björnkläderjacka, så man borde vara lätt att känna igen... ;-)

Sv: Brynäs J20
Hassel utjämnar efter 11sek. Ett kanonskott från blå upp i kryssett.

Sv: Brynäs J20
65selander: Härligt!! :D

Sv: Brynäs J20
2-2 otroligt snyggt klapp, klapp

Sv: Brynäs J20
3-2 DIF

FAAAAN OXÅÅÅÅ!

Sv: Brynäs J20
bradberry: En tavla av Jocke. Som nu har blivit till 4-2.

Sv: Brynäs J20
bradberry: 3-2 Veckans målvaktstavla på ett skott från blå. 4-2 var snyggt, gårdaren trampar runt och går in ensam framför mål ock Jocke gör en fin-fin benparad men en gårdare snappar upp returen.,

Sv: Brynäs J20
65selander: Vafan e detta????

Ska vi inte bli svenska mästare? Vi kan väl inte torska mot Jurtjyrkogården????

Två raka hemma sen.... Räcker det?

Sv: Brynäs J20
bradberry: Två raka hemma räcker inte till guld men till Final!! ;)

Sv: Brynäs J20
Inte över i den här matchen heller, 4-3 Rödin i PP assisterad av Leidermark (hans tredje assistpoäng idag!)

Sv: Brynäs J20
moreten: Jo jag vet... :-)

Sv: Brynäs J20
Hence: Fel av mig, Leidermark har ett mål och två ass. Inte sämre för det. :)

Sv: Brynäs J20
Hence: Och i JKPG har junisarna kvitterat och spelat bra. I Brynäs får dom inte plats!

Sv: Brynäs J20
Hence: Precis, kanske räcker med en hemmavinst sedan! ;)

Sv: Brynäs J20
moreten: 4-4 nu! Leidermark!

Sv: Brynäs J20
moreten: Leidermark är i rätt bra form. 10 poäng på tre matcher om jag i hastigheten har räknat rätt.

Sv: Brynäs J20
moreten: Nästa säsong vill jag tammefan se kedjan Rödin/Thegel/Leidermark i a-laget!

Sv: Brynäs J20
sylf: Ja det vore intressant att se den kedjan, tror dock att det är mest Rödin & Thegel som är aktuell.

Sv: Brynäs J20
moreten: BP nu!!

Sv: Brynäs J20
moreten: Förlängning väntar!

Sv: Brynäs J20
sylf: Hur många a-lagsspelare har dif med i laget och hur många har BIF?

Sv: Brynäs J20
BIF har tre, Bertilsson, Persson och Silfverberg. DIF har fem om jag har räknat rätt

Sv: Brynäs J20
Hong Kong: brynäs har väl tre, Anton P, Silfverberg och en halvskadad Bertilsson.

Sv: Brynäs J20
moreten: Hoppas innerligt att alla tre är tänkta till a-laget nästa säsong. Gör man poäng som dessa killar gör så måste dom kunna klara av ES-tempot osv.

Leidermark känns som en light-variant av Bäckis. Har dock aldrig sett honom men bra speluppfattning och fina handleder. Och han gör ju tydligen mål också!

Rödin och Thegel visar ju enorm klass i J20 och jag hoppas att alla tre är tilltänkta till a-laget nästa säsong.

Herman, Alcén, Lind (?), Vas osv måste ha gjort sitt.

Sv: Brynäs J20
Hong Kong: Ser ut att bli 5-3 där. Plus att jag tror att DIF´s spelare fått betydligt mer istid.

« · 1145800 · »

Att tänka på innan du skriver inlägg:
- Vänligen notera och respektera Hockeysnacks regler.
- Moderatorerna kommer att vara extra uppmärksamma på regelbrott som personangrepp, olämpligt språkbruk (t.ex könsord) och hot.
- Personangrepp gäller inte bara andra forumanvändare utan även spelare, ledare, domare etc.
- Om en skribent skriver ett inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att få en varning.

- Om en skribent skriver flera inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att bli avstängd från att skriva i Brynäsboken under en viss tidsperiod.

- Om en avstängd användare återkommer under nytt användarnamn kommer det resultera i en permanent avstängning av det nya kontot.
- Om en skribent skriver fler än 5 inlägg under samma dag kan denne stängas av för spam om inläggsmönstret är av spamkaraktär.

- Motståndarfans som kommer in och hetsar under match kommer tilldelas matchstraff på en dags avstängning.

- Klagomål och ifrågasättanden om modereringen i gästböckerna skall inte förekomma på Hockeysnack och raderas omedelbart av tillgänglig moderator. Att bryta mot denna regel kan innebära avstängning från gästboken. 

- Moderatorerna ger alltid skribenterna chansen att editera inlägg i 5 minuter.

Sv: A proposito de nada
Bengt Ramen: Fan jag skulle ju inte skriva mer, men jag ber om ursäkt om du tog det på allra sämsta (AI sätt), Min avsikt var inte att vara jävlig mot någon. Det var ärliga frågor utifrån din attityd gentemot spelreklam. Jag blev ... | Läs mer
  • 0x40-hv71logosvg.png Senast: Förlust mot HV71
    Monitor ERP Arena, 3-4 (0-1,1-2,2-0,0-1)