1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 778917 inlägg · 7967 ämnen

Brynäs - Leksand 10-09-09


Sv: Brynäs - Leksand 10-09-09
Hence: Jag hade samma problem - men efter typ 10 min kom jag in på den.

Sv: Brynäs - Leksand 10-09-09
Hence: mm, samma hände mig :s

Sv: Brynäs - Leksand 10-09-09
Allt som står är det här:

Martin Janolhs ger Leksand ledningen assisterad av Pelle Prestberg som strax innan har lekstuga i Brynäs zon. Målet kom efter 16.08 i en match som spelas på "neutral mark" i Klosterhallen i Långshyttan.

Sv: Brynäs - Leksand 10-09-09
Hence: Det är för du bränner bilar och kastar sten på poliser och brandbilar.
FY PÅ DIG

Sv: Brynäs - Leksand 10-09-09
När förlorade vi senast mot Leksand? Nån som vet? Kom igen nu gubbar!!!

Sv: Brynäs - Leksand 10-09-09
Fler än Brynäs som har problem med allsvenskt motstånd. SSK ligger under med 3-2 mot Örebro. Som vanligt: det gäller att undvika Kvalserien.

Sv: Brynäs - Leksand 10-09-09
Jajjen: Hur fan kan man tillåta Prestberg att ha lekstuga??????

Sv: Brynäs - Leksand 10-09-09
sylf: Prestberg är bra! Skulle gå direkt in i Brynäs förstafemma.

Större skandal är att lokalblaskorna inte direktrapporterar från matchen. Spelar symfoniorkestern ikväll? Har kommunfullmäktige sammanträde?

Sv: Brynäs - Leksand 10-09-09
10-2 i skott till BIF.....

Sv: Brynäs - Leksand 10-09-09
sylf: Fan vad du har koll...

Sv: Brynäs - Leksand 10-09-09
sylf: 50% i räddningsprocent på markan då! Ericsson verkarr storspela

Sv: Brynäs - Leksand 10-09-09
hmm skärpning Markström då..!

Sv: Brynäs - Leksand 10-09-09
MarcusElving: antagligen våra forwards som gjort honom till en fantom som vanligt.

Sv: Brynäs - Leksand 10-09-09
sylf:

Rhodin är lugnet själv enligt en kompis på plats :)

Sv: Brynäs - Leksand 10-09-09
sylf: Det vet man aldrig, Ericsson kan mycket väl storspela. Det utesluter jag inte. Men ditt resonemang känns ju inte heller helt främmande! :P

Sv: Brynäs - Leksand 10-09-09
mattias - 74: Han är ju alltid lugnet själv, det var väl därför han inte fick nytt kontrakt med FBK.

Sv: Brynäs - Leksand 10-09-09
sylf: Ställningen fortfarande 1-0 ?

Sv: Brynäs - Leksand 10-09-09
Enligt opålitliga källor är det nu 1-1

Sv: Brynäs - Leksand 10-09-09
sylf: Är matchen slut?

Leksandsidans onlinerapportering matchar föreningen klockrent.

Sv: Brynäs - Leksand 10-09-09
sylf: stämmer bra, 1-1nu.

Sv: Brynäs - Leksand 10-09-09
sylf: Målskytt?

Sv: Brynäs - Leksand 10-09-09
Huss: inge svar av kompisen som ser matchen ännu.

Sv: Brynäs - Leksand 10-09-09
Huss: Bra fråga.....

Sv: Brynäs - Leksand 10-09-09
sylf:

Kontring 1 - 1 efter slarv av Weinstock

Sv: Brynäs - Leksand 10-09-09
Ove gjorde målet

Sv: Brynäs - Leksand 10-09-09
mattias - 74: Uffe?

Sv: Brynäs - Leksand 10-09-09
Bissett19: Märta?

Sv: Brynäs - Leksand 10-09-09
Ove ove ove Molin!!!

Sv: Brynäs - Leksand 10-09-09
sylf: Uffe Weinstock för i h:e....

Sv: Brynäs - Leksand 10-09-09
"Brynäs kvitterar 13.04 in i andra perioden i numerärt underläge."

Sv: Brynäs - Leksand 10-09-09
Huss: Spelar Uffe Weinstock i Brynäs?

Sv: Brynäs - Leksand 10-09-09
Jajjen: Vem vem vem gjorde målet?

Sv: Brynäs - Leksand 10-09-09
Jajjen: Brynäs?

Sv: Brynäs - Leksand 10-09-09
Skitstöveln: Uffe Weinstock. Enligt säker källa.

Sv: Brynäs - Leksand 10-09-09
Skitstöveln: Märta Vinstokk.

Sv: Brynäs - Leksand 10-09-09
sylf: Marthas Vineyard?

Sv: Brynäs - Leksand 10-09-09
Jajjen: Brynäs mål?

Sv: Brynäs - Leksand 10-09-09
Jajjen: Ted Kennedy?

Sv: Brynäs - Leksand 10-09-09
sylf: Varför är Märta Vinstokk en skitstövel?

Sv: Brynäs - Leksand 10-09-09
sylf: Långsökt.

Sv: Brynäs - Leksand 10-09-09
Huss: Hon spelar i Leksand!!

Sv: Brynäs - Leksand 10-09-09
Våra elitseriekollegor SSK har 4-4 mot Örebro. Det måste va bättre med oavgjort mot Leksand. Brynäs är klart på g. Vi möter väl inga elitserielag dom närmsta månaderna?

Sv: Brynäs - Leksand 10-09-09
"Matchen står och väger och det är en hel del spel i numerära överlägen för båda lagen."

Sv: Brynäs - Leksand 10-09-09
Som vanligt jämna matcher mellan Leksand och Brynäs. Ska man ändå vara orolig? Nja, kanske?

Sv: Brynäs - Leksand 10-09-09
Jajjen: Nej, när Phoenix Coyotes går i konkurs vilken dag som helst så tar Brynäs deras plats i NHL istället

Sv: Brynäs - Leksand 10-09-09
Jajjen: Torsk mot Mora, knapp seger mot Sundsvall och oavgjort mot Leksand. När Brynäs play off i år? Malmö verkar trots allt slå Pantern.

Sv: Brynäs - Leksand 10-09-09
Anders Berg: Äh, vi spelar ju utan Jonas Nordquist.

Sv: Brynäs - Leksand 10-09-09
Är matchen slut eller? :P

Sv: Brynäs - Leksand 10-09-09
MarcusElving: Ne, en period kvar typ! 1-1

Sv: Brynäs - Leksand 10-09-09
Skitstöveln: Okej, då vinner vi det här! :D

« · 1175253 · »

Att tänka på innan du skriver inlägg:
- Vänligen notera och respektera Hockeysnacks regler.
- Moderatorerna kommer att vara extra uppmärksamma på regelbrott som personangrepp, olämpligt språkbruk (t.ex könsord) och hot.
- Personangrepp gäller inte bara andra forumanvändare utan även spelare, ledare, domare etc.
- Om en skribent skriver ett inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att få en varning.

- Om en skribent skriver flera inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att bli avstängd från att skriva i Brynäsboken under en viss tidsperiod.

- Om en avstängd användare återkommer under nytt användarnamn kommer det resultera i en permanent avstängning av det nya kontot.
- Om en skribent skriver fler än 5 inlägg under samma dag kan denne stängas av för spam om inläggsmönstret är av spamkaraktär.

- Motståndarfans som kommer in och hetsar under match kommer tilldelas matchstraff på en dags avstängning.

- Klagomål och ifrågasättanden om modereringen i gästböckerna skall inte förekomma på Hockeysnack och raderas omedelbart av tillgänglig moderator. Att bryta mot denna regel kan innebära avstängning från gästboken. 

- Moderatorerna ger alltid skribenterna chansen att editera inlägg i 5 minuter.

Sv: A proposito de nada
Bengt Ramen: Fan jag skulle ju inte skriva mer, men jag ber om ursäkt om du tog det på allra sämsta (AI sätt), Min avsikt var inte att vara jävlig mot någon. Det var ärliga frågor utifrån din attityd gentemot spelreklam. Jag blev ... | Läs mer
  • 0x40-hv71logosvg.png Senast: Förlust mot HV71
    Monitor ERP Arena, 3-4 (0-1,1-2,2-0,0-1)