1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 779077 inlägg · 7967 ämnen

Brynäs-Leksand 10/12 kl 1500


Sv: Brynäs-Leksand 10/12 kl 1500
Dacke rules!!! finally

Sv: Brynäs-Leksand 10/12 kl 1500
DACKE! två frillägen!

Sv: Brynäs-Leksand 10/12 kl 1500
Gusten: japp!

Sv: Brynäs-Leksand 10/12 kl 1500
Skööönt vi klarade BP ! :D

Sv: Brynäs-Leksand 10/12 kl 1500
Med Felsner blir det slutspel ska ni se

Sv: Brynäs-Leksand 10/12 kl 1500
arnio: Missar ? :P

Sv: Brynäs-Leksand 10/12 kl 1500
arnio: You never forget your first dajm

Sv: Brynäs-Leksand 10/12 kl 1500
vi missar nog kvalserien

Sv: Brynäs-Leksand 10/12 kl 1500
ojoj nära Dacke i BP !

Sv: Brynäs-Leksand 10/12 kl 1500
ohhhhhhhhhhhhhhhhhhhh

Sv: Brynäs-Leksand 10/12 kl 1500
japp eller dajm?

Sv: Brynäs-Leksand 10/12 kl 1500
lillovechkin: Hur fan kan domaren gå på det där, skandal.

Sv: Brynäs-Leksand 10/12 kl 1500
jäkla clown..

Sv: Brynäs-Leksand 10/12 kl 1500
faan dååå! så jäävlaa DÅLIGT!

Sv: Brynäs-Leksand 10/12 kl 1500
ut med packet...

Sv: Brynäs-Leksand 10/12 kl 1500
neejejjejj BP .. fan !!

Sv: Brynäs-Leksand 10/12 kl 1500
rafalski: Japp

Sv: Brynäs-Leksand 10/12 kl 1500
rafalski: jupp !

Sv: Brynäs-Leksand 10/12 kl 1500
2P Vill Vi Ha !! :O

Sv: Brynäs-Leksand 10/12 kl 1500
Gusten: Vinnner vi i sudden så passerar vi Timrå, eller ?

Sv: Brynäs-Leksand 10/12 kl 1500
1p garanterat.. tryck på nu allt som finns ..

Sv: Brynäs-Leksand 10/12 kl 1500
Gusten: Det är ju sista matchen för Korhonen ikväll, nu väntar båsdörren fram till vårkanten.

Sv: Brynäs-Leksand 10/12 kl 1500
2 - 2 Förlängning .. och för guds skull FÖRLORA den inte !! :O
Denna match påminner om den mot Mora ..

Sv: Brynäs-Leksand 10/12 kl 1500
AJAJA! lind ta r den här teken va!?

Sv: Brynäs-Leksand 10/12 kl 1500
rafalski: Icing tio sekunder kvar...herrejösses

Sv: Brynäs-Leksand 10/12 kl 1500
arnio: "ta ut hålonen", skojar du ??

Sv: Brynäs-Leksand 10/12 kl 1500
Verkar bli ännu en förlängning i en match vi ska ha 3p ..

Sv: Brynäs-Leksand 10/12 kl 1500
rafalski: Men fan va Spets sullar. Molin är het. Men Backlund överglänser Korhonen.

Sv: Brynäs-Leksand 10/12 kl 1500
rafalski: haha det skulle sitta bra :) Eller varför inte Bäckis ? vikket vrål de skulle bli i Gavlis då ! :)

Sv: Brynäs-Leksand 10/12 kl 1500
Slarvigt!

Sv: Brynäs-Leksand 10/12 kl 1500
Brynäs trycker på, ger mig fan på att Molin avgör ikväll.

Sv: Brynäs-Leksand 10/12 kl 1500
FAAN VAD HAN RÖT TILL PÅ WEBBEN!

Sv: Brynäs-Leksand 10/12 kl 1500
arnio: Ta ut hålhonen

Sv: Brynäs-Leksand 10/12 kl 1500
Ojojoj va nervigt !!

Sv: Brynäs-Leksand 10/12 kl 1500
fet klack ikvæll

Sv: Brynäs-Leksand 10/12 kl 1500
Linköping-Mora 2-2 fl pågår..

Sv: Brynäs-Leksand 10/12 kl 1500
skulle sitta skönt med pp nu ;)

Sv: Brynäs-Leksand 10/12 kl 1500
90Steen_: Mål blir det snart..

Sv: Brynäs-Leksand 10/12 kl 1500
Inga utvisningar nu!

Sv: Brynäs-Leksand 10/12 kl 1500
lillovechkin: Malmström, Bäckstöm och Molin kommer att avgöra ikväll.

Sv: Brynäs-Leksand 10/12 kl 1500
bra spel nu...

Sv: Brynäs-Leksand 10/12 kl 1500
arnio: gör inte sådär, då tror man ju att de är mål :S

Sv: Brynäs-Leksand 10/12 kl 1500
rafalski: dhoo bler väll bara 2 pinnar då da

Sv: Brynäs-Leksand 10/12 kl 1500
Gusten: jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa betyder mål..

Sv: Brynäs-Leksand 10/12 kl 1500
Gusten:stolpen

Sv: Brynäs-Leksand 10/12 kl 1500
Ähhrsch MIK får minst 1p mot LHC .. kasst att Linköping inte kan vinna :P

Sv: Brynäs-Leksand 10/12 kl 1500
90Steen_: Fy fan va rättvist, nu ska bara segermålet in.

Sv: Brynäs-Leksand 10/12 kl 1500
OJOJOIJOJOJOJOJOJOJOJOJ!

kör för 3 pinnar nu då!

Sv: Brynäs-Leksand 10/12 kl 1500
Ett till så ær jag hoppfull..

Sv: Brynäs-Leksand 10/12 kl 1500
Precis som mot MIK, sen kvittering .. vår notoriska målskytt Månsson gör sitt 8:onde :D

« · 636738 · »

Att tänka på innan du skriver inlägg:
- Vänligen notera och respektera Hockeysnacks regler.
- Moderatorerna kommer att vara extra uppmärksamma på regelbrott som personangrepp, olämpligt språkbruk (t.ex könsord) och hot.
- Personangrepp gäller inte bara andra forumanvändare utan även spelare, ledare, domare etc.
- Om en skribent skriver ett inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att få en varning.

- Om en skribent skriver flera inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att bli avstängd från att skriva i Brynäsboken under en viss tidsperiod.

- Om en avstängd användare återkommer under nytt användarnamn kommer det resultera i en permanent avstängning av det nya kontot.
- Om en skribent skriver fler än 5 inlägg under samma dag kan denne stängas av för spam om inläggsmönstret är av spamkaraktär.

- Motståndarfans som kommer in och hetsar under match kommer tilldelas matchstraff på en dags avstängning.

- Klagomål och ifrågasättanden om modereringen i gästböckerna skall inte förekomma på Hockeysnack och raderas omedelbart av tillgänglig moderator. Att bryta mot denna regel kan innebära avstängning från gästboken. 

- Moderatorerna ger alltid skribenterna chansen att editera inlägg i 5 minuter.

Sv: A proposito de nada
Välimäki presenterad!!! Härligt
  • 0x40-hv71logosvg.png Senast: Förlust mot HV71
    Monitor ERP Arena, 3-4 (0-1,1-2,2-0,0-1)